Meiden ik moet eigenlijk even de deur uit! Kan iemand mij ff sms-en ofzo? Er is er op dit moment 1 mij aan het testen dat we echt ff wat moeten gaan doen
hihihihi Rasp: Finn doet dat als ie zijn zin niet krijgt: Heeeel hoog en heel hard gillen AU! Oooh meiden ik knijp m ook hoor... (voor Quint, niet Finn)
Goedemorgen Dames, Al nieuws van Quint...nee he nog niet?? Heb de site even update gegeven staan leuke nieuwe verhalen op. Wilde ik even snel zeggen. Pffff Quint meisy waar blijf je nou schat? Ik hoop zo dat alles goed zit!!!
Jeetje wat spannend dit! Ik hoop ook dat ze nu aan het vieren zijn dat het goed zit! Ga zo even de verhalen lezen.
Goed idee meis, ik mail je even de inloggegevens en ik heb al een aanpassing gedaan, maar ook ik zag het alleen staan als ik en de dat schreef, maar ja niemand wist de titel van onze site dus even vragen of mees dr bericht weg gehaald kan worden niemand die dat gaat intikken denk ik, maar als we het kunnen verbeteren graag!
@ Wolfje Wat een romantische man heb je!! Wow, haha..zo pardoes gekust worden...echt een prins op het witte paard @all mooie en leuke verhalen weer!
@vinkje; succes met je huisje @quint; denk aan je, hopelijk snel posi nieuws! @finn; beterschap met je ventje! @madl; thanks ja lief he echt een doorzetter haha @all; knufs
Nog stees geen nieuws over Quint!! Duurt lang, vervelend!! Blijf duimen! Nou we zijn eigenaar van ons nieuwe huis. Jippiieee!!!