We gaan voor de 2de-deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36

Hebben we nu ook nog dezelfde naam?? Dat meen je niet! Uiteraard gaan we weer tegelijk bevallen, kan niet anders!

2. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    hahahaha dat pbde ik net naar Giraf aangezien ik Fan ben van jullie namen :D

3. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Jadore, dan moet je nu je dochter nu wel naar ons vernoemen hé!

4. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Hihi was net aan het denken dat ik jullie naam ook zo mooi vond... hihi, maar dat wordt hem niet voor mijn toekomstige kindje, helaas:D.

Jadore, wat heb je dat mooi geschreven over Quint's vlindertje op onze site... Wauw meissie!

5. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Maible, ja dat ligt niet aan mij :D hahaha

@FF, thanks meis, vind het zo verschrikkelijk :(

Website info: meiden ik zat er erg mee inmijn maag over de namen....ik heb ze op een bepaalde manier aangepast zodat ze niet meer vindbaar zijn iig niet gemakkelijk ;) zouden jullie bij het schrijven van namen zowel nickname als echte ook deze aanpassingen willen doen?
    thanks meiden!

@ff, had jij nog wat aan de beveiliging kunnen doen?

6. Funnyfant

Dat doet manlief vanavond...

7. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    o geweldig meis!

Als jullie nog namen lezen die niet bewerkt zijn willen jullie dan een gil geven?

@Quint denk aan je lieverd!

8. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ Jadore Heb je mijn mailtje nog ontvangen?

9. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Inderaad mooi geschreven Jadore! Kreeg er tranen van in mijn ogen!!

Meiden ik ga ff opruimen en dan richting de kapper :D

Tot later! Kusssssssss

10. raspberry

raspberry Niet meer actief

Meiden nog even weer een vraagje over de ovulatie test.
    Ik heb er net eentje gedaan en het zijn twee streepjes maar de teststreep is lichter dus nog geen ei aanwezig, had ik ook neit verwacht nu al maar betekent het lichte streepje dat ie onderweg is of kan het nog wel weken duren nu??

11. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Rasp: bij mij was hij dan onderweg, maar ik lees ook vaak bij anderen dat het nog even kan duren. Als je er bovenop wilt blijven zitten zou ik vanavond tegen 20 uur nog eens testen. Bij mij was het de laatste cylcussen ook steeds op en af met feller wordende streepjes. Ben toen 2x per dag gaan testen, en uiteindelijk heb ik veel later als positest mijn bevruchting gehad. (zat 5 dagen tussen) Dus.....lastig om je een duidelijk antwoord te geven. Maar als je eerdere test echt wit was zou ik zeggen hij komt eraan!

12. Funnyfant

Kan nog best 1 wk duren meis... Het zegt helaas niets als het zo licht is..

13. Funnyfant

#733 Funnyfant, 1 feb 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 feb 2011
    Maar heb je mssch een foto? Dan kunnen we meekijken en hebben we een beter beeld. HEt ligt:) er ook aan HOE licht de test is...;)

14. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Meiden, een hele grote knuffel voor jullie allemaal en dank jullie wel voor alle steun. Ik waardeer het enorm, echt waar, en het doet me ontzettend goed!

Maible, HET ZIT GOED BIJ JOU!!! NIET ZENUWACHTIG ZIJN, NIET DOEN, JIJ KRIJGT MORGEN EEN HELE MOOIE ECHO!!!

15. Funnyfant

Quint, wat ben jij een lieverd!!!!! Denken aan anderen op zo'n moment... Wauw ik heb diep respect voor je! Knuffels

16. Funnyfant

ik ben werken benal te laat!

17. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Bij mij betekende het helemaal niks. Had bijna altijd een licht streepje. Ik denk niet dat het nog weken gaat duren maar een week zou zomaar kunnen... Maar het is volgens mij bij iedereen verschillend en ook afhankelijk van het merk van de ovu testjes.

18. giraf

giraf Niet meer actief

Ik had altijd een (licht) 2e streepje op mijn ovutesten. Zodra mijn ei eraan kwam werden ze 2 dagen ervoor wel steeds donkerder....

Quint
    Natuurlijk zijn we er voor je!! Wel lief van je dat je ondanks je eigen verdriet toch weer een lief woordje voor Maible hebt! Je bent een top wijffie!!

19. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ Quint Knuffel voor je medeleven ondanks alles!

20. giraf

giraf Niet meer actief

Raspberry,

Heb je geen vruchtbaar slijm rond je ei?
    Ik had dat namelijk wel altijd en lees van meerdere meiden hier die het ook hebben....
    Kun je ook aan zien dat je ei eraan komt!

Deel Deze Pagina