@ jadore; ik hoop dat je me heel snel mag pesten daarmee @ Fin; thanks meid, net nog ff manlief gesproken, om 12uur komt hij naar huis en dan gaan we die kant op, echt super! @ nath; was je ons kwijt; en ik had nog wel de link achter gelaten duim voor je meid! @ madeliefje; fijn maandag echo nee ei is nog niet in zicht, had er van mij al wel mogen zin hoor... duurt weer lekker lang zo! @ jadore; dank je wel, jij ook veel plezier met je meisje ff er lekker uit! @jolan; fijn dat jer nog bent @rasp; s6 met eieren zoeken! @all; sem zo bij opa en oma brengen... vind het toch altijd ff lastig hoor, doe het heel weinig, maar opa en oma genieten er extra van, ze gaan vanavond naar de wok; gezellig! meiden niet te veel kletsen, denk aan jullie! knuffel
@Nathalie, het klinkt inderdaad veelbelovend. Laat je niet gek maken want ik voelde ook vanalles en dat was achteraf toch een behoorlijke teleurstelling. Maar ik hoop het natuurlijk heeeeeeeeel erg voor je!!!
Daarom probeer ik zo nuchter mogelijk te blijven..........ik had het de vorige maand ook dus er zit niets anders op dan gewoon af te wachten
ZO..zit ff snel te zoeken naar transferpapier en een basic tshirt...kan ik zelf voor volgende week een tekst maken op een shirt voor Maaike. Ben benieuwd of het gaat lukken!
@ Jadore Je ging toch vandaag naar kinderboerderij?Ben jaloers, hier hebben ze geen kinderboerderij...en geen zwembad..echt zo balen! Dat zijn leuke en zinvolle activiteiten om met kids te doen..maja! Kom wel ff jou buurten
Gezellig Madl!!! ik stond een uur geleden op vd bank en had/heb hoofdpijn pfff dus zwemmen laat ik even varen en gaan na haar middagdutje lekker naar de kinderboerderij ook super leuk en minder rompeslomp, misschien vh weekend even proberen te gaan zwemmen met zijn 3 dan. @All, hebben jullie ook zulke hartkloppingen in je zwangerschap (gehad)? Weet dat het normaal is, maar ik vind het altijd erg onprettig en ben ik bang dat mijn hart het begeeft
Potverdorie...................mijn collega zou broodje kroket halen voor me maar maakt nog niet echt aanstalte om op te staan. Wacht al bijna een uur
nath; als ik niet wegging had ik je wel 1 willen komen brengen hoor all; ik ben nu echt weg, thanks meiden en tot snel knuf
Zooooooooooo irritant vind ik dat.........het is nu rustig straks begint de intake weer en moet ik of een koud broodje eten of ik krijg amper de kans om te eten. Have fun wolf!
Whaaattt?!?!?! Ik ben er 1 dag niet en jullie openen stiekem een deel 2 Ik weet dat ik beloofd had om jullie tot maandag niet meer lastig te vallen, maar om nou gelijk een ander topic te openen om mij kwijt te lopen hahaha grapje meiden!!!! Ik kreeg serieuze afkickverschijnselen, dus ik heb mijn oude laptop opgehaald bij mijn zus... Hoezo zp verslaafd?? Heb alles gelezen hoor, en er is 1 ding blijven hangen: jador ik ken het gevoel wat je had/hebt helaas ook! Dat je je man even niet meer kan hebben. Ik heb het nu weer en in de 1e zwangerschap ook... Hij irriteerd me, ik kan zijn geur niet verdragen En dat is ECHT niet leuk!!! Want het is een schat! Hij doet alles voor me, zeker nu ik me zo misselijk voel.... Maar goed, ik weet dat het gevoel weer weggaat en dat er houden van voor in de plaatst komt.... Ik verstop gewoon het gevoel dat ik nu heb, en zeg elke dag tegen hem dat ik ontzettend veel van hem hou en dat hij echt mijn rots in de branding is! Vanochtend zijn we lekker gaan zwemmen, vind zze echt super! (en mama ook ) Straks gaan we, lekker makkelijk, bij mijn ouders eten. En nu eerst even een flinke wandeling met de hondjes... Fijne avond meiden!
@Giraf, hahaha, blij dat je er weer bent! Was ook wel erg lang tot na het weekend hoor! @Jadore, die hartkloppingen heb ik sowieso wel vaak en in de zwangerschap nog erger, elke dag wel en soms 's avonds in bed echt heftig. Ik was/ben er nooit bang voor hoor. Maar het is wel een raar gevoel en kan me voorstellen dat het soms wat eng is. Wij krijgen zo visite en vanavond ga ik uit eten met collega's. Morgenavond hebben we ladiesnight in de kroeg dus dan gaat deze mama lekker op stap!!! Heb mezelf meteen maar getrakteerd op een kappersbezoekje, nieuwe kleren en nieuwe laarzen.....oeijoeijoei!!!
@ hartkloppingen Hoe voelt dat dan? @ Giraf hihi..je bent me er eentje Helemaal gezellie hoor!! @Raspberry Leuk toch om nieuwe kleren aan te schaffen! Geniet ze vanavond en morgenavond!! Is ook wel es lekker zo'n ladiesavond! @ Jadore Ik zou de auto wel willen pakken, maar dan ben ik bang dat ik de terugweg niet meer kan rijden omdat ik te moe ben. Zucht, tijd dat ik zelf een kinderboerderij ga beginnen haha! Over een paar weken gaan we naar vrienden in Barneveld en dan gaan we heerlijk in Putten zwemmen..gezellig en leuk!!
Nou komt de lekkere depri Jadore weer aan hoor, ik had plannen om de kleine lekker mee de deur uit te nemen en het lijkt me niet gegund ofzo.....eerst hoofdpijn dacht na dan gaan we alleen kinderboederij na haar middag dutje, vlak na de hoofdpijn krijg ik zware hartklopping (Madl, het voelt alsof je je hart letterlijk kunt voelen en hij bonkt zo hard dat ik het in mijn keel en borst voel en dan veel sneller en harder dan normaal) en ik dacht ahhhh trekt zo wel weg, sta ik op ...nou ik zak zowat door mijn hoeven en ben dus gewoon weer niet lekker en moeten vanaaf uit eten. Ik heb met de kleine meegeslapen toen zij wakker werd trok ik het niet eens om haar luier te verschonen ik haalde haar snel van de commode af om vervolgens zelf snel op de grond te zitten/liggen en zij plast vervolgens de hele vloer onder pfffff nou ik weer slapen en haar maar laten spelen boven en heeft ze stiekem een cakeje gegegeten dat naast mijn bed lag, omdat ik daar gisteravond zo'n trek in had hahahahahaha ze is echt een boef. Ik tril helemaal, vind het al knap dat ik dit hele bericht kan tikken...ik stop dan ook even want voel me te slecht tot straks of vanaaf misschien, denk wel dat ik mee blijf lezen hoor maar ja dan weten jullie t als ik even niet reageer als er nog iemand met me wilt praten na al deze depri dagen hahaha nou knufff aan jullie thanks meiden dat jullie er altijd zijn!
Ach lieve Jadore toch, het zit je niet mee. Hopelijk voel je je snel weer wat beter en denk goed om jezelf he! Dikke kus x