We gaan voor de 2de-deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    Bedankt finn dat je mj verteld hebt over dit topic:D

2. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

@ Vink: **Knuffel** Kleine moeite, groot plezier!!! Wij hebben ook plezier van jou, toch!

@ Jadore: Wat ben je toch een super webhost!! 1 dingetje: Girafs dochtertje's naam staat onderaan niet beveiligd:) 6e regel van onder;)

3. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Naaaaa zo gek joh, ik weet 1000% zeker dat ik het gedaan had, misschien ben ik het vergeten op te slaan :S. Maar de geweldige verhalen van Madelief en Giraf staan er op!
    Zover ik weet heb ik nu alles gedaan, zo niet geef maar graag weer een gil!

@Giraf, ik heb even aan beheerder gevraagd je laatste zin te verwijderen die buitenstaanders info geven :D maar thanks voor je lieve compliment:D! De zin is inmiddels verwijderd ;)

Meiden wat een lieverds zijn jullie, muwhhhaaa ***smak*** kuss voor jullie!

@Quint, meisy pffff denk zoveel aan je schat :(, er is een topic waar momenteel veel meiden een mk krijgen of net hebben gekregen of curretage krijgen, misschien is het een fijn plekje om mee te schrijven, niet dat je dat hier niet kan doen natuurlijk, wij helpen je juist heel graag, maar het is voor jou natuurlijk altijd anders dan dat andere ook in hetzelfde schuitje zitten, hier de link voor als je er wel behoefte aan hebt! http://www.zwangerschapspagina.nl/miskraam/253638-mk-aug-2011-mamas-13.html

4. Funnyfant

Mooie verhalen weer dames!
    Gave baan Giraf! En een mooi trouwcadeau Mliefje hihihi...

Dames, ben een beetje druk geweest: Voor wie zou ik nou ook weer nog gedichtjes schrijven? Dan PB ik er binnenkort nog een paar:D Voel weer een inspiratiebubbel opkomen (of het is een oprisping, kan ook whahaha)

5. Funnyfant

oooh sorry Jadore, maar ook de dochter van M'liefje staat onbeveiligd op de site... Wil niet zeuren meissie, je doet het geweldig!

6. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0

Thanks meisy, vind het heel leuk om te doen maar dat komt ook echt omdat iedereen zo leuk reageert! Thanks voor het spotten :D zag haar man ook 1x niet dus is beide mooi aangepast :D

7. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Nee is ECHT niet zeuren!!! Heel fijn thanks meid!

8. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ JAdore: ik zeur nog even mee...hihi....in mijn stukje staat ook nog een onbeveiligde kindernaam...
    Verders zijn we heel blij met je hoor!:p

@ Finn: klussen aan je eigen plekkie kan inderdaad best leuk zijn, haha:D maar nu even niet!! (cup-a-soup)

@ Giraf: hoe staat het met je trouwjurk????? Zijn erg benieuwd.....

Ik hoop niet dat de straling van de laptop mijn kleintje aantast.....ik zet echt elke avond met dat ding tegen mijn buik aan.....pfffff heb zo'n behoefte aan jullie hahahahaha, echt een verslaving! Maar ja, ik heb wel waar voor mijn adsl-geld, haha!!!

9. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Zo aangepast! Ik zie zoveeeeel tekst dat ik soms wel een naam of iets over het hoofd zie dus geef het graag aan daar doen jullie mij echt een plezier mee!

10. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Mees, thanks meis is gedaan! Hahaha ja nou ik ook hoor, denk dat al onze baby's daar last van zouden hebben! Ach overal is straling :(

11. Funnyfant

Als ik zo mijn verhaal lees, vind ik het eigenlijk een beetje negatief:(. Past eigenlijk niet zo bij mij hahahaha! Er staat helemaal nergens hoe blij en gelukkig ik met mijn mannetjes ben! Ze maken me iedere dag aan het lachen en zijn alles voor me... Ik geniet zo van mijn leventje nu! Stom zeg...

12. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Nou meis, hup waar wacht je nog op met je toevoeging of gehele aanpassing :D?

13. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    Als je er niet goed bij voelt, dan verander je toch de tekst! Ik denk dat Jadore dat wel kan doen,toch of niet!! Want je moet er wel prettig bij voelen toch:)

14. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Precies als er iets is waar je achteraf toch zoiets hebt van uhmmm liever eruit of dat en dat anders...nogmaals ik doe het graag en iedereen moet zich er prettig bij voelen dat is de enige voorwaarden :D!

15. Funnyfant

Heb het een beetje aangevuld, PBtje Jadore!!

16. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Verwerkt, nieuwe verhaal Finnefant staat bovenaan en andere is verwijderd. :D

17. Funnyfant

Oooooh echt een heel erg prive onsmakelijk verhal, maar ik lig steeds in mijn eentje dubbel er om, dus ik ga het toch maar delen:

Je kent dat wel, tijdens de klus. Dan "koppel je even los" en dan heb je valse lucht... Nou dat gebeurde gisteren dus ook bij ons:). En er kwam een zacht (klonk als) "gegrom" Van onder mij uit. Zegt mijn man: Ja maar dáár steek ik m niet meer in... Die VREET HEM OP!!! WHAHAHAHAHAHA ik kwam niet meer bij hahahaha. Kom nog steeds niet bij als ik er weer aan denk. Konden pas 10 min later weer verder HIHIHIHI

18. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    WEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHHAHAHAHH
    AHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHHAA
    FF, ik lig hier ook helemaal in een scheur, heerlijk om zo lekker over zulke dingen lachen :D vind jou zo'n vrolijky echt leuk, ik hou echt van jouw (mijn ;)) soort humor :D

19. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    Dat hebben wij ook wel eens!!! Dan gieren wij ook van het lachen:D:D:D Dat is zo stom geluid! hihihihi. En die opmerking die je ml maakte geweldig

20. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    Dit gelach kunnen we inderdaad op dit topic goed gebruiken na vandaag!!:D

Deel Deze Pagina