We gaan voor de 2de-deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    Quint@ Jeetje meid, het houdt niet op zeg!!! ik leef met je mee meid!!! Ik hoop dat het snel duidelijk is wat er aan de hand is. Want van de onzekerheid wordt je ook helemaal gek lijkt mij!! Sterkte meid!!

Maible@ Alvast heel veel plezier met de echo!! Het zo inderdaad een drieling zijn dan sta je niet te lachen. Wordt wel gelijk een gezellig druk gezin :D

Hier vanmorgen dacht ik rustig aan te doen, maar helaas niet. Ik moest mij in een keer enorm haasten om naar het nieuwe huis te gaan. Omdat ze wat kwamen leveren!! Gelukkig is mijn ventje erg makkelijk maar hij keek mij met grote ogen aan, wat gaan we nou weer doen ;)

2. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Hey iedereen,

Gisteravond verjaardag van me mams gehad en Maaike had het shirt aan! Me ouders reageerden wel leuk, de rest moest ik Maaike echt naar ze toe laten lopen voordat ze het zagen. Ik heb zo'n vermoeden dat een s.zus van mij zwanger is..die twee waren niet echt zo enthousiast. We kunnen ook niet met elkaar op schieten, dus had het wel verwacht. Van me ouders viel me mee, dus daat was wel leuk! Me middelste zus die sprong een gat in de lucht, haha, was leuk. Me oudste zus was er niet, dus die ga ik nog bellen.
    Vanmorgen ff de keuken gesopt en de kamer opgeruimd en gezogen. En nu ff uitblazen...

@ Quint Meid, het zit je allemaal niet mee. Heb de hele tijd aan je gedacht!! Een hele dikke knuffel. Alleen ben mischien beetje dom, want wat is bbz?:)

@ Mees Mooi gedicht, echt kreeg tranen in me ogen...

@ Maible Hoe laat mag je vandaag voor je echo?? Ik ga klaar zitten hoor!!

@ Wolfje Jaaaaaaaaaaa, ei gehad, ik ga heeeel hard voor je duimen!!!! Hoop het zo!!

@ Jadore Bedankt voor je super inzet wat betreft de website! Ga straks de andere verhalen weer lezen!

@ FF hahahahahaha, daar hebben wij samen ook wel es heeel hard om moeten lachen, dus weet wat je bedoeld:D

@all Heb alles gelezen, maar hoop dat ik specifieke dingen niet vergeten ben!

3. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ Vinkje: zo zei ooit 1 van de kindje van een collega 'smorgens tegen mama: "Mama waar breng je ons vandaag weer heen??"
    Dan ben je ook bedankt als moeder zijnde....echt zo van: waar ga je ons vandaag dumpen?
    Tja, dat kun je soms hebben als je met een nieuw huis bezig bent. En dan mag mama op stel en sprong komen he!

4. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ Mees Voel jij je kleintje trouwens al?

5. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Hoera, Mees vandaag 15 weken!

@ madelief: nee hoor, maar was me van het weekend iets aan het bedenken.....bij mijn zoontje lag de placenta aan de voorkant + 1e zwangerschap en daardoor voelde ik hem pas met 21 weken!!
    Nu ligt de placenta boven en achter en het is de 2e dus het zou zomaar kunnen dat ik hij/zij over 2-3 weken al kan voelen!!!!:D Ik hoop het zo, is zo'n fijn gevoel!!!
    Wat leuk trouwens dat je ouders het nieuws leuk ontvangen hebben! En jaloerse schoonzussen.....niks van aantrekken hoor!

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ah Mees, ja dat is zo bijzonder!! Ik had bij Vera de placenta ook aan de voorkant liggen maar had het geluk haar al te voelen bij 17 weken!!

Ik ga zo even een ovutestje doen en dan zal ik er even foto's van maken en dan zet ik m hier wel even neer. Kunnen jullie er ook even een keurend oog over laten gaan.

7. raspberry

@Madl, wat leuk dat ze over het algemeen zo enthousiast waren. Geeft altijd een goed gevoel he. Zo leuk!

8. raspberry

Er staat trouwens in de bijsluiter van de ovu testen dat je 4 uur lang niet moet plassen alvorens je de test doet, nou dat gaat me niet lukken hoor!!!

9. giraf

giraf Niet meer actief

Buiten Baarmoederlijke Zwangerschap volgens mij...

Fijn dat je ouders zo leuk regaeerden!
    Laat je schoonzus maar lekker sippen hoor, die van mij vind ook nooit iets leuk voor mij.. Is jaloers op alles wat ik doe/heb.

Mees
    Gefeliciteerd met de 15 weken!

10. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    Madeliefje@ Leuk dat je het zo hebt verteld aan je familie, met een shirtje!!! Ik wil tegen die tijd ook wel wat orgineels doen, omdat bij de eerste echt iedereen wist dat we bezig waren in de mm, konden we dat helaas niet zo doen! Jammer dat er dan altijd mensen zijn die niet echt leuk reageren!

Meesje@ Gefeliciteerd met je 15 weken :D! Ik ben inderdaad benieuwd wanneer je het kindje dan gaat voelen! Ik had ook mijn placenta aan de voorkant en dat heeft echt wel lang geduurd voordat ik wat voelde. Maar het leuk voor je dat het nu anders is!!! En bij een tweede voel je het toch vaak eerder, dat zeggen ze tenminste!!!

11. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    Ja dat klopt giraf!!! En dat gaat gepaard met veel bloedverlies en toch inderdaa hoge hcg waarde! Meestal als je langer zwanger bent krijg je ook veel krampen en pijn

12. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

#852 Funnyfant, 2 feb 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 feb 2011
    Oh jullie hadden al geantwoord... Had ik niet gezien:)

EDIT: Madelief wat leuk dat je het hebt "verteld"!! Jammer van je schoonzus, maar ja;)

13. giraf

giraf Niet meer actief

Daar heb ik me nooit aan gehouden hoor. Ik kan ook echt niet 4 uur wachten met plassen ;)

14. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    Daarom deed ik de ovutesten in de ochtend!! Maar vier uur is wel erg lang, maar je moet wel even niet geplast hebben voor het juiste resultaat!! succes

15. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    Maar sommige vrouwen merken niks van de bbz, dat had mijn nicht!!! Het is uiteidelijk gelukkig allemaal goed gekomen. Vlak daarna raakte ze toch weer zwanger van een lief meisje :D

16. Funnyfant

Doe ik ook nooit Rasp! 4 uur:$ Maar het moet wel even geleden zijn dat je hebt geplast. Ochtend urine wordt trouwens ook afgeraden!!

17. Funnyfant

Kan allemaal... Even geduld nog, maar die onzekerheid is vreselijk...

18. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    Oh is dat zo ochtend urine niet! Daarom werkte het niet bij mij!!!;)

19. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Madelief, leuk dat je ouders zo blij zijn met je zwangerschap! Wel raar van je szus:x sommige mensen..

Vinkje weer een drukke dag in je nieuwe huis?

Ik ga even iemand in bed leggen. Kleine is enorm aan het mopperen;)

20. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    Slaap lekker!!!!
    Ja weer lekker druk, maar we krijgen er iets moois voor terug hoop ik:D

Deel Deze Pagina