We gaan voor de 2de-deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Giraf, ja ik heb een vast contract (al zegt het tegenwoordig echt niet alles). Geen idee of het gesprek verzet is, ik denk het wel, heb niks meer over gehoord. De enige reden waarom ik het niet zou willen vertellen is dat ik eigenlijk liever stil wilde houden dat wij voor de 2de gaan.

2. giraf

giraf Niet meer actief

Daar heb je ook wel weer gelijk in, maar met een vast contract moeten ze wel met een hele goede reden komen om je eruit te zetten...
    Kan me voorstellen dat je er niet op zit te wachten dat iedereen weet dat jullie voor een 2e gaan, maar je LG zal het niet verder vertellen neem ik aan... En bij vrouwen van een bepaalde leeftijd houden LG en managers er toch vaak rekening mee.
    Dikke knuffel voor jou meis!

3. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

@Rasp: Alleen de onderste heeft nu een licht streepje. Ja de andere is zo licht dat je het niet ziet op de foto:D

4. Funnyfant

@ Quint: Ja dat stukje snap ik wel... Maar aan de andere kant weet je niet wat er nu allemaal gaat gebeuren, dus is het misschien gemakkelijker dan iedere keer smoesjes te verzinnen. Dan heb je weer de stress dat je je niet verspreekt enzo. Sterke meid ben je!!!:D
    Sterkte he meissie

5. Funnyfant

Ooooooh stond er maar HCG op:(

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

@FF, jah! Was het maar HCG. Maar een ei is ook goed! Daar gaan we HCG van maken ok!
    Maar jouw controlestreep is ook zo licht dus dat is niet alleen bij mij zo, maar jouw teststreep is lichter als die van mij, maar wanneer is jouw eisprong gezien je cyclus?
    Bedankt voor het plaatsen van de foto's meid!

7. raspberry

Oh sorry ik zie je banner net en daar staat over 3 dagen..

8. raspberry

Ik heb net even gekeken naar die teststaafjes voor de persona maar MAN!!! wat zijn die duur!!! Nou dan toch maar de goedkopere hoor want zo belangrijk is het nu ook nog niet.

9. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Vreemd ik heb juist gehoord dat je geen ochtendurine moet gebruiken, omdat het juist pa na het opstaan aangemaakt wordt!

Anyway ALLEEN BIJ CB DIGITAAL MAG OCHTENDURINE de andere testen kun je het beste gebruiken tussen 10- 17.00 uur en dan elke dag op hetzelfde tijdstip en min 4 uur niet plassen en zelfde soort situatie aan proberen te houden, zo is het het meest nauwkeurig ;)
    Gelukkig had ik cb digi wel duur maar lekker met ochtendurine en geen gedoe ;)

@All, hey lieve meiden, ik moest vandaag bloed laten prikken en heb een hoop gedaan en straks moet ik weer de deur uit dus ben vandaag niet veel op zp. Als jullie wijzigingen hebben, pb het me dan anders ben ik verplicht alles na te lezen en dat kost me soms te veel energie:);)sorry lieverds dus of even in het gastenboek of pben, mailen, dan weet ik zeker dat ik het lees!

@Quint, ik heb even een vraagje:) heb je een bbz nu dan? Heb ik dat niet goed begrepen eerst???

@Giraf, wat super leuk joh ik zie het helemaal voor me hoe je dat vertelde, leuke manier!!!

@Vlekk, meis ik ga zsm je verhaal op de site zetten! En Finnefant hoe kom jij nou bij dat vlekkie een mk heeft gehad:) is niet zo hoor :):) dus gelukkig geen stukje over vlekkie bij de vlinders!

10. Funnyfant

Oooooh sh#t!!! Sorry Vlek!!! Ik haalde je met Mees door elkaar:):):) Wat erg!!!! Sorry!!!!

11. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @FF, ach het is iig duidelijk nu en het was iig lief bedoeld van je!! Knuff

@All, pfff kom ik weer met mijn gezeik ja hoor begint het een een beetje beter te worden komt het ander aanwaaien al sinds een kleine week heb ik ontzettende pijn in mijn vooral rechter bil en onderrug, in mijn vorige zwangerschap kreeg ik BI met 25 wkn ongeveer en nu krijg ik dus nu al klachten van mijn bekken:$ meiden vind het even zo oneerlijk:) vooral omdat mensen in mijn omgeving het gewoon niet herkennen/begrijpen ;)zo lucht op moest het even kwijt :D

12. raspberry

Ach lieverd, je mag hier altijd klagen en met recht want dat wat je hebt is heeeel vervelend en daar kun je je goed kloten van voelen! Dikke knuffel voor jou hoor! X

13. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    meiden Vlek dr verhaal staat op onze site :D:D:D:D:D

14. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

@ FF; nee geen slaapkop hoor hihi, kijk altijd met manlief op bed nog ff tv omdat voor hem de wekker rond half 5 weer gaat;)

@ sniffy welkom terug!

@quint; meid een bbz, wens je super veel sterkte en kracht toe! knuffel en ik denk aan je!

@mees;hoera 15weken!

@madl; fijn dat de meeste enthusiast reageerden!

@nath; wow 8 maart al, dat is snel, febr is gelukkig een korte maand:)

@ meesje; wat bloederig slijm betreft, lijkt me idd ook niet normaal, maar heb dat gewoon altijd, ook dan telkens met plassen (tja sorry) dat er bloed mee komt en ook op wc papiertje...

@vlek; lief dat je er nog aan denkt! met oma gaat het goed, ze is alleen erg moe, ben ook bang dat ze daar niet meer van af komt!

@jadore; ging het bloed prikken beetje makkelijk? bij mij zijn ze altijd een half uur bezig voordat ze goed geprikt hebben!

meid wat vervelend BI, bah, doe rustig aan meid en let goed op je houding! knuf

15. raspberry

Meiden ik krijg zo visite en daarna eten bij mijn schoonouders en na het eten sporten. Dus ben niet meer hier vanmiddag/vanavond want na het sporten heb ik betere dingen te doen hihihi!!

Doeidoei!! XXX

16. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Thanks Rasp, pffff mennn ik kan gewoon echt minder genieten vd zwangerschap......

Wat denken jullie dat ik vandaag had dan trouwens vergeet ik helemaal te vertellen hahahahahah.....Ik ging even lunchen met Chloe samen en ik bestelde gebakken Makreel dacht nou broodje makreel vind ik altijd wel lekker dus doe die maar ....... komt dat bord aan nou ik rook het al een enormeeee stinkvis!!! hahaha hij zet het neer en ik ging zowat over mijn nek whahahahahahaha hij liep weg en zei "eetsmakelijk" en ik dacht ok hoe ga ik dit nu doen......ik ben naar hem toegegegaan en zei heel zachtjes ja sorry hoor, maar ik kan dit niet eten ik word er zo misselijk van het stinkt zo whahahahahahhahaha ik zei sorry ik betaal het gewoon hoor ik schaam me rot zei ik nog (gelukkig had ik al gezegd dat ik zwanger ben aangezien die makreel wel goed doorbakken moest zijn) whahahahahahahahahahaha ze hebben het niet op de rekening gezet.....whahahahahaha

Jullie wel eens van dit soort blunders gehad???

17. Zeepaardje

rasp; sportse en klusse haha eetsmakelijk bij je schoonouders!

18. Zeepaardje

@jadore; ik en me pas eten vaak samen een makreel, de rest lust dit niet, ik had het gehaald en paps schoongemaakt en verdeeld, wow ik werd me misselijk snel daar de wc en spugen... toen kwam mams eraan; mmm jij bent zwanger hoor, kan niet anders!

19. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Wolfje, ja gaat altijd goed gelukkig, 5 buisjes maar scheelt vorige keer moest ik er nl 9 :D Vervelend lijkt me als ze niet goed prikken bij je!!! Nou zou wel mooi zijn als je eitje toch nu komt of is geweest dan heb je hem iig benut :D

@Rasp, veel plezier met alles :D

20. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Whahahaha wat grappig Wolfje! En was je toen zwanger van Sem :D en wist je dat al?

Deel Deze Pagina