Jadore! WHAHAHAHAHAHHAHAHA!geniaal verhaal weer meid! Nee heb ik nooit gehad, maar begrijp het wel! Hihihihihi! Rot dat je alweer last hebt van BI. Ben je al bij de fysio? Wel doen hoor!!! Knuffels!
Whahahaha echt ik heb altijd van die lompe dingen....ken je de film good luck chuck??? Met Jessica Alba? Nouuuu zo ben ik dus he echt lekker lomp XD Ik denk dat ik maar een fysio ga zoeken indd! Vorige keer moest ik nl eigenlijk op krukken lopen! OMG nu met 11 weken naaa het moet niet gekker worden hoor. Ik schaam me gewoon voor al mijn klachten! Stom lichaam van mij.
@jadore; ik was toen idd zwanger, maar de volgende dag test gedaan bleek toen al 9wk te zijn, was gestopt met de pil... en zat op ongi te wachten...
Haha jadore! Wat een verhaal! Je maakt me aan het lachen meis! Wel lief van hun dat ze het niet op de rekening hadden gezet
Hihihihi ja wat een doos he maar ik kon het echt niet eten voor nog geen 100 euro hahaha Zo ik heb direct de fysio gebeld voor morgen kan ik al langs gelukkig, hopelijk kunnen ze me helpen, kan momenteel chloe amper in dr ledikant leggen dus volg braaf jullie advies op en heb gebeld
@ Jadore Balen dat je last van BI hebt! Mijn vriendin dus ook!Ik ken het (gelukkig) niet! Meid, dikke knuffel en natuurlijk mag je hier er over klagen!!
Jadore hahahahaha, wat een verhaal! Pfff, het valt allemaal ook niet mee. Nu al last van BI. Ik hoop dat de fysio iets voor je kan betekenen. Ik zal een keertje mijn verhaal voor de site schrijven maar nu even niet Het is niet zeker of ik een bbz heb, morgen hopen wij meer te weten te komen. Maar zelf denk ik (en de artsen ook) dat het heel goed mogelijk is.
Jadore, jij maakt ook altijd wat mee he Meiden kan iemand me tegen houden * kijkt onschuldig * Ik blijf maar testen en hopen dat ze niet lichter worden (meisje dat ik ken van zp had dat en kreeg gewoon haar menstruatie)
Jeetje wat heftig Quint! Dat is toch best gevaarlijk dacht ik! Tuurlijk staat je hoofd daar niet naar nu en niemand die van jou vraagt dat nu te doen hoor over een paar maanden kletsen we hier nog steeds en is de website er hopelijk ook nog. Ik vind het al knap dat je hier uberhaubt nog bent en je zo sterk houdt, petje af hoor meis!!! Hoe laat heb je morgen je afspraak? En in het ziekenhuis? @Madl, thanks meis ja vind het zo stom klinken met 11 weken al last van mijn bekken...morgen weet ik gelukkig al meer of dat het echt is, ze vond het aan de telefoon iig wel zo klinken! Hoe gaat het met jou?
Jadore@ Vervelend meid van je bekken!! Ik had het bij eerste ook bij 25 weken! En toen had ik het gevoel dat sommige collega's het niet geloofde! Dat is erg vervelend!! Ik hoop voor je dat de fysio goed gaat helpen. Quint@ Heel veel sterkte morgen bij de definitieve uitslag wat er nou precies aan de hand is. knuffel voor jou!! Wolfje@ Jammer dat het toch niet je ei is meid!! Gewoon door testen en klussen natuurlijk!!! Hier net terug van de gyn een uur in de wachtruimte gezeten :x liep weer eens uit zoals gewoonlijk. Het positieve is dat mijn prolactine niet verhoogd is!! Als dat wel zo was had ik misschien een tumortje gehad bij mijn hypofyse en daar ben ik wel blij mee dat dat niet zo is. Mijn gyn denkt daarnaast dat ik echt pas op de 23 januari ongi ben geworden omdat ik nu pas twee eitjes hebt van 10 mm!!! ( En ze moeten ongeveer 18-22 mm als ze springen). En als mijn ongi de 19 januari was begonnen had mijn ei deze week moeten springen!!! Maar nu is het zo dat ik wel al op de 19 januairi bloedverlies had tot de 23 ste. En op de 23 ste werd het pas heftiger. Nu denkt ze dat de eerste 5 dagen dus van de 19 tm 23 bloedverlies van mijn endometriose plekjes zijn geweest. En dat is nou niet echt gunstig omdat dan meestal je innesteling kan plaats vinden. Dus ik weet niet wat ik hiervan moet vinden. Ik moet vrijdag om 16:00 terug voor de echo. En dan zo om de drie dagen, om te kijken hoe het met mijn twee eitjes vergaat!! Dus dit wordt vervolgd!!!
@ Jadore; gatsie da's klote! Hopelijk kan de fysio iets met je, zodat je snel weer beter op de been bent. Ik stond laatst gebogen over tafel met mijn naai-klusjes en toen later merkte ik dat ik mega pijn in mijn stuitje had! Ik had geen rugpijn maar vanuit mijn stuit naar mijn bekken voelde het zwaar gekneusd aan. Ik op de bank liggen en later kon ik niet meer op mijn benen staan. Heel eng. Ik dacht; oh nee, daar ga ik weer....Maar de dag erop was het weg. Maar merk wel dat het een zwakke plek is, dus ik ga zo niet meer staan! Ik hoop dat we allemaal rug-bekken-klachten vrij zijn, want dat is zwaar klote! ik heb manlief zelfs aangespoord om zaterdag naar een groot bed te gaan kijken voor zoontje, want we hebben het allebei snel in onze rug en mijn buik groeit toch door, dus lijkt me verstandig om de kleine snel in een groter bed te gaan leggen! Problemen voorkomen is beter dan genezen! Is echt waardeloos dat je zover in het ledikantje moet bukken. Voorzichtig aan meid!!! @ Vlek: ga zo je verhaal lezen, ben benieuwd! @ Quint: goed dat je je baas hebt ingelicht. Ik weet het is shit als iedereen weet dat je voor een 2e gaat. Maar nu ze het weten zullen ze ook geen grapjes of stomme vragen stellen in de zin van: en jij, nog geen 2e??? Voor mijn miskraam bleef men maar gissen, en daarna durfde niemand er meer naar te vragen. Dus kwam het nieuws toch weer als een verrassing. En dat moment komt voor jou ook weer meid!! Sterkte morgen!! @ Nathalie: EN NU IS HET GENOEG!!!!! Je bent en blijft zwanger meid! Ik heb ook nog 2 testen liggen, haha, ga ik ook nog eens doen, lache! Je moet niet van die uitzonderlijke verhalen gaan zitten lezen. De kans dat zoiets gebeurd is nihil! En je kunt trouwens supersnel terrecht voor een echo! 8 weken dan ofzo? Lekker op tijd, hoef je ook niet langer te stressen! We kijken de tijd samen verder hier!
Oh ja we hebben maar besloten dat we morgen weer beginnen met klussen, want je weet nooit natuurlijk dat mijn eitjes in een keer een turbo snelheid maken
Ik stond laatst gebogen over tafel met mijn naai-klusjes...... Wahahahaa, als ik het zo lees lijkt het net of ik een heeeeeeel spannend sexleven heb!!! @ Vinkje; da's wel spannend om het proces zo te volgen. Van de ene kant wil je niet alles tot in detail weten, maat het is wel bijzonder om het zo te zien groeien. Ik duim voor je dat het 2 hele mooie eitjes worden! het nadeel is dat ze ook wel weer heel precies uitleg geven, ook over dingen die je liever niet hoort.....(van die innesteling) maar kop op, het komt goed meid!
@Nath, mooie testen meid!!! En na je nod zou ik niet meer testen hoor ze worden vaak lichter zonder reden had ik dus ook met het gevolg dat ik dacht dat het mis zou gaan gelukkig vond ik al snel op zp dat dat vaker voorkomt! Maar mooie testen meid!!! @Vinkje, jeetje wat een gedoe om de 3 dagen naar de gyn! Wel goed dat ze konden zien dat je eitjes dus nog niet groot genoeg waren eerst en jeetje meis dat is nog eens goed nieuws poehhhh dat zou wel heel heel erg heftig zijn als daar een tumor had gezeten. Gelukkig niet Wel spannend hou ons maar goed op de hoogte ben ook super benieuwd! @Mees, ooo mennn had jij het vorige zwschap ook al? En dat bedje is echt dodelijk indd ...Chloe is pas 16 maanden dus ik weet even niet wat ik nu moet :S....de babykamer gaat sowieso naar de baby en dus een nieuwe kamer qua meubels voor haar, maar is ze niet een beetje jong om haar over een maand al naar een peuterbedje te doen? Voor mij zou het wel een verademing zijn ja. Gelukkig morgen Fysio! Thanks meis jij ook voorzichtig aan hoor!!! Over onzekerheid en echo's, na je 8 wkn ben je weer bang voor de 12 na de 12 weer bang voor de 20 wkn daarna voor de 26 weken en daarna voor de bevalling daarna weer voor wiegendood enz enz enz het zal denk ik nooit ophouden en maar goed ook daar zijn we moeders voor