Mijn zoon wil steeds paardje rijden hahaha Gaat ie achter me staan (als ik op de bank zit) slaat zijn armen om mijn nek en dan zegt ie "paat paat". Dan moet ik met hem op mijn rug de kamer door huppelen hahaha
Huuuuuh peerd!! Leuk he zo'n spelletjes! Mijn man moet nu steeds oefeningen doen van de fysio voor zijn rug, waaronder opdrukken en aan de trap uithangen. (wij hebben open trap in de kamer) Mijn zoontje doet nu steeds mee, gaat hij ook opdrukken en erbij kreunen alsof hij heel sterk is! Lachen!! @ Maible: oeh, leuk echo....ik wil ook weer.....ik ben standby om je foto te bewonderen!! Suc6! @ Finne: tja....jij hebt in korte tijd wel een beetje een reputatie opgebouwd he...... @ Giraf: hier staat het 'klussen' ook op een laag pitje, maar de kwaliteit is wel ok, al is het voor mij toch minder 'makkelijk' zeg maar.... Komt wel weer goed met ons hoor! (over een jaar of 2-3...als alles weer genezen is!)
@ Sniffy: Whahahahahaha!! Ik dacht dat het 2 geboortedata en lengte en gewicht waren, maar zie nu dat je dan een kind van dik 8 kilo zou hebben uitgepoept WHAHAHAHA! @ Mees: Ja ik weet t hihihi... En het gaat om de kwaliteit,toch? ***EDIT*** Wat een stoere jongen hahahaha! @ Giraf: Ik kan je er alles over vertellen... Pffft Smeppen is hard werken hoor ! @ Nathalie: Hihihihihi wat een heerlijk mannetje! Finn kruipt steeds op mijn schoot, pakt dan mijn handen en begint op en neer te hoppen, zo van: ...Zo gaat een damespaard.... En dan moet ik dat doen
Pappiedeflapppie, Joepiedepoepie en Mammiedepammie.......aangenaam! Pratende peuters zijn echt het einde!!!! Hij is nu met papa in een autoboekje aanhet zoeken naar Lamborghini, Ferari's en Porsches.....dus een echte jongen. Hij kan soms zo leuk uit de hoek komen, dat is echt iets voor jullie om je op te gaan verheugen na de 1e verjaardag!
Ik ben helemaal happy, mijn ventje zei vandaag mama. Niet een keer, maar heel vaak!! En hij keek mij daarbij lachend aan !!!! Helemaal trots!!!!
meesje hoe oud is je grote knul? dat ie al zoveel zegt , sylke zegt nog net (alleen als het erg nodig is) mama, wel papa en bal, kindje en de geluiden van de koe,paard, kippen en hond maar verder nog niet echt iets, moet ik me zorgen maken ? ze is nu 1,5. en FF smeppen is idd hard werken . oh net echt even geschrokken, ik was buiten aan het werk met m'n paardje toen plotseling de babyfoon geen contact meer had, zit 1 ruit en 10 meter tussen, heb het paard vastgeknupt en ben gaan kijken of alles wel goed was, oh bekroop me echt zo'n madeline maccain-gevoel . gelukkig alles goed, babyfoon even uit en weer aan gezet en hij kreeg weer contact,maar dan voel je je wel naar worden zeg, moet er niet aan denken.
@ Vlek: Neeeej dat is al supergoed voor 1,5! Dacht eerst ook dat Finn laat was, maar blijkt best snel te zijn hihi Dat is effe schrikken, ja! Gelukkig was het snel opgelost
Zo ik zit klaar voor Maible @ff, sorry maar moet t nog even zeggen jij bent toch echt onze enige echt NAAIDOOS hahhahahaha Ml heeft natuurlijk de LT weer dus ik zit schraal achter mijn BB en gaat dus lastig sorry voor de trage reacties ik ben zooo benieuwd naar Maible maar zit vast helemaal goed
@ Vlek: maak je geen zorgen joh, een gemiddeld kind zegt met 1,5 nog niet zoveel hoor. Die van mij is in dec 2 geworden, en tja....hij zegt alles ook zinnen....vraag me soms ook af of dat normaal is hoor? "mama Lamborghini zoeken" (in zijn autoboek) is wel de ingewikkelste, haha En hij heeft het nu 24/7 over BLIKSEMMEPIEN= Bliksem-McQueen de rode racewagen van Cars.....wordt er soms simpel van.... Hij heeft nog wel moeite met sommige klinkers die elkaar opvolgen. Babyfoon is bij hem BabyFLOON Kleien en kleuren = Pleien en pleuren Punteflieper = in ons dialect Punteslieper = Puntenslijper Dus vlekkenloos is het nog niet, maar hij is erg vóór voor zijn leeftijd. Hij kan het volgende versje bijna helemaal zelf opzeggen: (overigens heel leuk versje vind ik) Achter de grote donkere wolken Speelt het maantje kiekeboe Kijk, daar komt hij al tevoorschijn En hij lacht mij vrolijk toe Aardig maantje, grappig maantje ik ga nu naar bed Maak jij in je eentje nog maar heel veel pret! Dat gaat dan met lege stukjes en scheve woordjes, maar hij maakt het wel af. Een groot nadeel van de snelle praten is dat hij dus met vlagen mega stotterd! Dat schijnt ook weer te komen doordat zijn hersenen zijn willetje niet bij kunnen houden. Maar het gaat op en af dus dan is het 99% niets blijvends. Zo sorry voor het trots-mama-gezever, maar hij maakt ons best trots net zoals jullie ook allemaal trots zijn als jullie kleine iets geweldigs kan! Leuk toch!