We gaan voor de 2de-deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Oh ja en als je heel erg hoofdpijn blijft houden en door de benen zakt dan zou ik toch even de VK bellen om je bloeddruk even te laten checken.

2. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    ja ze zitten zo ver weg...is toch niks zo'n afstand.... ik kijk t nog eventjes aan en anders bel ik gewoon de ha-post

3. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    mijn bloedruk is btw altijd erg laag is dat juist een teken waardoor dit kan komen denk je rasp?

4. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Lieve Jadore! Wat heb je toch een pech... Ben wel een beetje bezorgd nou hoor. Kan zeker van een lage bd komen, maar dit is niet normaal:$.. Ga maar gauw even langs de ha!! Niet meer wachten hoor meis:)

5. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ik ben nu alleen thuis en kan amper vd bank komen dus ik wacht tot ML thuis is! :S

6. Funnyfant

@ Nath: Maar snap ik er nou helemaal niks van? Je hebt dan toch NOD volgende week? En ga je dan niet testen? Maar dan kan ie volgende week toch roze zijn?:(... Nou iig roze als je gaat testen:D

7. Funnyfant

Ja dan komen ze maar naar jou toe... Pfft hebben ze hele mooie dure auto's voor hoor:D. Dalijk val je flauw en dan zit je kleine meis ook helemaal alleen. Komt ML thuis schrikt die zich helemaal kapot:$.. Rustig aan meis, je lichaam geeft heel sterk aan dat het genoeg is nu!:) Ben gewoon bezorgd hoor:)

EDIT hoe laat komt ML?

8. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Je bent lief!!! Normaal is hij allang thuis en tel ligt niet binnen handbereik dus ik wacht maar even hoop dat ik me snel weer iets beter voel, ik hou er nl niet van om HA te bellen ofzo :S vind me dan zo'n aansteller terwijl ik echt indd ook wel voel dat t niet goed zit even pfff thanks meis!

9. raspberry

raspberry Niet meer actief

Jadore, als je hoofdpijn hebt kan dit op een hoge bloeddruk duiden. Té hoog is sowieso niet goed, té laag is niet prettig maar niet erg slecht. Maar goed, ik ben geen deskundige dus als je zekerheid wil zou ik toch maar iemand inschakelen, daar zijn ze voor en daar betaal je alle jaren voor! En vergeet niet dat je niet alleen bent he, je hebt ook voor een klein mensje te zorgen dus beter een keer te vaak iemand inschakelen als te weinig toch?....Sterkte meid!

Ik ga zo weg te eten, hopelijk lees ik vanavond laat nog even bij.
    Fijne avond allemaal!

10. Funnyfant

Goedzo Rasp, zo is het maar net. :D
    Je bent geen aansteller, dat weten zij heus ook wel. Zij hebben ook liever dat je op tijd of onnodig belt, dan te laat:). Je lichaam vertelt je de waarheid, dus geef daar maar gehoor aan. Dikke knuffel!

11. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    thanks meiden ik houd jullie op de hoogte kusss

12. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Jadore!
    heb je drop in huis?? Anders bouillon, zout dus en desnoods cola, iets van chocolade of waar veel suiker inzit.
    Je moet nu en regelmatig wat pakken, ben natuurlijk geen HA, maar ik denk inderdaad dat je bloeddrukk heel laag is. Ik heb ook laatst een keer een moment een vette hartklopping gehad, heel eng, daarna had ik het even benauwd. Heb het wel vaker gehad, maar is niet leuk als je dat regelmatig hebt!
    Ik heb vorige zwangerschap ook een periode (rond deze tijd zeg maar) gehad dat ik steeds omviel.....had naast een lage bloeddruk ook een lage hartslag, dat in combi gaf me het gevoel of ik maar half leefde...
    Ik moest juist drop eten. Geen hele zakken ofcourse, maar wel even een beetje zout toedienen zeg maar.
    En verder zou ik het daarna even aankijken. En als jij je shit voelt: HAP!!
    Huisartsenposten zijn er niet voor niks!!
    En drink je genoeg? Door al dat gespuug.....(mijn nichtje was helemaal aan het uitdrogen en zit inmiddels trouwens aan de astronautenvoeding! Om het uur een hapje, hoe erg is dat dan?)

Sterkte meid, en hou ons op de hoogte als dat gaat.
    xxxx

13. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    o mees wat goed, ik bedoel niet fijn voor jou ook natuurlijk! Maar ik ben even naar de kast gestrompeld en nu naar binnen aan het werken, het voelt indd echt net zoals je zegt alsof je half leeft!
    Hoe lang duurde het bij jou voordat je je weer goed voelde?

14. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    ML is thuis ik voel me al ietjes pietjes beter nou ik wat naar binnen heb gewerkt! Thanks meiden jullie zijn echt zoooo lief! We kijken het nog even een klein uurtje aan ook omdat dit lijkt te helpen!

15. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Ik heb me met drop en bouillon goed kunnen helpen. Maar je moet het wel op tijd met regelmaat pakken, anders is het al te laag en val je al haast flauw.
    Sterkte en hou ons op de hoogte!
    xxx

16. Funnyfant

Gelukkig is ML er Jadore... Wat een goede tips Mees! Hoe gaat het nu?

@ all: Heb niet zo'n fijn nieuws gehad vandaag: Ben naar de ostheopaat geweest. Ze stelde me een heleboel vragen. En toen concludeerde ze dat het niet zo goed ging met me. Ik zei, nou voel me best fit. Toen is ze me gaan onderzoeken. Ik had al gevoeld dat mijn bm verzakt is. Maar zij zei dat hij wel erg verzakt is.:( Ik vroeg wat dat dan inhield: Dat zou na een 2e zs vrijwel zeker verergeren. Het gevolg kan zijn dat mijn bm er dan uit moet. Dat betekent dus de overgang:$... pffft dat vind ik wel heftig zeg... Zeker omdat ik echt nog graag 2 kindjes zou willen:(. Maar ze zag geen reden om een 2e zs te vermijden gelukkig, zolang ik maar wel weet wat het kan betekenen. En ik kan ook het kindje moeilijker dragen nu. Maar ze vond het wel erg raar dat ik me zo fit voelde, want er zit echt een en ander niet goed in mijn lijf:(. Nou ja ben wel wat gewend, dus kan er goed mee leven hahaha:D. Ach we zien wel tegen de tijd dat het nodig is wat de gevolgen zijn. Eerst maar zwanger raken hahaha!

17. Funnyfant

Oh net mam gebeld: Het valt gelukkig wel mee, zolang de eierstokken er zitten geen overgang!! Pfew:)... En je kunt toch wel genoeg kindjes krijgen met een verzakking. Pas als je klaar bent met kindjes maken halen ze dan de bm er uit. Tussendoor krijg je een ring... Poeh ben wel een beetje opgelucht nu. Flinke oefeningen krijg ik van moederlief:(

@ Jadore: Gaat het weer een beetje meissie? knuffel met energiebommetje er in voor jou!

18. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Tata!!!!
    Meisjes, ben zo trots opo mijn eerste kunstwerkje!
    Mijn gevoel zegt dat het lakentje denk ik niet in ons wiegje komt te liggen, maar er is hier misschien wel iemand die ik het kado kan doen....?;)
    Des te harder ga ik nu mijn best doen om ook een super mooi jongens lakentje te maken. Het 1 mag niet voor het ander onder doen toch??
    Heb er in ieder geval super veel plezier van gehad om het te maken!
    (moet er alleen nog een geblokt hoeslakentje bij scoren, nu heb ik het op het grijze matrasje gelegd....niet zo mooi zo)

19. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ Finnefant: whow niet zo'n leuke info dan die je kreeg. Je gaat je er bijna slecht van voelen. Ik heb na de bevalling heel lang het gevoel gehad dat ik een verzakking had. Ik kon echt maanden niet springen of rennen zonder het gevoel te hebben dat ik van onderen iets voelde 'hangen'. Het is nu weg, maar heb daar best soms angst voor. Fijn dat je mam je heeft kunnen geruststellen en oefeningen heeft gegeven. Ik hoop voor je dat de osteopate overdreven heeft en dat het straks allemaal meevalt voor je!!

@ Jadore: alles kits?

20. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    hallo halloooooo

gut het was een hele opgave om jullie weer te vinden zeg, en dan ook nog eens 10 pagina's kletsen, stelletje kletskousen !!!!

niet alles gelezen dus, spring vanaf hier weer in.
    ik wil wel ff veel sterkte wensen met haar nieuws, is niet niets zeg pfoe, gelukkig kan je nog een keer zwanger raken, maar bij een eventuele 3e dan?

meesje, wat een gaaf hoeslakentje, echt mooi !!

hier barst mijn hoofd ongeveer uit elkaar van de koppijn :(, vanmorgen ging het nog wel, even lekker naar de sportschool geweest vanmidag naar de basisschool om te helpen met handvaardigheid, maar die kinderen zagen me liever gaan dan komen volgens mij ;) en net nog even geprobeert te paardrijden maar de bak was bevroren :(. kleine was hele dag jengelig, bij de opvang in de sportschool ging het wel goed, toen naar mijn ouders die haar liever ophouden dan naar bed doen :)x), dus dat hielp ook al niet mee, vanavond haar maar om half 6 naar bed gebracht, viel als een blok in slaap, net even wakker maar na even troosten en een extra deken is ze meteen weer gaan slapen * pfoee*.
    echt zo'n dagje waarbij je niets kunt hebben als er dan weer iets anders bijdoor komt, hopenlijk morgen beter :D
    dadelijk even lekker douchen en vroeg naar bed !!

dus tot morgen dames.

Deel Deze Pagina