We gaan voor de 2de-deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Ja Maible: gas!!

2. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    GiraF@ Mijn ventje is 10 maanden :D

3. giraf

giraf Niet meer actief

Maible!!!!! Meldplicht!!!!

4. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @vinkje super snel wat geweldig meisy :D

Ja Maible schiet eens op met die mooie echo :D

5. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @quint wat ben toch super lief dat je gewoon op Maibles echo met ons samen zit te wachten, hoe laat moet je morgen in t zkh zijn? Knuffy

6. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ Vinkje: Die van jou is dan ook vlot! Mijn zoontje zei met 10 maanden nog geen mama hoor!

7. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    Jadore@ Ik geloofde mijn oren in eerste instantie ook niet!! Maar mijn moeder zei dat het ook, dus ik hoorde het goed!!! En daarna bleef hij maar mama zeggen, met een grote glimlach!! Dan ben je helemaal verliefd:D:D:D:D

8. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ Vinkje: voor je het weet is mama ook mammiedepammie! Geniet er maar van hoor!

9. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Chloe ook niet hoor maar liep wel los met 11 mnd :D

10. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    Meesje@ Ja dat vindt ik ook!!! Een vriendin van mij haar dochterje is 2 weken ouder, die zei het al bij 9 maanden!!! ach ieder kind bepaald zijn eigen tempo!! Ik hebt ook altijd een hekel aan om weer naar het CB te gaan, daar gaan ze altijd uit van statistieken!!! Maar ze beseffen daar niet dat kinderen verschillend zijn en niks is te langszaam of te snel!!! snap je!!

11. giraf

giraf Niet meer actief

wauw wat gaan jullie kindjes snel! :$
    Mijn dochter is 7 maanden en kan alleen maar liggen en eten, maar dat kan ze dan ook als de beste......:D

12. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Het is vaak het 1 of het ander he. Kindjes die snel lopen praten later en andersom. Ach het komt allemaal wel!

Nou Maible......wedden dat ze gewoon op haar dooie gemak eerst onze 10 volgekletste pagina's zit door te worstelen.....(net als ik toen) en wij maar wachten......:p

13. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ Giraf: stel je toch eens voor dat je niet kon eten en liggen!! Dan was het leven ook geen klap aan! Geen paniek, ook jouw dochter trekt straks een sprintje en is ze iedereen weer bij! ** edit: niet dat ze achter ligt hoor!!!!!!!!!!!! **

14. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    meesje@ wel aandoenlijk mammiedepammie!!! erg leuk. Mijn neefje heeft heel lang mijn naam verkeerd gezegd!! En hij bleef dat heel lang doen, alleen maar omdat hij het grappig vond hihihi!! Hij zegt het nu nog steeds soms, en nu gaat mijn nichtje het ook doen. :D

15. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Mijn vriendin heet Silvia en hij zei heel lang: syvvesavefave....??? (hoe verzin je het)

16. giraf

giraf Niet meer actief

Oh ja en lachen kan ze ook! en gillen, en huilen, en gekke geluidjes maken... Eigenlijk kan ze best veel, ons wonderkind :D

Haha ouders kijken altijd uit naar de dag dat hun kind kan kruipen/lopen en als het dan eenmaal zover is dan zeggen ze 'och was ze nog maar een baby'

maible
    Gelijk reageren hier hoor! Bijlezen doe je later maar....

17. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    Giraf@ je zal je verbazen in een keer gaat ze dadelijk snel!!. Dat deed ons ventje ook. Na de vakantie in oktober toen was hij 7 maanden, ging hij in eens kruipen,brabbelen enorm!!! En bij 9,5 maand stond hij in eens aan de tafel en in de box uit zich zelf!!! Ze pakken elke keer in een sprongetje een aantal vaardigheden!!!

18. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    1 ding is zeker: ze leren vroeg of laat alles, en het wordt er alleen nog maar leuker op!! (tot ze puber zijn dan....pffff, moet er niet aan denken)

19. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Nou ik kan je vertellen dat het heeeeel erg is als je kind geen vast voedsel wilt eten en nog steeds geen goede eter is dus ik had liever dat ze later was met alles en dat dat beter was, maar ja ik ben ook geen grote eter dus tja wie ben ik om wat te zeggen ;) maar ben super apetrots op mijn moppie hoor :D

20. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    We zijn gewoon al weer op bladzijde 100 niet normaal :D

Deel Deze Pagina