We gaan voor de 2de-deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. giraf

giraf Niet meer actief

Ja! :x

haha nee hoor, geniet er maar lekker van!

2. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Mees, mijn vlos maakt geen echo's (zijn er maar weinig hier die dat doen) Je krijgt hier een doorverwijzing naar het diagnostisch centrum.

Nath, slaap lekker!

3. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ Maible: dat verklaard al een hoop. Mijn praktijk heeft 4 VK's en daar doen er 2 echo's van maken en 1 is nu net in opleiding.

4. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    Ik verbaasd mij er elke keer over hoe weing echo's je krijgt bij de verlos!! Ik vindt dat belachelijk, ik denk als je er meer zou krijgen veel meer en betere controle op moeder en kind zou hebben!!!

Bij de gyn krijg je er een bij elke afspraak!!!! Dat is ook weer erg overdreven, maar wel fijn.

5. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Dat is echt heel fijn Mees!
    Ik mag helaas maar twee keer naar die gup zwaaien. Dus ik wil dit keer echt een pret echo!

Jadore ik ben idd op de 24e gezet!
    Giraf ik meen me te herinneren dat wij bijna op dezelfde dag een posi ovu test hadden. Dus dan zouden we gelijk moeten lopen, toch?

6. giraf

giraf Niet meer actief

Ik had mijn ei op 8 of 9 dec geloof ik....
    Volgens de 1e echo zou dat kloppen...

7. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Ik vind wel dat je gelijk hebt Vinkje. Het hoeft natuurlijk niet iedere afspraak maar om de afspraak (om de 2 mnd dus) geeft denk ik veel minder kans op complicaties. Ik vind ook dat er weinig controle is op bloedwaardes ed. Ik heb net een buisje of 5 moeten geven voor onderzoeken en dan word ik rond week 30 bij de vlos voor ijzer en suiker geprikt. That's it. Vind ik erg weinig controle.

8. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Dames ik ga stoppen, ik gun mijn buikje even nog een stralingsvrij-uurtje!

xx en Miable slaap lekker en de rest natuurlijk ook!!

9. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Giraf, ik rond 4 of 5 dec. Dus niet helemaal gelijk. Ach dan ga ik dit keer wel 13 dagen overtijd en jij 'maar' 10;)

10. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    Nederland staat ook erg hoog met de sterfte cijfers voor aanstaande moeders!!! Dus het zou handig zijn dat de regering hier wat aan gaat doen!!!

11. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Slaap lekker Mees!

12. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

@all; ga zo ff bijlezen...
    als jullie het leuk vinden om te hyven:p pb me dan stuur ik je mijn hyves op... tis wel een prive dus niks over zp oke lady's?

13. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Waaah, ik zo met jullie te kletsen dat ik gewoon vergeet om mijn ouders te bellen:)

14. giraf

giraf Niet meer actief

Ik ga ook slapen..
    Truste meisjes!

15. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    volgens mij heeft het niet alleen met je eisprong te maken, maar ook met hoe snel beeb innesteld! Dat kan nl tussen dpo 4-12 dus dat is al een enorm verschil!

16. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Wij zijn al Hyves vriendjes Wolfje. Ik ben alleen niet zo'n fanatieke Hyver.

Vinkje, de laatste tijd is er veel in het nieuws over de hoge sterftecijfers in Nl. Het wordt dan al snel afgeschoven op thuisbevallingen maar ik denk dat het veel meer te maken heeft met minder 'medische' controles als echo's bloed etc. In mijn omgeving zijn best veel vrouwen die met spoed een KS hebben gehad voor bv zwangerschapsvergiftiging of diabetes en dan vraag ik me af of niet een aantal daarvan voorkomen hadden kunnen worden.

17. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Daar had ik niet eens aan gedacht Jadore.

Meiden ik ga ook naar mijn bedje!

18. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Kan me geen andere manier bedenken nl. Ik ga ook lekker slapen meiden!!

19. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

MAible wacht effe!!! Ik wil je nog feliciteren!!!

GEFELICITEERD!!!!! Wat een PRACHTIGE echo's!!!:D:D:D:D

Welterusten meiden!!! Ik ben dus de naaidoos:x lekker dan;). Whahahahaha!! :DDoordat ik zo'n naaidoos ben, heb ik jullie geklets wel helemaal gemist:( hihihihi

Kusss

20. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    Helemaal met je eens maible!!!! Mijn bestevriedinnetje hebben ze te lang door laten lopen!! Haar kindje was gewoon te groot en haar baarmoeder kon dat echt niet aan!! Dat bleek uit haar bevalling. Ze verloor enorm veel bloed op het ic gelegen!!! En nu is haar baarmoeder erg verzakt en nog meer nare dingetjes!!! En maar de verlos volhouden, nee hoor je krijg een gemiddeld kind!!! Door extra echo's had dit echt voorkomen kunnen worden. Ze had daarnaast ook en ks moeten krijgen!! Ik wordt nog steeds boos als ik er over praat!! En dan tijdens de bevalling zeggen, oh hadden we echt niet verwacht hoor dat ze zo groot is!! Echt zwaar vervelend, en dat is zachtjes uitgedrukt

Deel Deze Pagina