Quint heeeeel veel sterkte morgen bij de echo! Ik hoop dat je nu eindelijk duidelijkheid krijgt. Hele dikke knuf voor jou meis en ik denk aan je morgen. (ik zal proberen te lezen maar kan denk ik morgenavond pas posten, ben morgen op mijn werk nl)
Ik heb bij Finn bij 7, 10, 20, 30 en 36 wk een echo vij VK gehad! En tussendoor heb ik bij een HBO gratis een half uur lang naar de kruumel mogen kijken. Ze zoeken regelmatig zwangeren zodat mensen in opleiding kunnen oefenen met echo's maken Was heeeel leuk! Als je mailadres wil, pb me maar ff. Quint: Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte morgen!!! Doei, de naaidoos
FF, Thnx voor de felicitaties. En je kan beter een naaidoos zijn dan een kletsmuts. Dan heeft je man er ook nog iets aan Vinkje, wat erg voor je vriendin!!! Daar kan ik ook zo boos om worden!! Edit; Had een horror bevalling verhaal geschreven maar toch weer weggehaald. Is niet leuk om mee af te sluiten vandaag Slaap lekker meiden
Maaaaaaarrrrrr feit is ook: In NL doen ze vaak pas iets met een kindje als het 28 wk is. Omdat een kindje van 26 wk vaak zoooooveel complicaties heeft, dat het geen kwaliteit van leven heeft... Die kindjes van 26 en 27 wk die in het buitenland dus blijven "leven", en vaak later toch sterven, tellen dus wel mee in die sterftecijfers!!! Maar het blijft afschuwelijk als je dat hoort en leest,laat staan van dichtbij meemaakt. Trouwens ik ben een letterlijke naaidoos! Net zoals Vink een letterlijke klusmuts is!!! Wiegje is bijna klaar!!
Jeetjeee Vink wat een heftig verhaal!!!!!!!!! Jeetje jeetje jeetje echt ongelooflijk! Kan me er ook boos over maken als ik dit lees! Hoeveel woog ze als ik vragen mag? Pfff my god ik vind het echt niet normaal! Ik zit nu nog bij een vk die heel veel echo's doet en gelukkig maar als ik dit zo hoor, schandalig en waarom? Hoeft toch geen ellelange echo's te maken. Ik heb er nu al 2 gehad en volgende week maandag weer 1 en dan over 2 weken weer (die moet ik denk wel betalen is nl een geslachtsbepaling) dan 20 wkn dan 25/26 wkn dan 30/33 wkn dus dan kom ik op totaal 8 echo's en zo hoort het hahaha Daar hebben we gewoon recht op! @FF, hahahahaha ach joh NAAIDOOS is hier juist heel normaal hoor ik bedoel we houden hier allemaal van klussen en naaien
Een wondertje dat leven vindt is iedere keer bijzonder Maar naast verdriet is een vlinderkind Toch ook een liefdeswonder Zo licht dat het naar boven moet Zo puur en veel te teer De harde kant van leven doet Dit wondertje nooit zeer
Finn@ Die vindt ik leuks klusmuts hihihihi Heel mooi gedicht meid!!!! Dat ontroerd mij Jador@ Het meisje dat ze kreeg was een 9,5 ponder!!! En zij is wel lang, maar erg smalletjes gebouwd!!! Fijn dat je bij de verlos zoveel echo's krijgt, echt suppeerrr!!!
Mijn man was ook dik 9 pond bij geboorte en ik dik 8 pond. Ik mocht ook sowieso niet dik over de 40 wk heen bij Finn. Hij was bij 39 wk 4045 gram! MAar mijn man heeft ook een hartstilstand gehad bij zijn geboorte en zijn moeder ging ook bijn dood. Veel te lang gewacht met KS.. Bedankt Vink... Kreeg ineens weer inspiratie.. het ontroerde mij zelf ook toen ik het schreef gek he. Komt uit mijn hart
@vinkje; super spannend meid ik duim voor je! @quint; meid ik denk aan je! @mees; ja leuke leeftijd he? onze kindjes schelen niet zo veel leuk gedichtje; sem leest ons nu al zelf voor uit de boekjes van bobbi (de beer) ik zeg 1 woord hij noemt de zinnen op zo lief! @maible; gefeliciteerd meid met je mooie echo! @all; vandaag heel de dag diaree net maar imodium genomen en veel drinken...
hhaha ja echt, pff moest echt rennen vanavond vooral in het zwembad en werkte sem niet mee, pff zat echt ff op hete kolen!
Welterusten meiden!!! Mijn oogjes vallen dicht, ik ga naar dromenland!!! Ik ga dromen dat ik mij ei vindt en deze maand zwanger ben hihihi