Hebt je ook een droge mond erbij, misschien hebt je een griepje onder de leden, omdat je ook aan de dunne bent!! Ik hoop dat je niet ziek wordt meid!! Het heerst behoorlijk!! welterusten, en we gaan beide dromen over een nieuw mooie beebie!!!
@vinkje; ja idd wie weet... nou ik ga zo kijken of ik manlief nog ff kan wakker maken, ligt er al in vanaf half 10! ff slaap pauze en dan kan hij weer verder slapen haha en gaan wij vinkje lekker dromen
meiden, ik ga nu afsluiten en kijken of ik die vent van mij nog ff wakker krijg voor een... nou je weet wel knuffel en morgne drukke dag, smiddags krijg ik bezoek van een oude vriendin waar ik bijna 10jr geen contact mee heb, dus erg druk en helaas geen zp tijd... knuffel voor jullie en is er iets dan graag pb!!! wil wel op de hoogte blijven he liefs
Goedemorgen meiden!!! Finne, wat een mooi gedicht zeg!!! Echt super!! Verder hebben jullie het over echo's gehad. Erg zeg dat een mens dat zo snel vergeet. Ik weet het dus echt niet meer
Goedemorgen meiden!!! Allen lekker geslapen!!! Wolfje@ Helaas niet gedroomd over een beebie!!! En jij!!! Nathalie@ Hoort bij de zwangerschap een beetje vergeetachtig
hahaha ja spannende dag vandaag, zit toch wel een beetje met samen geknepen billetjes op mijn werk plek Vriendlief zei gisteren dat ik toch echt eens moest stoppen met het kijken naar die testen hahaha
Maible, wat een super mooie echo!!!!!!!!!Super gefeliciteerd!!! Echt helemaal TOP!! En nog es langer zwanger!! Geniet er leker van!! Ik schaam me zo meiden, was het helemaal vergeten!!!!!!!!! Ik was zo moe gisteravond en me vriendin was bevallen van een zoon Thomas. Midden in de nachtbesefte ik het ineens. En ik gisteravond wist ik dat er iets was wat ik moest doen, maar ik wist het niet meer! Maible, sorry meid, ben wel heeeeeeel blij voor je hoor!!!! Ik had die spanning niet willen missen.. Ben super blij dat alles goed is!!
Goedemorgen meisjes ik kwam even Quint een dikke knuffel geven voor vandaag! Spannende dag voor je.... Wanneer moet je naar het ziekenhuis? Nathalie Ik kijk nu nog steeds naar de testen
Giraf, oh jee moet ik dan nog zo lang gaan staren! Besef me net dat de testjes in de keukenkast liggen en mijn schoonmoeder past vandaag op
Quint@ Succes en sterkte vandaag meid!! Ik denk aan je!! Nathalie@ Dat is jammer dat kan je niet testen
Oh die vriendin van mij weet het nu ook! Ze had op mijn hyves zitten kijken en een berichtje gezien van mijn zus, vervolgens daar gekeken (had daar neer gezet 8 maart is the day). Toen is ze denk ik gaan rekenen en ineens plaatste ze een berichtje "jij bent zwanger he en 8 maart heb je echo". Ik heb hem meteen verwijderd en gezegd dat ze niet zoveel moest rekeken en het al helemaal niet op mijn hyves zetten. Toen kreeg ik een sms met "heb je niets verteld omdat ik ook niets heb gezegd". Heb toen gezegd dat ik nog niets gezegd heb omdat ik net 4 weken ben (wil gewoon de confrontatie niet aangaan via telefoon). We gaan denk ik volgende week ff afspreken en dan ga ik het wel ff aangeven
Goedemorgen @Nath, pfff sjonge dat ze het nog niet begrijpt snap ik dan weer niet @Quint, succes meisy vandaag, denk aan je!
quint veel sterkte vandaag, laat je even weten hoe het met je gaat ? nathalie, het kwartje begint te vallen volgens mij, en idd irl is het toch makkelijker praten dan via telefoon. nou ik ga weer snel wat doen, de klussenlijst schiet nog niet zo op
Hoi dames! Ik zie dat ik een heleboel bij te lezen heb, dat ga ik nu niet doen want ik heb koppijn!! Voel me niet echt fit.... De ovutest ligt weer even in te werken en k zal met een paar minuten gaan kijken hoe het er voor staat. Ik laat het jullie weten. Ik ben ook even benieuwd naar het nieuws van Quint dus ik blijf hier wel even hangen nog.
Dames, kom jullie allemaal een knuffel brengen. Na een gezellige ochtend in het zkhs mocht ik toch gaan. Mijn hcg is noch gedaald noch gestegen en ze kunnen nog steeds iets in de baarmoeder zien waarvan zij niet precies weten wat het is. Lekker vaag allemaal. Er is besloten om te gaan afwachten of het allemaal door mijn lichaam vanzelf wordt opgelost Over een paar dagen moet ik weer terug, weer bloed laten prikken en weer een echo Ik heb wel spoednummers meegekregen om te bellen als ik flauw ga vallen, buikpijn krijg etc. Het begint nu toch redelijk in te hakken. Voel me ook behoorlijk moe.
Lieve Quint, das nog steeds geen duidelijk dus eigenlijk. Ik hoop dat je niet lang meer hoeft te wachten, doe rustig aan meid! X