We gaan voor de 2de-deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Lieve Quint, wat een onzekerheid zeg. Het is zo slopend voor je meid. Neem genoeg rust en denk aan jezelf... Ik hoop toch dat je snel duidelijkheid hebt. Dikke knuffels en heel veel sterkte!

2. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    Vlekkengek@ Het zal wel erg druk zijn in jou huishouden en met alles wat er bij hoort!!! Mijn moeder is geboren op een boederij, mijn opa had veel vee, hij verbouwde daarbij aardappelen enz. Dus ik weet uit verhalen hoe het daar aan toe gaat :).Helaas zelf nooit mee kunnen maken, mijn opa en oma waren al te oud en ze moesten het verkopen voor dat ik geboren werd!!! Maar hun boederij staat er nog steeds, en ik rij er vaak langs:)

Raspberry@ Ik ben benieuwd naar je ovutest!!!!

Quint@ ach meid, nog steeds niet duidelijk. Vervelend dat je het nu moet afwachten!!! Ik voel met je mee meid, doe rustig aan!!! Wel fijn dat je nummers hebt gekregen als het niet goed voelt en je hebt hulp nodig!!

Nathalie@ Zeker rustig hier, misschien allemaal een keer hard aan het werk :D;)!!!

Ik had even opgezocht hoeveel mm de eitjes groeien per dag!!! Ze zeggen gemiddeld 2 mm. En het kan tussen de 18-22mm gaan springe!!!. Dus waarschijnlijk als het normaal loopt en dat het gemiddeld 2 mm per dag groeit dan hebt ik maandag/dinsdag mijn eisprong! Zal wel fijn zijn want dan hebt ik een normale cycles ongeveer 28-29 dagen!!! Maar ik hebt ook gehoord dat het soms maar 1 mm per dag groeit!!! Nou dan duurt het wel even. Het zal morgen wel duidelijker worden bij de echo, hoe snel het gaat. Erg spannend en raar, zeker omdat je dan echt weet wanneer het eitej dan springt:D

3. Funnyfant

Lieve meisjes, volgens mij heb ik vruchtbaar slijm??? Kan dat? Gisteren nog helemaal negatieve ovutest en nu... Ben mn tests vergeten naar t werk te nemen en kan pas vanavond heel laat weer ovutesten.. Denk dat ik toch maar even naar de drogist hier loop.:)
    Gisteren lukte klussen echt niet...:(

4. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    finn@ Hoe ziet het slijm eruit dan!!! Ik zal ook even lopen naar de drogist, dan weet je al vast dat het er aankomt toch. Is veel handiger dan in de avond pas testen!!!

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hier is het vruchtbare slijm ook een beetje begonnen en de ovutest is nog net als gisteren, dus niet heel licht maar ook nog niet donker.

@FF, toch maar actie ondernemen met dat vruchtbare slijm toch?!

6. raspberry

Oh ik hoop zo dat dit er op duidt dat ik een kortere cyclus heb deze keer en dat ik over een paar dagen een eisprong heb. Ik ben al lang blij als ik over een week pas een eisprong heb, alles beter als die 41 dagen!

7. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    Raspberry@ Dat hoop ik ook meid, want lange cycles is niet prettig!!! Ik ga voor je duimen dat je ei er bijna is!!

8. raspberry

Dank je Vink!! x

9. Funnyfant

Ja ik ook! Bij Finn had ik ook cyclussen van 6-8 weken. Dat is vreselijk! En nu dan erg onregelmatig:(

10. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Ik kom even snel binnevallen vanaf mijn werk. Ik heb niets bijgelezen. Ik wilde alleen graag weten hoe het met Quint is.

Quint, meis, ik had gehoopt dat je wat meer duidelijkheid zou hebben. Het blijft afwachten nu dus.. Veel sterkte meid. Hele dikke knuf!

11. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    Onregelmatig hebt ik altijd gehad, mijn langste cycles was 45 dagen!! Daar hebben erg veel vrouwen last van! Er zijn maar een aantal vrouwen die altijd dezelfde cycles hebben zonder de pil natuurlijk!!

12. Funnyfant

zit op mijn werk en dames van de tussenschoolse opvang lopen erg nieuwsgierig steeds achter mij langs:(... Dus ik ga even verder met werken:D

13. raspberry

@Vink, ja dat is ook zo, en onregelmatig vind ik niet t ergste als de cyclussen maar niet zo heel lang zijn.

14. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    Werksen finn er zijn altijd mensen die te niewsgierig zijn!!!

15. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Quint, nou lekker is dat zeg :( nou gelukkig heb je die nummers en over een paar dagen weer! Wanneer precies dan zet ik het even in de agenda? Hugg

16. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @FF, heeft jouw man toevallig nog tijd gehad om even te spieken? Ik weet dat sommige sites een wachtwoord nodig is, dat lijkt me wel erg handig, nou let me know lieverd

17. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

meiden wel bijgelezen maar erg druk dus reageer ff niet overal op, knuff voor jullie allen

quint; wat een gedoe zo zeg, dikk knuf

vinkje; nou heb dus de eigenschap dat ik nooit dromen onthoud....helaas dus ik durf het je niet te zeggen...

rasp; beterschap

me; keelpijn! pff buikpijn en hoofdpijn gaat dus lekker!

18. raspberry

Ah Wolfje zo erg is het niet met me hoor, jij ook beterschap!!

19. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Website update:

-Er is een nieuw stukje bij de vlinders voor FF!
    -Wie er nog op de verjaardagenkalender willen, geef even een pbtje dan.
    -Idem voor afspraken, je kan ook gewoon kort zeggen: datum + omschrijving dat is weer makkelijker voor jullie om anders telkens een bericht te sturen ;) no hard feelings anders zou ik het zelf niet zeggen ;)

@Wolfje, hopelijk voel je je snel beter meis beterschap!

20. giraf

giraf Niet meer actief

ik kwam ook even spieken naar nieuws van quint... Lieve lieve quint, nu weet je nog niks :( maar weer verder wachten dan...
    Wat denk je er zelf van? Neem maar lekker alle rust die je nodig hebt hoor meis!

@vruchtbaar slijm
    Ik had op zaterdag en zondag vruchtbaar slijm en op maandag en dinsdag een positieveovutest...
    Misschien hebben jullie er wat aan.

Jadore
    ik pb even onze datums voor op de kalender
    enne suc6 bij de fysio vanmiddag!

Deel Deze Pagina