We gaan voor de 2de-deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Giraf, dank je voor de info. Ik hoop ook dat dat voor mij gaat gelden. K heb goede hoop!

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi meiden

Nou me vriendin is langsgeweest en oh wat was het gezellig!!!
    Zo fijn dat we weer contact hebben:)

Gaan dus snel een herhaal afspraak maken maar dan voor een hele dag:)

Veel gepraat over haar vader die 5jr terug plotseling op 47jarige leeftijd is overleden, haar zusje die met 19jr kindje gekregen heeft, haar opleidingen en nu heeft ze me een foto laten zien van de jongen die ze leuk vind:)
    ben weer helemaal blij dat we weer samen kunnen kletsen, we hadden ook altijd een super leuke fijne band!
    Ook deed ze erg leuk met sem, boekjes voorlezen en zo...

alleen kreeg net al sms van de buurvrouw of ik zwanger was... hihi
    ze was namelijk met haar werk auto, ze is kraamverzorgster, oh wat zou het leuk zijn als ze bij mij kon komen kramen:D

heb alleen mega spierpijn nu in me benen, pff...martijn zou op tijd thuis zijn, ga zo met eten bezig daarna zwemmen en dan ben ik er weer hoop ik:)

3. raspberry

@Wolfje, wat fijn voro je meid! Een goeie vriendin is zo belangrijk!
    Wel grappig dat de buurvrouw zulke conclusies trekt terwijl het wel vroeg bezoek is van een kraamverzorgster in de zwangerschap hihi.

4. raspberry

Waar is iedereen??? :$
    Het is vandaag een rustig dagje, maar we zijn toch niet uitgekletst?;)

5. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Meiden, ik wilde jullie allemaal heel erg bedanken voor wat jullie op de site onder vlindertjes hebben gezet. Heel erg mooi, ik moest daar echt om huilen...
    Ik ga maar ervan uit dat het geen bbz is. De arts van vandaag was echt een lomp iemand in tegenstelling tot alle andere lieve mensen met wie ik de afgelopen dagen te maken heb gekregen. Dat heeft nogal indruk op mij gemaakt. Ondanks dat het de afgelopen dagen vrij goed met mij ging, begin ik nu in te storten. Heb ook mega hoofdpijn en ben heel erg moe. Gelukkig is het bijna weekend. Het komt allemaal goed maar heeft tijd nodig.
    Liefs,

6. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Lief van je! Maar je hoeft je niet te schamen hoor! Je mag best een leven hebben buiten ZP:D;) Volgens mij hebben we allemaal momenten dat we zoiets missen. Ik heb pas een dag later gelezen dat Nath een posi test had bv:)
    maar het is toch wel heel erg lief van je!

Het is hier rustig vandaag. Dat gebeurd ook niet vaak:p

Wolfje beterschap! En wat leuk dat je weer contact hebt met je vriendin.

Nath, die vriendin heeft dus wel een schuldgevoel dat zij niets heeft gezegd over haar zwangerschap? Anders zou ze ook niet meteen denken dat jij het 'expres' niet hebt verteld.

En de rest weet ik al niet meer, sorry:)

Ik ga een avondje bankhangen. Morgen weer werken dus ben er morgenavond pas weer.

7. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Quint....kan me heel goed voorstellen dat je er doorheen zit.
    Als er iets vreselijk is en op je gevoel speelt zijn het artsen die geen reet om je situatie geven. Toen ik vol met vragen zat over de aankomende curretage waaruit ik moest kiezen had ik een mega lompe vrouwelijke arts tegenover me zitten die zo'n houding had van: waar maak je je toch druk om? Nou, toen was ik nog verder over mijn toeren!
    Laat je gevoel maar even de vrije loop, daar knap je meestal ook van op. Je wordt goed in de gaten gehouden en je kent je eigen lichaam het beste.
    Fijn dat je toch nog even met ons komt kletsen, misschien kunnen we je tot steun zijn.
    Knuffel en ik hoop dat er snel duidelijkheid komt!

@ All: tja, rustig hier, inderdaad. Ik heb bewust vandaag niet gekeken, en laat het vanavond ook bij dit bericht. Vond het een beetje de spuigaten uitlopen dat ik echt 100x per dag de berichtjes zat te checken en lezen. Ik wil niet als een verslaafde overkomen, dus ik neem wat meer tijd voor andere dingen. (eens kijken hoe lang ik het volhoud)
    Tot snel hoor:D!!!

8. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    hey meiden! Zo makkelijk heb ik nog nooit kunnen bijlezen :D

Maible, ik denk inderdaad dat ze zich schuldig voelt. Of ze is zich iig bewust van wat ze heeft gedaan.

Meesje, ik snap wat je bedoeld :D
    We lijken wel bijna wanhopig hahaha

Ik ga weer lekker op tijd naar bed. Ik pis me een ongeluk hahaha. Om de 2 uur moet ik wel en dan komt er niet eens zo veel. Het is ook niet dat ik voel dat ik moet, maar dan begint mijn buik ongemakkelijk te voelen en na het wc bezoek is het weer weg :D

9. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    Quint@ Geen dank meid!!! We zijn er voor je!! Doe rustig aan meid!! En neem de tijd om het goed te verwerken he!! Je werk loopt niet weg!!

Meesje@ Je hebt gelijk, het kan soms wel wat minder dat chatten met elkaar :D;) Mijn man zei al gisteren jeetje je plakt onderhand vast aan je computer:D!!!

Wolfje@ Beterschap en leuk dat je weer contact hebt gekregen met een oude vriendin!!! Dat is altijd leuk!!!

Ik ben aankomende dagen ook niet veel op zp! Moet morgen werken en daarna gelijk naar mijn nieuwe huis klussen. Dan zaterdag weer werken, en daarna feestje van een goede vriend!!! En zondag weerklussen in het huis!! En daarnaast nog vrij maken voor het andere kluswerk;):D!! Morgen laat ik nog wel weten hoe het bij de gyn is geweest!!! Ben benieuwd hoe mijn eitjes zijn gegroeit:). Ik moet om 16:00!!!

Meiden alvast welterusten!!!

10. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik zit morgen klaar Vinkje! Succes!!!

11. raspberry

@Quint, neem je tijd en geef even goed toe aan je gevoel, dat is heel belangrijk. En heel logisch dat er een punt komt waar je instort. Sterkte meid en we denken aan je hoor. Dikke knuffel! X

@Vinkje, spannend, ik ben heel benieuwd, broedt nog maar even lekker verder op je ei en dan hopelijk morgen goed nieuws!

@All, ik zal ook even wat minder vaak hier zijn de komende dagen, ik heb zooo veel te doen! Maar wel allemaal leuke dingen dus dat is wel fijn. Meiden tot snel!!
    Oh ja en mijn buik zegt dat er toch snel een ei gaat springen! Ik hoop het!!! Ik hou jullie op de hoogte!
    Lang leven de Etos pillen whahahaha!

Dikke knuffel voor jullie allemaal!X

12. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    zo dames, allemaal toch een leven naast zp :D
    ik dacht nou zal wel weer tig blz moeten bijlezen maar het valt mee.

quint, denk vooral aan jezelf nu meid, dat werk kan wel wachten en laat die lompe artsen voor wat ze zijn, dat lompe en zich niet in je situatie kunnen denken ken ik helaas :(.
    als je steun wilt, weet je ons te vinden he meid ! laat je maar even lekker gaan, vaak lucht dat wel op.

vinkje laat je morgen nog wel even weten hoe het gegaan is ? veel succes morgen, hopenlijk rijpen je eitjes als een tierelier en is er snel goed nieuws voor je!

wolfje leuk dat je weer contact heb na 10 jaar, dan heb je elkaar wel een boel te vertellen idd.

zo sylke is vandaag bij mijn zus geweest, kon ik even door het huis, even haar kast weer op de kop gezet en alle dingen die ze niet meer past naar zolder gedaan, dan zie je pas hoe groot ze geworden is :$. maar wel weer allemaal leuke nieuwe kleertjes om aan te trekken :D.
    ovutest liet een ieniminie streepje zien, dus er zit wel iets van LG maar duurt nog wel even voordat ei zichbaar word, hopenlijk komt het deze ronde goed !!

13. Zeepaardje

#1133 Zeepaardje, 3 feb 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 feb 2011
    @ raps; ja idd erg vroeg, al ga ik er nu wel vanuit dat me ei geweest is...

@ quint, meid dikke knuffel en blijf praten meid, rustig aan doen meid, sterkte ik denk aan je!

@ vinkje; s6 bij de gyn hoop dat je eitjes wat gegroeid zijn!

@vlek; fijn dat jij je huis ff lekker kon aanvliegen!

@all; morgen middag ga ik met mams ff dagje zutphen doen:)

oja en ik denk toch dat me eitje maar geweest is hoor... wel net nog ff geklust haha:) had me temp ff bestudeerd haha, benieuwd wat die morgen doet:(

14. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Ha meiden!

Ben na mijn werk met mn broer mee geweest om een trouwpak uit te zoeken. Het overhemd, schoenen en de stropdas hebben we al. En het wordt een effen zwart pak, dus dat vinden we wel;)
    Maar er is weinig gekletst zeg:$ jullie misten mij gewoon Whahahahaha;):D

@ Quint: Vreselijk die artsen die het mens niet meer kunnen zien in hun patienten. Zeker in dit soort moeilijke momenten is een beetje emaptie toch wel vereist. Sterkte meis. Rustig aan..

@ Eizoekers: Ovutest was nog steeds nega, maar wel dat slijm dus zal wel bijna komen! Was wel ietsjes donkerder. Hopelijk vinden jullie ook snel jullie ei!
    @ Zieken: Beterschap lieve meiden, hier is het ook niet helemaal super:(

@ Wolfje: Fijn dat je weer fijn hebt gekletst met je vriendin na 10 jaar:)

@ Vink: Succes morgen bij de gyn!! Dat ze maar goed gegroeid zijn!:D

@ Vlek: Kun je asjebliiiiieeeeft morgen ook even hier komen. Ik heb een PUINHOOP:$ Help!:p

15. Zeepaardje

@ ff; hoe gaat het met het smeppen? hier net weer druk bezig geweest hihi maar volgens mij is me ei geweest...

wie verstand heeft van tempkaartjes kijk maar eens ff...

16. Funnyfant

@ Wolf: Ja hoor smeppen gaat wel aardig al is om de dag nu al 2x niet gelukt:(. Maar idd net weer geklust:).. Maar nog geen ei gespot op de test dus... Ben benieuwd of ik hem deze maand wel ga tegenkomen???

Sorry ik ben niet zo goed in de tempkaartjes, maar is het niet bij een stijging van 0,4?? Lijkt wel een echte piek te zitten;) Hoop het voor je!!!!:D

Welterusten!!! Ga lekker slapen:)

17. Funnyfant

Whahahaha lees mijn tekst hierboven net.... Denk "Ik heb geen geklutste eieren, maar gekluste eieren..." Whahahahaha!:D

Zooooooooooo nu ga ik ook maar eens slapen:p

18. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Jemig wolfje 2 keer achter elkaar klussen?!?!

Iedereen klust wat af hier :D

19. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik ben nog steeds die geklutste eieren van Finn aan het zoeken, maar kan ze niet vinden hahaha
    Of heb je de test veranderd?

20. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Meiden even ter info, ik heb een nieuwe naam :D

Deel Deze Pagina