@ Wolfje: ooooh wat lief!!! Schattig he die peuterlogica hahaha! Welterusten meiden! Wiegje is geschilderd...even drogen en dan,,, FOTO!!!
Mmmmm dames nou snap ik het niet meer. Slijm lijkt vruchtbaar, test was donkerder dan gisteren, vanmiddag. Vanavond (net) nog een test gedaan omdat ik m niet wil missen, maar die test was weer lichter... heeeel licht streepje weer... Heb ik nou mijn ei gemist? Heb wel geklust gisteren.. Of is het LH altijd lager 's avonds? Moeten we nou weer klussen dan vanavond of morgenvroeg, of niet? De test is NIET donker genoeg geweest: zoals de teststreep... Of moet ik nog even geduld hebben?? Mijn banner is gebaseerd op cyclus van 30 dagen... Vorige was 33 die ervoor 27... Zit morgen (za) dus op dag 17... Help!!
Foto's van het wiegje staan in mijn album! Het wiegje is al meer dan 50 jaar oud! Het riet is hier en daar erg versleten... ML's vader heeft er nog in gelegen en ML ook. Finn heeft in mijn oude wiegje gelegen en de volgende van ons slaapt hier in. Maar eerst slaapt het kindje van vrienden van ons hier in. Zij hadden geen wiegje en mogen deze lenen Alvast een voorproefje...
FF wow wat mooi gemaakt !! zo leuk is dat als zelfs je svader er in heeft gelegen. LM, jij slaapt nu zeker nog lekker, hopenlijk je kleine boef ook. zo fijn is dat als ze om half 3 besluiten om niet meer te slapen . Vinkje, neem je wel je rust meid, snap dat je het huis zo snel mogelijk af wilt hebben, maar woensdag wacht je nog een grote klus . leuk al dat gebrabbel en gedans van onze kleintjes he, kan er wel uren naar kijken . onze meid wil tegenwoordig elkekeer het dansje doen van: we maken een kringetje, en dan bij de buiging word je zelf heel hard mee naar onder getrokken om te buigen, zo lieffffff ! gister lekker inkopen gedaan, voor mezelf een shirt en nieuwe schoenen, voor ml een paar shirts en voor de kleine ook, ook een dekbed gekocht ,denk dat ze daar nu wel onder kan (nu nog even zelf een overtrek maken). morgen een doopdienst en verjaardag dus ook daar even kadootjes voor gehaald. vandaag even een lekker rustig dagje, das ook wel een keer fijn
Zo hallo hey, stelletje nachtbrakers! Ik lag gewoon braaf om half 12 in bed.... Vinkje Volgens de gyn hebben jullie vandaag huiswerk.... Dus als je dit lees... Hup naar boven jullie en klussen! Meesje Shopse vandaag voor babyspullen! En je jas strak om je middel... Je bent ook al 15 weken en 3 dagen zwanger! Hoera! Wolfje Toch weer een lange cyclus dan deze keer Dan helpen die etos pillen niet echt dus.... Maar nu op het wachtbankje en hopen dat dit de laatste cyclus was! Mees "ekke kee wee een andu en mij doeut pijn!" Wat lief!!! Finnefant Hier ook een danseres van 7 maanden! Elke keer als ze muziek hoort gaat ze helemaal stralen van oor tot oor, en dan meezingen en dansen Ik kan je niet helpen met je ovutesten Ik zou voor de zekerheid toch nog even doortesten.. Mooi wiegje!! LovingMom Om half 10 's ochtend ben je nu 4 weken en 2 dagen zwanger! Vlekkengek Goedemorgen! Lekker geshopt! Fijn een rustig dagje vandaag, ik heb hem morgen gepland staan..
Even snel, want ik kom vanmiddag pas weer terug om overal op te reageren. Voor ik het vergeet: Finn: wat een mooie wieg!! Waar heb je die stof vandaan als ik vragen mag?? Is het grijs geruit of groen geruit, dat kon ik niet goed beoordelen. Ik ben nl al even op zoek naar grijs geruite stof, maar kan niet slagen..... Ik hoor het wel van je. Groetjes meiden, tot straks!!!!!
Finn@ effe snel reactie op je wiegje, erg mooi meid! Ik hebt ook zo oudwiegje Ik had trouwens aan mijn gyn gevraagd over het vruchtbaarslijm! Dat begint een aantal dagen voor en tijdens! Raar van je ovu test! Misschien vandaag nog effe testen! Vlekje@ ik zal rustig aan doen!! En morgenavond voor het eerst klussen
Thanks!! Het is grijs! Bij Boerenbont ruit/ streep/ stip/ uni? De stoffenkraam heeft het! Groot assortiment Stoffen online. heb je grijs geruiten stof en bij Stof licht grijs ruitje | Stoffen | hippyzus Succes!!!!!
Heb net weer een test gedaan en hij is idd weer wat donkerder Beetje gek allemaal, maar goed. EI komt er aan, maar test is nog steeds niet posi op da 18
Hoi!!! Ik ga zo even terug lezen als het lukt (Vera kan zo weer wakker worden.) Ik moet even zeuren over de ovu testen want ik snap er niks meer van. De afgelopen dagen was de test behoorlijk donker steeds maar niet net zo donker of donkerdercals de controlestreep. Zojuist weer een testje gedaan en nu is de teststreep heel licht!!! Ik snap het niet, zou ik dan de LH piek al gehad hebben?? En ik zit vandaag pas op cyclusdag 13...........pffff wat een gedoe zeg! Nou dames ik even bijlezen!
Waaaah Rasp, dat had ik gisteravond precies hetzelfde!! Nu is ie weer donkerder... Maar jouw test op die foto laatst leek toch echt wel zga positief! Heb je wel geklust???? EDIT: Volgens mij ligt het ook aan hoeveelheid vocht in je lijf en dergeljken
Zou wel nog even doorklussen en testen Rasp. Dag 1 is wel erg vroeg. Kan wel, maar voor de zekerheid!!
sorry 3 berichten achter elkaar, maar Rasp lees dit, dat is jouw antwoord!! Vlak voor de ovulatie is er een sterke stijging van dit hormoon meetbaar in de urine en op de ovulatietest verschijnen lijntjes die de LH piek aanduiden. Deze piek duurt maar 1 of 2 dagen. Nadat het gehalte LH in de urine op z`n hoogst is, vindt de ovulatie plaats binnen 24 tot 48 uur. In deze tijd heb je de meeste kans om zwanger te raken, na gemeenschap. Om deze piek te vinden, zul je een aantal opeenvolgende dagen moeten testen met een ovulatietest. Zodra de ovulatietest het LH hormoon in je urine detecteert verschijnt een donker lijntje (de controlelijn) en een licht lijntje (de testlijn). Zodra de concentratie van het LH hormoon in je urine toeneemt zal bij een volgende ovulatietest de testlijn donkerder zijn. Zodra je merkt dat bij een volgende test de testlijn weer lichter wordt heb je zojuist de top van je LH piek gehad. De LH waarde was even op z`n hoogst. In de daar op volgende 1 à 2 dagen ben je vruchtbaar en heb je de grootste kans om zwanger te worden. KLUSSEN!!!
@Ff, ik was aan het terug lezen en zag inderdaad dat jij hetzelfde had! Hahaha! Ik ga vanmiddag nog wel een keertje testen, misschien was mijn urine niet geconcentreerd genoeg ofzo. Hoe dan ook, dat klussen komt wel goed alleen gisteren niks gedaan omdat ik van huis was gisteravond.....donderdagavond wel en vanavond ook vast wel weer dus hopelijk is dat goed. Maar ik blijf er bij dat ik het erg vroeg vind om nu al de LH piek gehad te hebben en in mijn buik voelt het ook nog niet echt als een eisprong zoals k dat normaalgesproken voel....Zucht.....