Af en toe vruchtbaar slijm maar ook wel gewoon zalvig slijm, het kan vruchtbaarder om het zo maar te zeggen hihi!
http://www.sensitest.nl/foto/faq/g_testresultaat-sensitest-ovulatietest.jpg Denk toch dat je vandaag en morgen moet klussen meid! EDIT: had je mijn bericht gelezen met jouw antwoord?
Ja, sorry, heb ik gelezen, dank je wel voor de info! Het zou dus inderdaad heel goed kunnen maar zo vroeg joh!! Dat is nog vroeger als een korte cyclus van 28 dagen he.
Ja, dan zou je een cyclus van 26 hebben ofzo... Wel lekker snel NOD!!!! Kom op, niet zp-en, maar klussen jij!!! Hahahaha
Dat gaat niet want mn vent is niet thuis! En straks is Vera weer wakker dus dat wordt pas vanavond ben ik bang.
Tsja alleen klussen is natuurlijk niet zo effectief hahaha! Alhoewel ik heb gehoord, dat als je tijdens of na de klus een hoogtepunt hebt, het zaad een duwtje in de juiste richting krijgt hahaha
Ja klopt, dat schijnt wel goed te zijn, nou is dat ook nooit een probleem hoor, hij is niet te enige die het leuk heeft tijdens de daad hoor hahaa!
@ finn; niet altijd wordt de test donkerder dan controle; je moet gewoon goed in de gaten houden wanneer hij het felst is en dan spring je ei met de 24-48 uur, spannend en veel klusplezier! @ giraf; hoop het maar denk het niet hoor... @ all; me temp is gezakt zwaai en knuffel
@ Wolf: Als je temp is gezakt, wat betekent det dan precies? Dat je ei geweest is of dat je ongi gaat worden? Sorry ben er niet bekend mee.. Ik hoop dat het niet betekent dat je geen bevruchting hebt?!?!?!? Ik duim duim duim voor je meissie!!! Is ie erg gezakt?
Aah Wolfje, ik hoop voor je dat het deze keer niet het geval is!! Je weet maar nooit! Duim, duim, duim
Oh neeee, dat is niet de bedoeling!! Ik blijf duimen voor je meis. Hoe was het de vorige keer dat je zwanger raakte? Heb je toen ook getemperatuurd? Knuffel voor jou meis!
@fin; nee heb dat toen niet gedaan... kwam er ook pas met 9wk achter dus weet ook niet hoe me afscheiding enzo was en of ik wat voelde...nooit op gelet...
Verrassing!!! Mooiste verrassing van je leven Maar het kán dus wel... Ik snap dat je niet meer teveel durft te/kunt hopen, maar blijf wel positief he meissie!! Ik duim voor jouw roze deze maand. Knuffel!!!!
@ wolfje: balen meid!! Zou er nog een mogelijkheid zijn dat je ei nu nog moet komen? Ik vind je algemene temp best laag namelijk. En hij varieert zo omdat het zo precies gemeten wordt met FF....36,2 vind ik niet echt een temp voor een eisprong, niet lullig bedoelt hoor! Maar vroeg me af of er nog een kans zou zijn dat je ei nog later is. Liever niet zo'n lange cyclus natuurlijk, maar vroeg het me af. Heb je wel eens na ei een stijging tegen de 36,8 of 36,9 gehad? Nou meid, laat je niet gek maken, ik hoop echt dat het een keer raak zal zijn voor je, maar ik tempte dus ook altijd zodat ik een beetje wist wat me te wachten stond zoveel dagen na dpo.... @ Finne: ik heb nog gekeken op die stoffensite. Die ene met hippy-nogwat heeft leuke dingen! De stof is perfect, maar kan daar maar max 2 mtr bestellen? Bij de stoffenkraam heb ik ik de stoffen voor mijn lakentjes besteld! Toevallig!! Alleen heb ik donkergrijs-taupe gekocht, maar dat vind ik voor een heel ovetrek te donker. Ik zag ook licht grijs staan, maar alleen 1 cm blokjes, maar denk dat ik die toch ga bestellen! Volgende project....ben nu met de muziekmobiel/doos bezig, maar moet aan mijn rug denken. @ All: net weer gesjopt, hebben geen bed kunnen vinden, het model waar we voor gingen hadden ze niet staan, balen! Nu net nog info opgevraagd bij andere winkel, en we komen steeds dichterbij. Maar 200 euro voor een lade die je onder het bed schuift vind ik toch veel geld.....dus even kijken of we die niet beter zelf kunnen maken....scheelt toch weer wat. Heb nog wat mandjes gekocht van Handed By, voor op de baby en kinderkamer, en net nog 1 wit neutraal shirtje en deze coole romper: Is hij leuk of.....??
Meesje, ja hoor, hartstikke leuk zelfs! Wolfje, duim voor je dat het toch gelukt is deze ronde! Jouw temp dipje vind ik meevallen. Nu maar hopen dat je temp omhoog zal gaan.
@ Mees: Hoeveel stof heb je nodig, want ik heb nog best wat over! Lichtgrijs 1x1cm ruit is die van het wiegje... PB me maar als je interesse hebt! EDIT: Die romper is geniaal zelfs!!!! Super!!!