We gaan voor de 2de-deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

meiden bedankt voor jullie lieve woorden...

zelf denk ik idd ook dat ei best wel eens nog zou moeten komen... daarom blijven we ook doorklussen:)

alleen balen dat het dan nog langere cyclus worden gaat.,..

meestal zit ik na ei rond de36,8/36,9...

meesje romer is geweldig echt gaaf:D

2. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    Hey meiden,
    Zo ik hebt heerlijk gewerkt, en ik dacht ik kijk even bij mijn zpvriendinnen! Het is niet erg druk geweest hier, maar net goed aan te lezen:)

finn / raspberry@ Druk met ovutesten! Ik weet zeker dat ze er aan komen! Als je zorgt dat er altijd daar slodaatje aanwezig zijn komt het allemaal goed! Ik wordt altijd helemaal nerveus van die testen, omdat ze zo onduidelijk kunnen zijn. finn wel balen dat je een langere cycles hebt, maar als je zwanger ben maakt niks meer uit:Dpositief-positest!!! En rasp hebt je wel vaker een keer een korter cycles gehad!! Als het maar niet te kort wordt dan is er niks ergs aan!!! Lekker toch dan is snel je nod weer:)

Wolfje@ Ik hoop voor je dat je ei toch nog moet komen, ondanks dat je cycles dan wel erg lang is!!! Door het tempen krijg je goede inzichten in je lichaam! Maar ik hoop dat je lichaam geen gelijk had!! ;)

Meesje@ Erg leuk rompertje!! Ze hebben zo leuke dingen!! En lekker aan het shoppen voor de kleine beebie!! Ik ben jaloers;):D:D:D

Nou ik ga na een tijd weer eens heerlijk uiteten met ml samen zonder zoonlief!! En daarna een verjaardag gezellie!! Dan halen we hem wel vanacht op:D. Dus doegie en fijne avond meiden en geniet van jullie weekend

3. Zeepaardje

@vinkje; aangezien me temp vaak schommelt, wordt ik er niet echt wijzer op vaak... afwachten maar en we klussen door!

fijne avond meid gezellig!

@all; wij gaan morgen ff lekker uitwaaien aan zee:)

4. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    Dat is vervelend dat het zo schommelt je temp! Heel veel plezier op het strand! Kijk uit dat je niet wegwaait;):D!! Maar wel effe heerlijk met je hoofd in de wind!! En alles even weg laten waaien uit je hoofd meid. Ik weet zeker dat je weer zwanger wordt, ook al moet het even duren!! Mijn duimen blijven draaien voor jou en je gezin!

5. Zeepaardje

@vinkje; bedankt voor je lieve berichtje meid

Ja we zullen sem morgen heel goed vasthouden:)

6. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Lekker uitwaaien meissie!! Ik blijf ook duimen!!:D

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Mees, wat een vreselijk leuke romper!!

@Wolfje, dat uitwaaien zal wel lukken, zolang het maar geen weg waaien wordt inderdaad!

@Quint, meid hoe is het nu met je? En bloedt je nog steeds?

@Vinkje, ik heb wel cyclussen gehad van 28 dagen, gewoon de "normale" cyclus zeg maar. T was nu na de bevalling in de war en erg lang maar ben dus nu met die Etos pillen begonnen en die doen nu misschien goed hun werk.

Hier vandaag nog 2 keer een ovutest gedaan op verschillende tijdstippen en het teststreepje is dus echt lichter als de afgelopen 2 dagen dus misschien dan toch echt mijn Lh piek al gehad....

8. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    Wolfje@ Geen dank!!!:D

Raspberry@ Ik heb voordat ik mijn eerste kreeg, ook wel eens op een topic gelezen over allemaal meiden die deze pillen van etos slikte. Dat ze inderdaad een korter cycles door hebben gekregen. Dus misschien heeft het echt geholpen! Ik denk ook als ze lichter worden dat je ei hebt gehad! Nou ik hoop dat je goed hebt geklust en nu dan op het wachtbankje!!! succes met wachten, we helpen je hier wel doorheen:)

9. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Rasp, hebben jullie goed kunnen klussen de afgelopen dagen? Duim voor je dat het raak is!
    Hier gaat het redelijk, ben verdrietig en nog steeds moe maar da's logisch. Het bloeden is nog steeds niet gestopt, nee. Duurt ondertussen al bijna drie weken. Ben nu een biertje aan het nuttigen en het smaakt goed moet ik zeggen!

10. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    Quint: geniet maar goed van je biertje meid, je verdient het! Ik hoop dat je sne weer lichamelijk de oude bent!! Want ik kan mij voorstellen dat het blijven bloeden confronterend blijft!! knuffel voor jou

11. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Vinkje, dank je wel, je krijgt een knuffel terug! Het blijven bloeden vind ik op zich nog niet zo erg maar ivm toch een kans op een bbz zit het me niet lekker.

12. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    Dat kan ik mijn voorstellen, hou het goed in de gaten en anders gelijk bellen als je het niet vertrouwd!! Want als je geen goed gevoel hebt moet je er niet mee door blijven lopen!!! sterkte meis!

13. raspberry

@Quint, het blijft vervelend voor je zo he. Geniet inderdaad maar lekker van je biertje!
    Wij hebben op zich niet super goed geklust, alleen donderdag en vandaag dus hopelijk is dat genoeg. Ik blijf nog wel even een paar dagen de testen doen zodat ik er zeker van kan zijn dat mijn eisprong geweest is, dan weet ik ook wanneer mn nod is.

@Vinkje, ja ik heb er ook positieve dingen over gehoord en ik hoop ook dat het echt zo werkt ook voor een eventuele volgende ronde. Een kortere cyclus maakt het voor mij allemaal veel leuker in ieder geval!

14. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    Raspberry@ Gewoon blijven klussen tot je echt denkt dat het goed is :D

Quint@ ik wou nog even zeggen dat ik je onderschrift erg mooi vindt meid!

15. Funnyfant

Lieve Quint wat een mooie tekst in jouw onderschrift...
    Heel begrijpelijk dat het allemaal erg confronterend en ook beangstigend is. En Vinkje heeft gelijk: Als j het niet vertrouwd gewoon weer aan de bel trekken en niet er mee blijven rondlopen! De vorige keer volgde je ook je gevoel en je had helemaal gelijk!! Sterkte meissie

Rasp: Lekker blijven klussen. Het is allemaal ook zo lastig meten met onze onregelmatigheid:(.. Kop op meis, lekker blijven klussen en was het wel je ei, dan op naar roze!!!!

All: Ik heb mijn LH piek gevonden! Aan de klus maar he! Welke dag is nu mijn ovulatie? (Wat moet ik zien als dpo = 0) Morgen??

op de foto is de testlijn lichter dan in het echt...:D

16. raspberry

@FF, dat is een mooie test, zo is die van mij niet geweest hoor! Ik blijf maar gewoon testen en klussen. Ik heb nog genoeg testen liggen.
    Succes met klussen!!

17. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Go Finnefant!! Zo hoort de test toch eigenlijk te zijn he...

@ Quitn: ik zou het zeker even in de gaten houden, want een miskraam lijkt me gepaard te moeten gaan met 1 hevige bloeding, niet met steeds een beetje, of vergis ik me. Heb je vandaag nog een echo gehad?
    God, ze laten je maar een beetje aanmodderen zo he, ik zou me maandag toch weer melden geloof ik. En dan als er nog niks duidelijks te zien is, misschien toch maatregelen? Je wilt hier toch ook geen weken mee blijven zitten zo.
    Dikke knuffel en je verdriet niet weg stoppen, laat maar lekker gaan.
    PS, mooie tekst onderin je bericht!

18. Funnyfant

Vanmiddag 12:00 was ie veel lichter, maar had zo'n voorgevoel en testte om 18:15 nog een keertje en nu was ie zo donker. Je kunt hem dus ook gemist hebben, want als dat zo snel gaat...!! Heb net een topic gestart voor foto's van posi ovutesten. Hoop dat dames (en ik) er wat aan hebben om mee te kunnen vergelijken!:)

EDIT: Maar nu heeft Moon77 er 3 testen laten zien van 3 dg achter elkaar en nu weet ik niet of ik wel al piek! Wil niet te vroeg klussen omdat het zaad de dag er op beduidend minder is en de derde dag bijna niets meer... Wil mijn kansen niet verspelen snap je?:( Ooooooh wat een ellende is dit toch hahahaha

19. raspberry

@Ff, nou inderdaad, als het zo snel gaat heb ik m misschien gewoon gemist. Ik heb wel echt een paar testen gehad met een donkere teststreep maar net niet helemaal zo donker als de controlestreep.

20. raspberry

@FF, mooi topic wat je geopend hebt. Ik heb even gekeken en mijn testen zijn vergelijkbaar met die van Lief, en die van haren waren toen positief dus ik denk die van mij dan ook al wel.

Deel Deze Pagina