We gaan voor de 2de-deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Ja fijn he meis.. Daarom heb ik t gedaan! Vind het wel fijn andere testen te kunnen. Geeft meer zekerheid vind ik! Kus en hopelijk Roze meissie!! Dan NOD-en we vlak achter elkaar...:D:D En Vinkje weer net iets later dan mij:D

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ja leuk samen NOD-en!!! Ik hoop het heel erg voor ons allemaal!!

3. Funnyfant

Rasp: Ja ik ook!! Samen NOD-en EN samen in ronde 2:D Samen roze ook maar doen dan hahahaha! Allemaal!!!

4. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

@quint; heeft het biertje gesmaakt:p meid ik hoop dat je snel weer een normale cyclus hebt meid en dat jullie dan weer aan de klus mogen, want wat is een kleintje jullie gewenst! knuf meid

@all; ja mijn nod schuift een heel stuk op als ei nog komen moet;)

5. raspberry

@Wolfje, ja bah dat wordt een lange cyclus zo zeg! Gebruik jij ook de etos pillen?

6. Zeepaardje

@rasp; ja gebruik ik nu voor de 2de ronde...

7. raspberry

He verdorie dus die doen hun werk niet.......Hoop voor je dat je ei zich snel aandient!

8. Zeepaardje

thanks hoop het ook... afwachten maar

9. raspberry

Ja, dat is helaas het enigen wat we kunnen doen, afwachten......pfff

10. Zeepaardje

langste cyclusis54dg benieuwd wat deze gaat doen...

11. raspberry

Jemig dat is wel heel erg lang, hopelijk gebeurt dat niet weer, das niet te doen!

12. Funnyfant

Quint: Mag ik een slokje? Mmmmmm biertje drinken;) HEt is je gegund meissie!

Wolfje: Dat wordt idd een ERG lange cyclus!:$:$ Balen joh die onzekerheid! Heeft het voor jou geen zin om een testje te doen als jouw temp stijgt? Voor je eigen zekerheid zeg maar:) Gun jou zoooooo erg een plakbeebje. Het moet gewoon nu raak zijn!:) Knuffel voor jou!

13. Zeepaardje

@raps; hoop het ook niet...

@finn; thanks:) heb besloten eerst te wachten op me ei veranderd op ff en dan pas 20dg erna te testen...

14. Funnyfant

*roept tegen Wolfjes buik* LIEF EITJE SPRING EENS ASJEBLIEFT!!!!! MAMA WACHT AL ZOOOOO LANG OP JOU.
    ;)

15. Zeepaardje

:Dfinn:D lief van je hopelijk werkt het:D

16. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    hey lieverds,

Ik had het erg druk, ook wel erg lekker hoor zit toch wel erg vaak binnen :S eerst fysio ging super goed ondanks ik werd uitgelachen toen ik vroeg of ik na woensdag klaar was en niet meer hoefde te komen whahahahahhaa ik kreeg meteen een preek :p eind vd middag naar een gezellige verjaardag geweest waar Chloe alle aandacht kreeg en ze is zoooo lief en leuk he al zeg ik het zelf :D ze viel om 21.00 uur in slaap op mijn schoot ach een keertje kan geen kwaad en ze had het hartstikke naar dr zin :D

Zo dat was mijn dag :D hoe is het met jullie nog leuke dingen gedaan?

@Wolfje, ik wil niet veel zeggen, maar is het niet een beetje vroeg om nu al te denken bij een tempdaling dat je ongi gaat worden, zoals ik het zie kan het juist ook een hele mooi innestelingsdip zijn dus positief blijven lieverd iig tot het tegendeel bewezen is ;) ik duim zo hard dat ik straks naar de fysio kan voor mijn duimen :D (ook voor alle andere meiden hier :D)

17. Zeepaardje

@jadore;ben nu inmaal door alle telleurstellingen negatief ingesteld:x

18. Zeepaardje

fijn dat de fysio goed ging en je meissie lief op schoot in slaap viel:)

19. raspberry

@Jadore, haha houd je duimen maar wel heel hoor!
    Fijn dat je een leuke dag gehad hebt. Hier een druk dagje met huishouden en klussen hihi.
    Ik ga zo naar bedje, ben moe!! Morgenvroeg heerlijk lang in bedje liggen met man en kind, zalig die zondagochtenden.

Slaap lekker allemaal en tot morgen!! X

20. raspberry

@Wolfje, kan me voorstellen dat de moed je in de schoenen zakt zo langzamerhand maar we slepen je er doorheen x

Deel Deze Pagina