We gaan voor de 2de-deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Jeetje Finnefant, wat een positieve test!!! DAt is wel een goeie bevestiging hoor. Daarom baal ik ook wel een beetje dat die van mij niet zo waren want nu was het niet duidelijk voor me en dacht dat ie nog donkerder moest worden. Gelukkig wel geklust en niet gewacht tot een donkerdere test.

2. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Mijn sensitesten werden ook niet donker genoeg in mijn ogen. Ik ben blij dat ik nu Z&K heb genomen:D. Hopelijk hebben we ze niet meer nodig, maar dat is wel een tip!!:) Komt goed meid, je hebt geklust!!!:D

3. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    HI allemaal,

@ Fin: woewie, die is vet positief! Ik heb de laatste rondes ook steeds zitten klooien met wanneer wel/wanneer niet, maar was er klaar mee om het elke dag te doen, dus heb ook gesmept de laatste ronde, echt gekozen voor om de dag, want het had bij mij (of eigenlijk voor mijn man) blijkbaar geen goed effect om het elke dag te doen. Dus ik heb onbewust ook gesmept. Iets in mij zij dat het zaad gewoon nite in top conditie kon zijn als er elke dag geklust werd. (makkelijk he, de man de schuld geven!!)
    En het resultaat mocht er zijn. Als je gisterenavond geklust hebt, zou ik het maandagmorgen heel vroeg of maandagavond doen. Je moet het zelf weten, doe waar jij je goedbij voelt meid! Ik werd er ook stapeldol van van dat tellen en dan 24-48 uur, en hoe lang blijft het zaadje in je leven, enz enz.... daar wordt het ook niet beter op, dus op een gegeven moment moet je ook denken, zo doen we het en het lot bepaald!
    Suc6!!

@ Rasp: zie hierboven laatste stukje. Het kan nog zijn dat jij gewoon pas over een paar dagen vet posi test, en dat dit de aanloop is naar zo'n test zoals veel dames die hebben. Probeer het luchtig te blijven zien, je klust genoeg dus eens moet het lukken!
    Ook voor jou: suc6!

@ Jadore: gefelciteerd met je 12 weken mijlpaal! Wat klinkt dat ineens ver he!!!

@ Maible: jij ook bijna las ik! Lekker he, toch een geruststelling. En wat je werk betreft: het zou mij in jou geval ook vanwege de kinderen enorm aan het hart gaan. De regering kijkt te veel naar getalletjes en komt helaas te weinig bij instellingen en scholen waarop beknibbelt wordt. Het is te gek wat ze allemaal willen, maar wat doen wij eraan....

@ Wolfje: jij loopt nu weg te waaien aan het strand, wel lekker even de kop in de wind! Geniet ze! En wat zal Sem de zee als die ruig is mooi vinden!

@ All: hebben vanmorgen bezoek van mijn broer met zijn gezin gehad, erg gezellie, zien elkaar ook niet elke week. Kinders lief gespeeld, en ze hadden ook nog kadootje voor de zwangerschap bij zich!
    Ik heb een mooie doos gekregen waarmee ik een babyhandje of voetje in 3d in gips kan maken, en een hele lieve cd vol met 'zwangerschaps-muziek'. Hij heet ook 'nu dat jij er bent' staat bijv op: Slaap maar van Marco Borsato. Anne van Herman van Veen, Een kus en een knuffel van Hans Vermeulen enz.....dat wordt zwijmelen straks met betraande oogjes van de hormonen!
    Mijn zoontje kreeg een cd met swingmuziek om samen met zijn broertje of zusje op te dansen straks. Lief he!
    En...hebben zojuist de knoop doorgehakt en een groot bed besteld voor de kleine. Oh ik hoop zo dat het wat is! Vind het altijd spannend om zoiets op internet te kopen.....maar ik zag het model in het grijs staan en daar kon ik veel beter op beoordelen hoe het model er precies uitzag. Oh ik hoop dat het bed bevalt, en dat de kleine er ook in wil!
    Zoonlief is al dagen aan het hoesten en heeft er nu vet koorts bij.
    Gisteravond ging ik naar bed en had hij 39,6, en nu net 39,9.
    Dus echt even in de gaten houden nu , zetpilletje erin en hopen dat hij goed kan slapen nu. Is zooooo zielig he, terwijl hij redelijk actief is, en hij heeft ook elke nacht gewoon doorgeslapen.
    Iedereen een fijne zondag nog, en oh....ik verheug me op Boer zoekt Vrouw vanavond!!!!! (jij ook VLEK??)

4. Funnyfant

Ik ook mees! BZV!!! :Dben ook fan hahahaha. MAar goed, jij heb t dus niet gedaan, dat 3dg achter elkaar:). Ben benieuwd naar de rest!!:D

5. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Smeppen= om de dag klussen, dus dan heeft niemand het gedaan....?

6. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    ALs je het gisteravond gedaan hebt, is op DIT moment je ei gesprongen of aan het springen en liggen de celletjes klaar om aan te vallen!
    Prettige bevruchting dan maar he!!:D

7. raspberry

@Mees, wat lief dat jullie zo verwend zijn met cadeautjes! En hopelijk gaat het straks goed met het nieuwe bedje voor je zoon. Wat vervelend dat hij zo ziek is, het gaat hartstikke rond wat ik om me heen hoor. Beterschap voor de kleine J.oep!
    Wat betreft de testen, is het normaal dan dat ze van licht naar donker gaan en dan weer naar licht en dan toch nog positief testen daarna?

8. Funnyfant

Smeppen = om de dag EN bij positest drie dagen achter elkaar klussen, dag rust en dan nog 1 keertje:)

@ Rasp: Lijkt me niet meis...

9. raspberry

@FF, nee maar volgens mij is dat wel wat Mees zegt....

10. Funnyfant

SMEP (Sperm Meets Egg Programm a.k.a.: Sperma Ontmoet Ei -Plan (SOEP)

Korte versie:

* 'Klus' om de dag vanaf dag 8 (dus 8, 10, 12 etc.)
    * Koop 10 ovulatietesten
    * Begin met de ovu-testen op dag 10
    * Als de test positief is, 'klus' dan die dag en de twee dagen erna ook.
    * Sla na de derde dag 1 dag over. En 'klus' daarna voor de zekerheid nog een keer.
    * 15 dagen na je eerste positieve ovulatietest kan je een zwangerschapstest proberen.
    * Als je ovulatie-test nooit positief wordt, ga dan door met 'klussen' om de dag tot dag 35 en doe dan een zwangerschapstest (als je dan nog niet ongi bent)

11. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Aha, excuses meiden.....Jadore kwam met het smep plan, maar toen was ik al uitgesmept en bevrucht zeg maar....ik heb het waarschijnlijk niet goed gelezen dan....oeps sorry. Dan heb ik niet gesmept maar 'het rustig aan gedaan';)
    De smep methode werkte bij mij niet want ik smepte dan blijbaar ade ander 5 rondes wel!
    Rasp: nou, bedoel niet dat het 'normaal' is maar ik heb vaker wel gelezen dat sommige lichte en donker wordende testen hadden en enkele dagen alsnog een hele donkere. Dus ei later. Ligt ook echt aan de kwaliteit testen geloof ik. Maar weet je wat jij moet doen? Morgenvroeg zodra je ogen open gaan eens je temp meten! Dan weet je gelijk meer!
    Is die 36,3-36,5 dan kan je ei zomaar alsnog komen, is je temp 36,8 of hoger dan is hij wel geweest lijkt me. Ook die temps verschillen per vrouw hoor, maar ik hou even gemiddeld aan. Dan doe je toch 1x tempen, dan weet je wel of je nog moe blijven testen en smeppen!
    xxxxxxxx en nogmaals sorry voor de verwarring!

12. Funnyfant

Geeft niks lieverd! ik heb straks getempt: Niet in bed, maar wel vlak daarna, met een oortemp:( Maar ik had 36,9... Is mn ei nu geweest? Of moet het echt 's ochtend in bed... Ja he...:( Weet t eigenlijk al:)

13. raspberry

@Mees, geeft niks meid, en alle info is welkom bij mij!! Ik gebruik 2 verschillende testen, van matcare en z&k en beiden zijn negatief nu en beiden zijn ook donker geweest.
    Ik ben trouwens niet aan het smeppen hoor, althans niet bewust. Finnefant is wel een smepper.
    Ik zal inderdaad morgenvroeg even tempen direct als ik wakker word. Maar de kans is groot dat ik vandaag mn ei nog heb (vrijdag donkere ovutest), zo voelt het ook wel wat in mijn buik, dus dan zal mn temp morgenvroeg nog laag zijn misschien. Weet je wat ik ga het een paar dagen doen.

14. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0

Zo klopt het indd en naar mijn idee zijn er heel veel meiden onder ons na het introduceren de 1e smepronde zwanger geraakt dus ik zou het iedereen weer aanraden;)

@All, thanks voor alle lieve berichten!:D ja gaat snel he!

Zo paar meiden druk aan het testen en klussen ik hoop zoooooo dat het baat heeft :D het wordt namelijk tijd voor roze!!!!!!!!:D

@FF, oortempen heeft geen zin helaas :( die zijn niet betrouwbaar net zoals je oksel het beste is rectaal;):):D

15. Funnyfant

Thanks Jadore!!! Jij hebt het dus wel zo gedaan, en de andere dames ook.. Nou dan ga ik er gewoon voor!!!!:D

16. raspberry

Finnefant, you go girl!!!!

17. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ Rasp, tempen paar dagen kan nooit geen kwaad, dus zou het wel even doen.

@ Fin: inderdaad, echt doen als je wakker wordt en als je nog niet in bed bewogen hebt zeg maar! En vaginaal mag ook hoor, ik haat rectaal! (zeker met aambeien ;))
    Bij mij trok de temp vlak voor mijn ei altijd flink omlaag om vervolgens in 3 dagen daarna omhoog te schieten!

@ Jadore; smeppen heeft bewezen effectief te zijn, maar in mijn geval dus niet. Ik ben wel van mening dat smeppen niet voor iedere man effectief hoeft te zijn.
    Geniet nog van je 12 weken mijlpaal vandaag!
    xx

18. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Yep en 1 smepronde raak :D:D:D:D
    en als je op onze site kijkt naar de (ex)smeppers zie je wie er allemaal gesmept hebben en zijn de meeste de 1e smep-ronde al zwanger geraakt :D dus tja tuurlijk zal het niet voor iedereen opgaan, maar ja dat is met alles zo ;) ik ben iig Smep-Temp-Fan :D

@Mees, thanks meis jij schiet ook lekker op :D ach ja kan toch niet iedereen werkt en is hetzelfde ;):D
    No creabea geweest?

19. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Nog ter info:
    ik ben deze ronde zwanger geworden door:

dag 13 geklust
    dag 14 lichte ovutest
    dag 15 posi ovu en geklust
    dag 16 rustdag
    dag 17 geklust

bevrucht volgens uitgerekende datum dag 20!

Meiden, doe waar jij je goed bij voelt, en je buik kan ook een sein afgeven!
    xxx

20. Funnyfant

Nou ik probeer het gewoon. Dan zien we vanzelf of het werkt voor ons of niet, toch?:D De zaadcelltjes die gisteren zijn gelegd zijn goed uitgeruste celletjes, dus alles wat het legertje komt versterken is mooi meegenomen toch?:D
    Mijn gevoel zegt sowieso vanavond nog eens... Maar ja misschien heb ik wel gewoon de smaak te pakken nu hahaha MEER MEER MEER!!! Beest!Whahahahaha!
    Heb nog nooit zo vaak geklust met mijn man. Hij is nooit zo'n casanova geweest (ik wel:D) Maar hij doet het toch heel aardig vind ik:)

Deel Deze Pagina