We gaan voor de 2de-deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Zoonlief wordt wakker. Ik ga even iets leuks doen met mijn manneke vanmiddag. Even geen ZP dus. Tot vanavond lieve ZPdinnetjes!!!!

2. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Hahhahahahahhaa FF geweldig!!!!! Ja het kwam bij mij wel echt exact uit zoals het smepplan, dus ik had dag voor posi ovu niet geklust en toen 3x wel 1 niet 1 wel ;) :D is toch wel erg gezellig samen "verplicht" verleiden :p:D have fun meisy :D

3. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Finn: je bent ook 'hitsiger' als je vruchtnbaar bent, dus you go girl!!
    Ik ben eigenlijk gaan tempen en testen omdat ik het zat was om zo vaak verplicht sex te hebben v.t.v., dat als het erom ging op DE dag dat ik er geen zin meer in had....
    Heb net nog eens gekeken, en wij hebben bij onze zoon ook 3x geklust,
    dag 18, dag 19 rustdag, en dag 20 en dag 21 geklust. Beetje gesmept dus.
    Ik voelde gewoon dat heel veel en heel vaak voor ons niet zo best was.
    Maar inderdaad hoe meer soldaten klaar staan hoe beter! Maar die soldaten moeten ook uitgeslapen aan de start verschijnen hahaha!!

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hahaha wat kunnen we toch een euwigheid praten over eitjes en zaadjes en klussen en smeppen etc.....heerlijk zo met jullie meiden!

Maar ik ga weer, ga zo op verjaardag bij mijn zusje! Tot vanavond!! XXX

5. Funnyfant

GRRRRR ML heeft de auto meegenomen, nou kunnen wij nergens heen!!! Iemand een leuk idee voor binnen met een peuter. Heb even geen inspiratie!!:(

6. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Jeetje jadore alweer 12 weken! Gefeliciteerd meid!!

Smeppen hebben wij niet gedaan, wij zijn om de dag gaan klussen tot aan ei. Daarna beide ziek geworden en gelukkig was het raak :D

7. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hoi meiden,

oh ik schaam me dood..... ik verwaarloos jullie.
    Ik heb echt ontzettend weinig tijd om alles bij te houden en ik vind het vervelend om alleen iets over mezelf te schrijven.

maar alles gaat goed hier hoor, morgen een echo.
    Ik denk wel aan jullie hoor, sorry!!!

8. raspberry

@Jolan, wat fijn morgen een echo, veel plezier!! En dat je het druk hebt kun je niks aan doen meid, gezinnetje gaat voor!

9. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Hey meiden,

Ik baal echt dat ik de laatste tijd er niet ben. Het zit hier ff niet mee, moe en misselijk en erg last van me darmen, die dingen zijn nu heel vervelend. En Maaike heeft nu al paar dgn diarree, dus dat is vaak verschonen, en het stinkt echt heel vies, waarbij ik dus echt van kokhalzen moet. Dan be nje allemaal zo ff zat!En die arme meid ziet zo bleekjes, daar kan dan helemaal niet tegen!Gelukkig geen koorts en kletst gewoon ,maar toch..je maakt je toch zorgen!
    Ik denk echt heel veel aan jullie en hoop dat het goed gaat met jullie allemaal!Echt!!
    Heel veel liefs en hoop snel weer mee te kunnen lezen en kletsen!Mis jullie!!!!!

10. raspberry

Aaah Madeliefje, wat ontzettend vervelend voor je zeg! Hopelijk knapt je meisje snel op en hopelijk ben jij snel van je kwaaltjes af.

11. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Jolan, veel succes en plezier bij de echo! Leuk dat je even langs komt!

J'adore, gefeliciteerd met 12 weken! Wauw, het gaat echt hard merk ik nu. Ik hoop dat de fysio je goed zal helpen tegen de klachten want het is allemaal niet niks.

Madeliefje, hou je taai en beterschap voor je meid. Het heerst blijkbaar wel want las dat het zoontje van Meesje ook niet lekker was.

Rasp, ik ga voor je duimen dat het raak is! Heb lange verhalen over eitjes en zaadjes gelezen maar weet niet meer wie nou wat precies deed :(:p Ik ga straks weer zeker weten tempen (en zeker niet anaal :p) en ovu testen van zwanger & kids gebruiken.

12. raspberry

@Quint, hahaha ja wat een geratel over de eitjes en de zaadjes he. Man ik raak er niet over uitgepraat maar ik kan het beter hier zeggen als de hele tijd tegen mn man want die wordt er dan wel gek van denk ik.

13. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Rasp, hahaha daar heb je helemaal gelijk in! Die man van mij weet niet eens hoe een ovu test afgelezen moet worden (en de zwangerschapstest ook niet trouwens)...

14. Funnyfant

@ Jolan en Madeliefje: Neem lekker de tijd voor je gezinnetje... Leuk als je af en toe laat weten hoe het met je gaat!!

Mijn man wordt ook tureluurs van al dat eierpraat:D Blij dat ik hier mijn ei kwijt kan hahahaha:D

Net het wiegje afgeleverd bij vriendin. Hun kindje gaat er als eerste in slapen. Ze hadden nog geen wiegje en dus mocht ze deze lenen. :)Ze was echt SUPER blij er mee:D Yes!!!

zoooo bzv kijken, klussen en dan nog even klessebessen op zp!:)

15. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Madl, jeetje meis wat vervelend en begrijp precies wat je bedoelt, geen energie en ziek vd zwangerschap en dan kleine ziek waardoor je je extra rot voelt en dan ook nog moet kokhalzen van poepluiers...hopelijk gaat het snel wat beter, bij mij begint t langzaam beter te gaan! En die poepluiers o o o dat heb ik ook nog steeds het enige wat helpt is alles heel snel proberen te doen en ademen door je mond!

@jolan he daar ben je weer eens :D we hebben een website waar alle afspraken enzo opstaan, je bent natuurlijk ook gepbt maar denk zeg t nog even ;) hoe laat moet jij morgen? Wij om 18.15 uur.

@quint thanks meis nou in vergelijking met jou mag ik niet klagen hoor gaat rustig aan beter alleen die rug is wel vervelend. Hoe voel je je meisy? Wanneer ga je ook alweer weer naar t zkh? Denk nog steeds heeeel veel aan je lieverd!

@rasp, ja daar heb je helemaal gelijk in, die mannen mogen blij zijn dat zp bestaat :D vooral tijdens de paasdagen :D

@ff, heb je nog wat leuks gedaan met je knulletje? Wat leuk dat je vriendin zo blij is ermee!

@all, morgen heb ik t super druk in de ochtend kom ik nog wel even langs wippen denk ;), want in de middag ga ik een wereldreis naar tilburg maken voor een mooi amper gebruikte Stokke kinderwagen :D koopje dus daar wil ik wel even voor rijden en daarna om 18.15 uur echo :D alleen ik kom later in de avond want souders gaan mee dus die doen daarna denk wel een bakkie.

16. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

@all; me temp lijst is weer bijgewerkt...
    heerlijk aan het strand gelopen, sem vond het geweldig!!! heeft gelijk even gezwommen, wat ben ik blij dat ik extra kleren bij me had:D

@maible; ja idd was vandaag echt super!
    overheid wil veel ste veel:(

@meesje; sem vond het idd erg mooi, de laatste keer was hij rond de 2jaar, dus nu april 3 en hij vond het mega mooi...!

gezellig dat je bezoek gehad hebt en leuke kadootjes:)
    Lijkt me mooi die cd... ! beterschap met zoonlief!

@jadore; gft met je 12weken!

@madeliefje en jolan; gezin gaat voor meiden...komt goed, s6

@klussers; hoop dat het snel raak is meiden, s6

17. Funnyfant

@ Wolf: Ik zie dat je weer op temp terug zit! Dus ei kan ook nog komen toch? Jeetje wat lang en spannend is het toch iedere keer weer voor je:(. Leef echt met je mee meissie. Roze voor jou heeeeeel snel!!! EDIT: GEZWOMMEN:( Heerlijk uitgewaaid zie ik. Mooi zo. Nieuwe moed gevonden tussen de schelpjes meid?:)

@ Jadore: Nee manlief had de auto mee, dus ik heb wat getekend en gestoeid met m. Liedjes gezongen enzo... Later nog bij die vriendin van me geweest. Vind ie altijd heel leuk:D

@ MLiefje: Heel veel beterschap met je meissie. Is zooo naar als die kleintjes ziekjes zijn:(... En als je dan zelf niet 100% bent is het enorm zwaar. Knuffel voor jou en je meisje:)
    Hopelijk wordt ik in mijn zwschp niet heel misselijk, want ik zie nogal wat poepluiers op een dag (kdv) en die kan ik nu soms al niet aan hahahaha!!

@Quint: Knap dat je al verder kunt kijken. Ik heb heel veel respect voor je, meid:). En altijd betrokken met ons, zo lief van je!! Ga je morgen nog bellen? Hoe voel je je nu? Grooooote knuffel! Ik hoop echt dat je snel weer door kunt:)

@ Jadore: De situaties zijn allemaal niet te vergelijken, maar je moet ook niet jouw zware start bagetalliseren (of hoe je dit ook schrijft:p). Je hebt t niet gemakkelijk en krijgt nogal wat voor je kiezen:$! En dan ben je zoooo lief en betrokken met iedereen. Superwijffie ben je! Mmmwah kus voor jou hoor!!

@ Mees: Had jouw berichtje niet goed gezien:( volgens mij. Wat een leuke cadeautjes van je broer!! Echt lief. Heerlijk verwend meissie!

@ alle lieverds die het moelijk hebben: Als je een vreemd geluid hoort. Schrik dan niet. Dat zijn wij die jullie er doorheen aan het slepen zijn:D

@ Wolfje, Vlek, Rasp: Wij hebben roze deze ronde, ik voel het aan mijn water hahaha!! Houd de moed er in meiden. Ik weet het voor mij gemakkelijk praten ik zit maar in ronde 2, maar ik wil het voor jullie net zo als dat ik het voor mij wil!!! Come on Pink ladies!!!

18. Zeepaardje

@finn; thanks meid, ik hoop het ook:)
    ja ei kan nog komen, baal er mega erg van... toch ook weer idee dat hij al geweest is... heb gevoelige borsten nu en dat krijg ik vaak van ei tot nod...

19. Funnyfant

maaaarrrrrr kan dus ook bevrucht eitje zijn!!!!!:D:D
    Want temp blijft hoger... Pijnlijke borsten, maar geen (lange) bloeding dit keer... Zou wel echt super zijn he lieverd:)
    Oooooh ik help jou hopen

20. Zeepaardje

@finn; thanks:)

gevoelige borsten is voor mij normaal na ei tot nod alleen die bloeding is vreemd, of me lichaam functioneert nu normaal haha

Deel Deze Pagina