Ja jouw (.)(.) wel, maar normaal heb je toch een bloeding van ei tot ongi? En nu toch niet? Dat zou wel iets kunnen betekenen misschien
haha ik vind het erg leuk, beetje reageren op iedereen met blogs en vragen dan lekker netwerk opbouwen hihi lekker blogs schrijven en vragen beantwoorden... liefs idd bloederig slijm blijft weg erg vreemd...
Goedemorgen allemaal!! Ben er weer hoor... Leuk weekend gehad Zaterdag sushi gegeten met vriendinnen en verteld dat ik weer zwanger ben, nou heel het restautrant weet het nu Het was 1 grote oorverdovende gil van 5 meiden Sushi was heerlijk! Gisteren lekker een grote wandeling gemaakt met man, kind en hondjes, daarna in sjogginsbroek op de bank. Met de kleine gaat het iets minder Ze is ontzettend benauwd en verkouden... Ze heeft een puffer gehad van de HA maar die lijkt nog niet echt te werken helaas.... @Smeppen Wij hebben na de positieve ovutest wel braaf 3 dagen achter elkaar geklust. Maar bij Isa maar 1x die week... Het hoeft natuurlijk ook maar 1 'lucky shot' te zijn.... @Quint Vandaag echo toch? Hoe laat mag je? @Meesje Ik zag een heel mooi rompertje voorbij komen! Leuk! @Jolan Ook vandaag echo! Veel plezier! @FF, Raspberry & Wolfje Als het goed is alle 3 op het wachtbankje nu... Wij wachten gezellig met jullie mee hoor! @Maible Leuk he die overheid van ons @Jadore vandaag 12 weken en 1 dag Gefeliciteerd!
Goedemorgen meiden!! Ik moet zeggen dat ik het hier erg rustig vind de laatste tijd of ligt dat aan mij Giraf, sterkte met de kleine meid! En jij ook al bijna 12 weken!!! Wat gaat dat snel (bij een ander ) Hahaha ik zie jullie al zitten in dat restaurant Quint, spannend! Ik zit weer klaar Jolan, ook jij veel plezier vandaag!!! Ik wacht ook gezellig mee met de rest
hallo dames, weekeind overleefd? wat een superleuk rompertje zag ik voorbij komen, volgens mij had mees hem gehaald, echt schattig !! Quint, vandaag echo meid? veel sterkte hopenlijk is alles snel uit je lichaam zodat je opnieuw kunt beginnen, je kijkt ook alweer de toekomst in las ik, goed hoor ! te lang achteromkijken is ook niet goed. FF, raspberry en wolfje ik schuif gezellig aan als jullie het goed vinden, alleen wacht ik nog op een ei voordat ik in actie moet komen . jullie wachten om te testen begrijp ik ? giraf, hihi lijkt sex and the city wel met al dat gegil in het restaurant wolfje wat zal het hard gewaaid hebben daar aan zee, je kleine zo de zee in gelopen soms, deed die van ons ook, alleen konden we haar voor een golf er weer uit vissen, gevolg zij droog en wij natte voeten gister een druk dagje gehad, s'morgens naar een doopdienst tijdens het slaapje nog even paardgereden en s'middags naar verjaardag, kleine van vrienden is 1 geworden. bij die doopdienst zie je al die kleintjes bij elkaar en dan beginnen je eierstokken echt te rammelen zeg . gister ook bzv gekeken, FF en meesje ook toch ? echt zo'n leuk progamma !!! iedereen heeft al gekozen voor het keuzemoment behalve annemarie en frank, en frank vind ik toch zo tegenvallen, zie er leuk uit maar een mentaliteit van 0 , annemarie heeft de tijd niet eens genomen om de mannen een beetje te bevragen en nu moet ze kiezen en weet ze niet wie. doordat we gister zo'n vol programma hadden was kleine meid helemaal total-los, ze slaapt nu nog , dadelijk maar rustig aan beginnen met opruimen, heb niet zoveel zin vandaag
Nathalie Het is inderdaad rustig de laatste tijd, maar dat vind ik niet erg, anders moest ik altijd eerst 20 pagina's bijlezen Ik ben ook iets aan het minderen met ZP moet ik eerlijk zeggen, anders lees ik teveel slechte verhalen en ervaringen en dan ga ik alles weer op mezelf betrekken Vlekkengek Kan me voorstellen dat je rammelende eierstokken krijgt als ja al die kleintjes ziet... En was het een leuk feestje van het kindje dat 1 is geworden? All Hoe hebben jullie de 1e verjaardag gevierd? Iets speciaals gedaan of gewoon alleen lekker een taartje gegeten? Als het aan mijn man ligt krijgt onze kleine een over-de-top-overdreven verjaardagsfeest als ze 1 wordt. Het liefst zou hij volgens mij de straat afzetten en een circus laten komen Om over de kadootjes die hij wil kopen nog maar te zwijgen...
Nathalie Jij zit trouwens ook al weer bijna op 5 weken Ik moet zeggen dat het nu veel sneller lijkt te gaan dan bij onze dochter... Misschien omdat ik nu minder tijd heb om erbij stil te staan.
Ja die slecht verhalen en het op jezelf betrekken herken ik ook inderdaad. Heel vervelend Nou ik vind de tijd echt langzaam gaan. Ik kan denk ik pas genieten na de echo
hoi meiden, erg druk hier... bloederig slijm is er dus ei is geweest... @giraf; wat fijn dat ze zo enthousiast reageerden!!! @LM; idd erg rustig de laatste tijd... @vlek; idd wacht op ongi, of testen @giraf; met de 1ste verjaardag hebben we geld op de bankrekening gestort, hij krijg dan toch al zo veel en beseft het toch niet... lekker taartje gegeten en heel de dag door visite... @all; knuffel en zwaai... xxx
Hey meiden effe snel! Vanavond wel weer tijd voor reacties! Nou mijn eitje is 21 mm, dus springt vandaag of morgen!! Mijn bm is erg mooi en dik! Dus kom maar op hihih! Volgende week bloedprikken op progesteron. Nou nog een opdracht morgen klussen! En dan wachten!! Tot vanavond knuffel
@Vinkje, wow wat is je eitje snel gegroeid o wat fijn die duidelijkheid @All, naaaaaa ik had een goede deal op mp voor een stokke zegt ze ineens dat iemand toch meer wilde geven dus dat ik of de wagen zonder extra maxicosi en zonder adapters voor dezelfde prijs als we hadden afgesproken tsss vind het zo schandlig als je iets afspreekt en 2 uur voordat ik de deur uitga ze dat smst! zo moest even kwijt
Dat is ook belachelijk Jadore!! Ik wil het liefst de nieuwe stokke, maar vriendlief wil de oude niet verkopen hahahaha
Welke heb jij dan? Ja echt zo aso maar goed ik wil wel waar voor mijn geld dus dan maar even wachten tot ik weer een goede tref Welke kleur heb je?
Lovingmom@ dat raden ze af! Alleen morgen! Anders zaad te zwak! Ik had het gevraagd! Ook al zijn er veel zwanger door smeppen. Ik luister wel effe naar de gyn! Hihih
Vinkje Goed nieuws dus! Veel plezier vanavond (en morgen en overmorgen) Jadore Dat is inderdaad niet erg netjes! Ik zou er ook niet blij mee zijn en dat zeker laten merken! Nathalie Hier ook discussie over de kinderwagen Man heeft een hekel aan duowagens, maar wat moeten we dan? Ik blijf niet alle dagen binnen zitten met 2 kinderen... Ach, ik krijg toch altijd mijn zin wel op het einde
Inderdaad verstandig Vink. Jadore, wij hebben het vorige model (die van hiervoor) in het crem (nouja, ik moet hem nodig wassen )