Oh? Ik snap er echt niks meer van hoor... De 1 zegt elke dag, de ander om de dag... Nou het hoeft in ieder geval maar 1x raak te zijn Dus veel plezier morgen!
Ik denk dat als je bij de gyn loopt sowieso alles anders loopt en er zijn altijd meerdere wegen naar Rome...gelukkig Wat vinden jullie een Stokke met bon van 2006 zonder vlekken en of scheurtjes met alles erop en dr aan in de buurt ophalen voor 475,-? Ik weet niet wil liever die van 2009/2010 maar ja er is wel weinig op mp hoor.
Tja het is een dure wagen dus vrij redelijke prijs. Die van mij is dacht ik van 2008/2009 weet het niet eens meer
@Giraf whahahahaha ja toch ik ook hoor, ML vond het overdreven een Stokke kopen, maar ja als je het goed aanpakt dan hoeft iets helemaal niet duur te zijn en hebben we wel een fantastische kinderagen Ja aso he nou ja laat maar lekker @Nat, die van 2010 dan toen was hij toch al geboren hihi of bedoel je 2009?
uhmmmm hahaha nou ik heb gezegd denk er nog even over na en dan laat ik t vandaag weten maar ja 750 valt dan weer mee dacht dat die dingen altijd rond de 12/1300 euro waren! Met voetenzak, parasol, adapters reiswieg, zitje enz enz enz
Die van ons is van 2009 volgens mij. We hebben hem gekocht toen we de 20-weken echo hebben gehad en dat was in januari.
Bij babypark is ie in de aanbieding dacht ik, compleet. Maar volgens mij is ie daar altijd in de aanbieding
Je kunt toch altijd eerst kijken voordat je beslist? Dan weet je of dat je het die prijs waard vindt... Ik weet niet of 475,- een mooie prijs is voor die kinderwagen
Vind je het duur Giraf? Eerlijk hoor no hard feelings ik twijfel zo, maar Nath, ik heb even gekeken en ik zie dat je dan indd de b asis hebt zoals reiswieg onderstel en zitje, maar dat is alles...dan heb je nog geen parasol, voetenzak boodschappentas enz enz dus ja reken dat erboven op en dan kom je weer erg hoog, iig dat heb ik niet voor een kinderwagen over
Hoi dames Ik ga zo even bijlezen! Ik wil even een foto aan jullie laten zien van mijn ovutesten van de afgelopen dagen. Geen overtuigende posi test gehad maar zoals jullie kunnen zien is hij vandaag echt wel negatief. En mijn temp was vanmorgen vóór het opstaan, 36,7. Ik ben benieuwd hoe het zich verder gaat ontwikkelen en ga mijn ovutesten nog wel even op maken en ik temp nog wel even een paar dagen.
@Vlekkengek, ja ik denk dat ik nu ook wel op het wachtbankje zit maar ik ben er nog niet zeker van! @Vinkje, joepie, goed je best doen en dan bij ons op het wachtbankje! @Jadore, das niet netjes van diegene om je dat nu te melden, ik vind ook dat een afspraak staat dan hoor. @de rest, ik kan niet mee praten over de Stokke want ik weet niet wat duur is of niet met die wagens, wij hebben een maxicosi mura 4.
Nee, bedoelde eigenlijk dat ik echt niet weet of het een mooie prijs is voor die kinderwagen.. Ik laat me altijd door zoiets bedonderen Ik ben een makkelijk slachtoffer om te besodemieteren
Raspberry Lijkt weer inderdaad op dat je je ei nog niet gehad hebt, maar wel weer raar dat er vandaag dan helemaal geen 2e streepje te zien is (of heel vaag) Met tempen kan ik je niet helpen, daar heb ik nooit iets van gesnapt Ik zou, net wat je al zegt, gewoon nog even door blijven testen.
meiden, ga zo bijlezen en reageren, maar moet even wat kwijt... net gebeld door me oom, deze maand nu 1 jaar geleden dat me tante is overleden... hebben ze het graf vernield!!! Ben zo boos en verdrietig, ze hadden allemaal koperen vlinders hebben ze eraf gezaagd! knuf
Tja, ik ben in twijfel. Ik heb op internet ook wel gelezen dat er meiden zijn die altijd een zwakke positieve test hebben dus dat het niet voor iedereen opgaat dat hij moet knallen. Wat een gedoe, soms wou ik dat ik niet was begonnen aan die ovutesten.
hey meiden, vanmorgen geweldige echo gehad!!!! Ik ben precies even ver als ik dacht! We zijn super gelukkig!!!!