@ Jadore: ijzer! Ofcourse.....flink aan de boterhammen met stroop en floradix inderdaad. Even laten nakijken, maar daar kunje dus echt slecht van worden. Mijn schoonmoeder heeft het andersom, die heeft een ijzeroverschot, kun je ook zwaar beroerd van zijn weet ik nu. Sterkte meid!! Enne, ik ga geen hele jongens en meiden uitset maken hoor! Alleen voor beide geslachten een 1e pakje om aan te trekken en een wieglaken. Verder vraag ik veel kraamkado's in het goeie geslacht! @ Finne: ik zou maar gelijk een afspraak regelen, want hoe eerder je weet wat wel en niet kan hoe sneller ze dingen kunnen voorkomen. En als je nu snel zwanger raakt ben je de boel misschien al vóór. Suc6 en kop op he!
Neeeeeej gelukkig niet zeg!!! En anders heb ik dat lekker niet gehoord hoor OEPS! Gewoon goed begeleid zwanger zijn. Toch handig zo'n moeder dan
Vraagje, sorry maar ik weet het echt niet: Heb weer eens een schimmelinfectie opgelopen daaronder... Heb ik vaak na de ongi. Heeft dat invloed op de vruchtbaarheid? Volgens mij is dan wel de zuringsgraad verstoord En als je dan miconazolnitraat smeert, heeft invloed op de ovutest? Iemand ervaring mee? Sorry voor dit verhaal ***EDIT*** Zeker Rasp, we gaan gewoon door hihi
Ja! Leuk! Hoe gaan we onze resultaten bewijzen? Met detail foto's in dit topic zodat de andere jury kunnen zijn? Jadore Joh, ik wist helemaal niet dat dat kon, teveel melkproducten! Als er maar niet zoiets bestaat als teveel waterijs tijdens de zwangerschap Wel lief van je man dat je lekker mocht uitslapen vandaag! All Hier ook de kortingsbonnen van de prenatal binnen! ga binnenkort maar eens lekker shoppen
@All, ja indd ook gewoon zuivel, maar ik wist dat echt niet! Mijn vk zei ook ja het is zo achterlijk, want in allerlei boekjes staat veel melk drinken enz enz en dat zorgt er dus voor dat je ijzer niet goed opgenomen wordt. Ik ga niet helemaal stoppen met zuivel hoor, ik let wel op geen chocomelk en melk enzo maar een plakje kaas enzo dat kan ik niet laten hoor, dan mag ik zeker niets meer en ik vind al zo weinig lekker. @Ff, pffff wat erg zeg nou gelukkig heb jij zo'n handige mams super! Word maar heel snel lekker zwanger meisy! @Mees, o wat een goed idee om het zo te doen met spullen als je nog niet weet wat het wordt! En je kan indd later gewoon na de geboorte spullen echt voor een J/M krijgen ofcourse maarum krijg jij denk je een babyshower? @All, hebben jullie vorige keer een Babyshower gekregen?
@giraf, nee joh dat wist ik dus ook echt niet het was echt dat ze ineens over melkproducten begon en tingdingding daar rinkelde mijn belletje haha. He wat leuk al die bonnen vd prenetal! Die krijg ik dus niet hahaha krijg je die gewoon bij de folders?
Nee, is niet echt gebruikelijk bij ons onder de vriendinnen. Heb jij er wel een gehad, of denk je er 1 te krijgen?
Helemaal geen zuivel is ook niet goed hoor, en kaas valt wel mee hoor! Je moet gewoon je toetje bijvoorbeel een uur na de maaltijd nemen of tussendoor een glas melk ipv bij je eten.
@FF, dat weet ik niet, alleen ik heb ook wel meerdere SI in een bepaalde tijd gehad.....ik moest meteen stoppen met Lactacyt en nu doe ik alleen warm water en een washandje schoonmaken en dan heeeeeel goed droogdeppen en daarna heb ik het nooit meer gehad!!! Sterkte meis ik weet hoe vervelend het kan zijn
A Ha thanks rasp! Ok dat verklaart waarom ik geen bonnen krijg heeft iemand al de nieuwe ouders van nu al binnen? ik wil zo graag weten waneer ze erin staat, krijg geen gehoor van t bureau even...is altijd zo hoor erg irritant ze zijn laat met mailen enzo pfff maar ja anders stuur ik weer een mail!
@ Jadore: even aanmelden voor de blije doos, dan krijg je weer een jaar de Wij jonge OUders. Heb geen Ouders van Nu abbonnement, maar als jou moppie erin staat, koop ik hem zeker!! @ Finne: ik heb helaas wel veel ervaring met SI's, maar geen idee of het je vruchtbaarheid beïnvloed.... Ik heb de laatste gehad toen ik 7 weken zwanger was laatst. Heb toen vaginaal tablet gehad, en overigens nog nooit een zalf van de dok. Ik heb wel eens zo'n capusule gekregen maar die mag je niet tijdens de zwangerschap. Ik gebruik tegenwoordig Bioclin multigyn daar kun je af en oe mee smeren, soort gel, kun je ook tijdens zwangerschap gebruiken. Is meer ter voorkoming ván schimmels e.d. Wel nog even een algemene SI tip: als je menstrueert reguleert je lichaam zelf de zuurgraad en 9 van de 10x is de schimmel weg na een menstruatie. Dus heb je het vlak voor je ongie kun je je ongie gewoon afwachten als het verder geen pijn doet. Ben je er dus gratis vanaf! (wist ik ook nog niet zo lang)
@ Mees Heeeee goede tip, bedankt! Mocht ik er in de toekomst weer tegenaanlopen weet ik nu dat ik ook even kan w8en Heb net HAP gebeld. Ze dacht dat de vag meer basis wordt door SI, en dat is dus beter voor het zaad. Maar een SI is weer niet zo goed voor je vag om te lang mee rond te lopen. En klussen verergert weer de SI. Waarschijnlijk is de zalf niet zo goed voor het zaad en de uitslag v/d ovutest. Ik moest maar naar de apotheek gaan met mijn verhaal. Ze wist het ook allemaal niet zeker. Lekker dan... Op internet niet veel over te vinden... 1 dokter zegt dat het helemaal geen kwaad kan. De AT is pas tussen 17:00 en 18:00 open, dus dan maar daarheen. EDIT: In de online bijsluiter staat: Kan ik dit medicijn gebruiken als ik zwanger ben, wil worden of borstvoeding geef? Zwangerschap In de normale dosering kunt u dit middel veilig gebruiken. Het wordt al jarenlang gebruikt door zwangere vrouwen, zonder nadelige gevolgen voor het kind. Bent u zwanger, dan kunt u dit middel het beste inbrengen met de vinger in plaats van met de applicator. De vaginaalcapsules lenen zich hier beter voor dan de crème; gebruik dus liever de vaginaalcapsules. Borstvoeding U kunt dit middel veilig gebruiken. Het wordt al jarenlang gebruikt door vrouwen die borstvoeding geven, zonder nadelige gevolgen voor het kind.
hey meiden! Ben weer terug........heb net een nieuwe buggy gekocht voor Juul jadore, hoe gaat ie meis?