We gaan voor de 2de-deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

@rasp; kom idd door telefoontje, heb ik altijd als er iets naars gebeurd heb ik hoofdpijn...

@finn; ja er mag snel weer roze bij:)

2. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0

Heel begrijpelijk meis, maar je hebt helemaal geen symptomen om je zorgen te maken dus niet doen dan meis het zit echt goed! Lekker veel afleiding zoeken (zoals met ons praten :D:)) en dan sleuren wij je deze dagen door :D

@Wolfje uhmmm misselijk:):D zou wel mooi zijn! Nog een week he volgens de nod-lijst geloof ik ;)

@FF, hahahahahhaha zal je altijd zien ;) stiekeme kletsers hier :D hahahaha, ja Stokke is echt zo van je bent er helemaal weg van of je vindt het helemaal niets :D ik heb nog nooit zulke mooie kinderwagens gezien :D hahahahhaha vind dat je zoveel lompe dingen hebt.

@Rasp, heb je geen overzichtje van je temps dan? IIg als je temp met min 0.3 omhoog is gegaan en dat minimaal 3 dagen achter elkaar is de kans groot dat je hem gehad hebt!

Nou meiden ik zie jullie vanaaf :D

3. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

@jadore; misselijk van het nare nieuws helaas...

zakt gelukkig weer wat af nu...

s6 vanaovnd meid en vee lplezier

4. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    HI!

@ Rasp: sorry dat ik mijn temp-waarden zo geformuleerd heb, ik heb 36,8 aangegeven, maar 36,7 is ook zeker een temp waarbij je ei is geweest hoor!! Als hij morgen hetzelfde is of zelfs hoger kun je echt zeker van je zaak zijn. Je weet natuurlijk niet wat je temp gisteren en daarvoor was, kan zomaar 36,3 zijn geweest he!
    Niet te onzeker meid, die testen zijn misschien net voor jou minder geschikt vanwege de onduidelijke uitslag, maar ovu's+ tempen is in combi echt super tegen onzekerheid. En tja....als je er eenmaal mee begint....

@ Fin: ja, ik dacht net ook: shit moet ik zoveel bijlezen! Maar goed, kunt niet constant bljiven kijken of er post is he.

@ Wolfje: gadver wat walgelijk wat er gebeurd is met het graf van je tante! Dat brengt zoveel woede in je lijf teweeg, daar krijg je ook koppijn van!

@ Jadore: wel straks een foto he!, Ben zo benieuwd hoe jou beenbs er nu uitziet! Mijn moeder was net hier en zei dat ze nu al een paar keer naar mijn 12 weken echo had gekeken en ze toch echt een totaal ander kindje erin zag als mijn zoontje! Hoe vind je die dan, helemaal echo foto ontleed!! Wel schattig, dan zal de nieuwe beebs wel niet zo'n knapperd zijn, want mijn zoontje vind ik zelf echt een fotomodelletje....:p

@ Jolan: GEFELICITEERD met je mooie echo!!! Leuk om weer van je te horen! Misschien een foto plaatsen zodat we mee kunnen genieten van je mooie beeb!?

@ Vinkje: whow, wat gaaf dat je nu echt precies weer hoe het ervoor staat! Moet toch relaxt klussen zijn voor jullie! Suc6 meid!!

@ Lovingmom: leuke naam! Enne, ik heb een witte buggy, maar valt me tot nu toe mee qua vuil, maar moet zeggen dat als het de wandelwagen was het wel zeker een ander verhaal was vrees ik. Maar het valt allemaal best schoon te maken, maar je moet er net zin in hebben he,...

@ Giraf: even volhouden, maar geen zorgen voor de dagvan morgen meid!! Weet zeker dat je nog een dansend wondertje ziet!

@ all: ben (geestelijk) helemaal gesloopt,....zoonlief is van de koorst af maar ZEURT!!!! De godganse dag hoor ik: mama, bliksemepien kijken??? (= Cars bliksemMcQueen) Wordt er echt gestoord van....
    En hij eet NIKS! Oh, daar kan ik niet tegen he! Ik heb me voorgenomen niet eens de moeite te nemen om het te proberen! Alles wat ik aanbied is niet goed, niet lekker, wil niet enz......bah, zo frustrerend!! Volgens mij komt er ook een kies door. Ben helemaal kapot van het ergeren en van het 'nee' moeten zeggen....
    Ga zo koken, witlof uit de oven met ham en kaas mmmmm, eten wij tenminste nog wel lekker!
    x en tot straks, kom ik effe Jadore's bericht lezen!

5. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Mees, die smurf van ons wil ook niets eten hoor. Vanmorgen 1 stukje, zo'n vierkantje, brood gegeten. Koek wil hij ook niet. Ben benieuwd wat ie vanavond eet.

Ik ben vanavond op stal, hoop dat ik daarna nog puf heb om bij te lezen. Ben eigenlijk al te moe om van de bank af te komen :D

6. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    foto komt vanavond als het lukt om hem in te scannen :D

lovingmom (even wennen aan je nieuwe naam), lieke eet ook zo slecht......zucht...... wat jij schrijft had over haar kunneng aan.

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Jadore, lieverd zoals ik al eerder tegen je zei, ik heb alleen vandaag getempt. Ik doe/deed niet aan tempen maar misschien ga ik dat nu toch maar een tijdje doen.

@Mees, bedankt voor je uitleg en reactie. Ik ga misschien toch maar een tijdje tempen en zonnodig ook bij een volgende cyclus. En dan gecombineerd met de ovutesten kan het misschien toch wel heel fijn zijn. Maar natuurlijk hopen we dat er geen volgende cyclus komt de komende 9 maanden.

8. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Dag meiden! Weer een beetje uitgepraat zie ik hihi;)

Ik heb weer een leuk dagje KDV en BSO er op zitten! Lekker buiten gespeeld met de kids: echt mooi weer!
    Morgen heb ik weer een workshop met de kinderen en ik ga iets heel leuks doen:
    Pak een vaas met water met kleurstof er in, doe er een een flinke "laag" zonnebloemolie in. Als de olie op het water drijft gooi er dan flink wat keukenzout bij. Zo krijg je een lavalamp effect heeeel gaaf! Vooral als je er dan nog een lamp onder houdt!:D

Heb al sinds eergisteren een mini-ongi gevoel in mijn buik:(... Ach we zien wel... Vind het wel heel spannend allemaal hoor pffft.

@ Quint: Heb je nog nieuws meis?

@ Jadore en Jolan: Ik zit klaar voor de foto's!!!:D:D

9. raspberry

@Ff, ik heb dat gevoel ook altijd bij een eisprong, kan dat het in jouw geval ook zijn misschien??
    Je zal vast en zeker nog niet ongi worden das veeeeeeel te vroeg!

10. raspberry

@Jadore, ben je al terug?? Ik zit klaar!

11. raspberry

@Mees, ben je beetje bijgekomen? Ligt de kleine al op bedje?

12. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    Wolfje@ Wat een schande zeg, niet normaal!!! Ik hoop dat ze de daders kunnen oppakken!!!

Raspberry@ Ik denk ook dat je ei gehad hebt, je hebt goed geklust, dus meer kan je niet doen meid!! Op naar roze

Finn@ Nu al een ongi gevoel:D.We gaan hopen op roze!! hihihi

Jolan@ gefeliciteerd met de mooi echo meid!! Geniet ervan!!

Jadore@ Zo dadelijk je echo, heel veel plezier en laat het dadelijk maar aan ons showen!!

meesje@ Wat vervelend dat hij zo slecht eet, ik hoop dat hij snel helemaal opknapt!!

ALL@ Zo te zien lekker gekletst vandaag :D. Volgens mij is mijn ei aan het springen of het gebeurd morgenochtend!! Zeurderig gevoel in mijn buik! En verloor net wat bruinverlies!!! Ik verander wel even mijn nod,en mijn banner!! Echt spannend!! En dan volgende week maandag bloedprikken en dan kunnen ze iedergeval al zien dat het ei goed gesprongen is!!! Nou meiden, ik kom bij jullie in de wachtbank:D:D:D. We gaan de twee weekjes gezellig maken:D:D

13. raspberry

Gezellig Vinkje, kom er bij!!! Op naar roze!!!

14. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Zo.....weer een beetje terug op aarde.....heb mijn stress kunnen wegwerken door mijn muziekmobiel af te maken. Manlief zat net super lief met de kleine te spelen.....hij krijgt dat dan wel weer voor elkaar!
    Dit is het eindresultaat:

15. raspberry

Mees,geweldig!!! Echt heel erg mooi!!

16. Funnyfant

@ Rasp, nee denk idd niet aan ongi hoor, veeeeel te vroeg nog! Sorry ik was niet duidelijk:) Maar ik heb nooit eerder opgelet of ik mn ei voelde dus dat zal het wel zijn dan:D

@ Vink: Jeeej wordt gezelli die 2 weken hahaha!Zal ook zo mn banner veranderen:)

@ Mees: WAUW:$ mooi hoor:D!!! Thanks voor de mail meis:D
    Die mannen beginnen op stressniveau nul als ze van het werk komen (wat betreft de kids dan), daarom kunnen zij even meer gedul opbrengen waardoor jij kunt opladen;)

17. Funnyfant

Ik ga deze "pop" maken:D

Ik heb geen patroon ofzo dus ben benieuwd:). Maar ik werk eigenlijk zelden met een voorgetekend patroon haha. Veeeeeel te eigenwijs voor hahahaha!

18. raspberry

@Ff, ja het zal je ei wel zijn!! Ik heb dat gevoel altijd heel duidelijk daar kan ik niet om heen maar in jouw geval misschien nu je er op let.
    Oeh wat spannend de komende 2 weken!! Vind het helemaal leuk om tegelijk te zijn met meerdere meiden hier.

19. raspberry

Aaah en wat een mooie pop!! Ben benieuwd hoe die gaat worden!

20. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    Finn@ Dat ongi gevoel hebt ik ook hoor!! hihihi! Ik denk ook dat mijn ei nu aan het springen is!!! ook door dat bruinverlies,dus mijn banner veranderd dat het vandaag is :D Is weer een tijd geleden dat ik bruinverlies had tijdens mijn eisprong :D Dus ben benieuwd!!!
    Ook al ben ik wel nuchter er moeten nog heel veel dingen goed gaan voordat het echt raak is!!! Maar het zag er iedergeval goed uit, daar van onder :D!!! Wel raar als het raak zal zijn, dat ik het kleine deel van de beebie nu al gezien hebt! Het worden twee gezellige maar wel lange weken! Gelukkig genoeg afleiding met het huis. !!!

Trouwens klussen in het huis, gaat super. Alle plafonds zijn gewit, muren zijn schoon voor spachtel poets!!. Er is een muur gemaakt, waardoor wel nu drie kamers hebben op de eerste etage!! En morgen gaan ze beginnen met de keuken!! Erg fijn dat het zo opschiet!!

Deel Deze Pagina