We gaan voor de 2de-deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Hele fijne buggy!!! lekker licht zijn die! Mooi hoor, heeft Juul een bofkont in!:D

2. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Jullie zijn ondertussen lekker verkast... Moest even zoeken.

J'adore knuffel. Hoe gaat ie nu?

Nathalie, mooie wagen!

En verder was ik het een beetje kwijt, sorry.

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Nath, mooie buggy! Wij hebben de koelstra simba, bevalt ook erg goed!

@FF, sterkte met je SI. Ik ben er ook nog niet volledig van af, het is weer wat verergerd door de hele week maandverband. Ik zou graag weer tampons gebruiken met de menstruatie maar op de een of andere manier blijven die sinds de bevalling niet meer goed zitten en voel ik m de hele tijd....brrrr.

4. raspberry

Hey Quint, fijn dat je er weer bent! Hoe gaat het nu met je?

5. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    hey Quint, hoe gaat ie met je?
    Weet niet of ik het gemist heb, maar ik het bloeden bestopt?

6. Funnyfant

Hmmm wil je niet bangmaken, maar dat was bij mij wel het eerste teken v/d verzakking. Dat de tampon niet goed bleef zitten en m steeds voelde. Ook maar even BBoefeningen doen hoor!:D Lees net weer op andere site dat als je er niks aan doet de SI ook vanzelf weer weg gaat...

@Quint: Hey meis, fijn je weer te "zien"!! Hoe is het met de bloeding?

7. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Rasp, jaaaa Koelstra Simba die hebben wij ook. Hij rammelt een beetje maar bevalt verder prima.

Hier gaat het wel. De begrafenis is geweest en nu hebben wij mijn schoonouders op bezoek. Het bloedverlies is nog steeds hetzelfde, het is nog steeds licht en wordt gelukkig niet erger. Maandag ga ik de vk bellen en hang niet op voordat ik een echo afspraak heb.

8. Funnyfant

Oh ja Rasp: Het scheelt bij mij wel enorm sinds ik Hema maandverband gebruik. Daar zitten geen parfums ed in, dus minder irritatie. Nog wel soms, maar wel veel minder vaak!

9. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ Nath: coole buggy! Fijn ding hoor, wij hebben de witte limited edition. Alleen wilde de kleine er eerst alleen in liggen....pas sinds een paar maanden zit hij netjes rechtop! Hij hing er eerst in als een zoutzak, en dan te bedenken dat ze er vanaf 9 mnd in mogen???:(
    Hij ligt bij ons standaard in de auto, lekker compact!

@ Fin: wat een klote info. Lijkt me ook niet fijn om ermee naar de ap te moeten.....ik zou vragen of ik mijn verhaal even in een besloten ruimte mocht doen, dat moet kunnen dacht ik.
    En afwachten op je ongie is ook niet fijn, maar zalf gebruiken die deze ronde verknalt is ook zonde....hmmm moeilijke kwestie.

@ Quint: hoe ist meid? Nog getempt toevallig? Ben erg benieuwd of het goed met je gaat.

@ Madelief: jij hebt maandag echo he! Leuk!!!!

10. Funnyfant

Goed van je Quint! Zou ik ook doen meis. Deze stress is helemaal niet goed voor je. Hou je ons op de hoogte?

@Mees: Ik schrijf mijn vragen gewoon op en dan hoef ik het niet hardop waar iedereen bij is te vragen hahahaha! En ik ga ZEKER niet deze ronde overslaan hoor. Dan maar jeuk en irritatie. Ik smeer nu wel tussen de SMEPklussen door op de rustdagen zeg maar. Maar wie weet wat de AT zegt. Oh ja: Schimmels leven op suikers, dus minder-geen suiker eten is wel verstandig als je er vaak last van hebt. Ook bij spruw aan de tepels!

11. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Meesje, nee niet getempt, durf niet. Het is misschien een beetje laf van me maar ik wil het niet weten. Het verandert verder niks. Wel heb ik zoiets: als het niet goed zit, laat die mk maar komen dan kunnen wij het verwerken en verder gaan. Maar mijn gevoel zegt dat het nog niet voorbij is...

12. raspberry

@FF, dank je voor de tip over Hema maandverband. En de BB oefeningen doe ik dagelijks vanaf de bevalling en ik ben ook nog bij de VK geweest om even te laten kijken naar mn onderkantje en volgens haar zag alles er normaal uit en heeft het bij sommigen meer tijd nodig en bij sommigen blijft het altijd wat verdikt van binnen. Het wordt vast nooit meer helemaal hetzelfde.

@Quint, pff je hebt wel wat te verduren zeg. Hopelijk gaat alles je snel voor de wind!

13. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Mees, de witte hadden ze ook maar leek mij te besmettelijk. Ik heb nu de Stokke ook in het creme en dat ding moet echt ff gewassen, wacht alleen op iets warmer weer zodat ik het buiten kan hangen om te drogen.

De buggy is inderdaad compact en wel handig als schoonmoeder komt oppassen, die weet niet hoe de andere kinderwagen werkt en deze heb je zo gepakt.

14. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Quint, dikke knuffel meid! Ik ga voor je duimen dat je snel een echo hebt met een mooi gevuld vruchtzakje!

15. raspberry

@Quint, ik heb ook goede hoop voor je hoor, omdat je geen buikkrampen hebt. Ik denk dat je het ook wel voelt of het mis is lijkt me. En bloedverlies in het begin van de zwangerschap is in 50% van de gevallen helemaal geen miskraam.

16. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ Quint: je bent zeker niet laf! Ik snap het heel goed. Ik hoop echt dat het goed zit, en dat jij gewoon een mooie zwangerschap hebt dalijk! En laat je inderdaad niet afschepen maandag! Suc6!

@ Nath: het valt me reuze mee met de witte qua vuil. Hij zit er maar af en toe in he, omdat het alleen gebruikt wordt met shoppen. Verder rijd hij hier in dorp nog lekker in zijn zwarte Urban Jungle. Lekker luxe en minder geratel....(minpuntje)

@ Finne: dat van die suiker wist ik niet! (heb ook spruw gehad en ga het t.z.t. in de gaten houden als de BV weer lukt)

17. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Finn, natuurlijk hou ik jullie op de hoogte :) Maandag hoop ik meer te weten en tot die tijd probeer ik een beetje rustig aan te doen. Ik merk degelijk dat het bloedverlies meestal 's middags komt als ik bezig ben geweest/moe ben. De vk zei dat rust houden niet zou helpen maar ik merk zelf dat het wel helpt/verschil maakt. Ook dit ga ik maandag tegen hun zeggen.

18. raspberry

Goed zo Quint, we duimen heel hard voor je!!

19. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Dank jullie wel, meiden! Dikke dikke knuf van me!

20. raspberry

@All, voor degenen die borstvoeding gaan geven en regelmatig schimmelinfecties hebben tijdens de zwangerschap, beetje vroeg misschien, maar spruw wordt meestal veroorzaak door deze schimmelinfectie die de baby mee krijgt tijdens de geboorte. Wees er dus goed verdacht op bij je babytje dan.

Gewoon even een vroege tip zeg maar haha.

Deel Deze Pagina