We gaan voor de 2de-deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Ik sluit me hier volledig bij aan!:)

2. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Quint, je gevoel is denk ik het aller belangrijkste, als dat goed zit is de kans dat het ook echt goed zit vele malen groter dan wanneer je er een slecht gevoel bij hebt dus ik denk ook dat het wel goed zit! Knuffy meis

@Nath, mooie buggy de zapp, ik heb hem ook we gebruiken hem alleen niet meer, want er zit geen slaapstand op......althans dat heb ik nagevraagd bij de prenatal en zij zeiden dat dat dus niet erop zit (achteraf) maar Mees, zit die bij jullie er wel op dan?
    Wij hebben m die reden een andere gekocht van relaxt baby ofzo.

@SI, meiden die er last van hebben, goed droog houden dus en geen zeep of uberhaubt producten gebruiken is echt het beste, ik heb er ook last van gehad sinds ik me alleen schoonmaak met lau of warm water met een washandje en het heel goed droog maak na het douchen heb ik er nooit meer last van gehad!

3. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    O trouwens met mij gaat het een heeeeeel stuk beter!!! Ik heb dus lekker uitgeslapen en let op de zuivelproducten, moet straks nog floradix halen. Dus het gaat weer goed :D mennn wat een lieve meiden zijn jullie toch :D knuffy aan jullie allemaal :D

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Jadore, ik gebruik inderdaad niks en dat gaat goed! Het droog houden was afgelopen week wat lastig met de menstruatie maar daar gaan we vanaf vandaag goed mee bezig.

5. raspberry

@Jadore, fijn dat je je beter voelt, en fijn dat we wat hebben kunnen betekenen voor je X

6. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Rasp, ja dat droog houden is denk ik nog het belangrijkste aangezien schimmels van vochtige en warme plekjes houden nou daar zit dat dus helemaal lekker voor die rot schimmels hahaha dus zodra je klaar bent met bloeden indd droog houden. Lekker dat je weer ongi af bent ....nu hopelijk 9 maanden zo :D

7. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    J'adore, gelukkig, meid. Ik maakte me een beetje zorgen om jou. Je hebt het niet makkelijk tijdens deze zwangerschap.

8. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Quint, lieverd ik vind dat jij het veel zwaarder hebt! Ik ben indd wel heel veel ziek enzo maar ja ik neem het zover ik kan maar voor lief, gelukkig sleuren jullie mij door deze tijd heen, maar jouw situatie vind ik nu veel erger hoor ondanks ik ook denk dat het goed zit! Ben benieuwd wanneer je voor een echo mag komen! meisy knuffy vind het zo naar die begrafenis en ook je bloedingen :( nouuu ik vind dat het tijd wordt voor leuke berichten, want wat een nare dingen gebeuren er laatste tijd.

9. raspberry

IK GA VOOR 9 MAANDEN NIET ONGI!!!! Hahahaha!

10. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Hahahaha you go girllllllllllllll :D:D:D:D:D

11. raspberry

Ff een grapje om de boel wat op te vrolijken:

12. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    J'adore dank je wel en een hele dikke dikke knuf voor jou! Ik kan niks aan mijn situatie veranderen. Het komt goed of het komt niet goed. Vroeg of laat zullen wij het te weten te komen. Het wachten en de onzekerheid zijn alleen zo slopend...
    Maar het is inderdaad tijd voor goed nieuws! Dat Nathalie zwanger is bijvoorbeeld! :D

13. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    hahahahahahahahaha ja echt he pfffff mennn ben zooo bang hahaha ach eigen schuld DIKKE BULT hahahahahahahahha

14. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
  15. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Quint, ja dat er snel veel meiden op roze komen maar vooral belangrijk dat jij op roze blijft!!! Die onzekerheid zou ik helemaal gek van worden, vind het zo knap hoe je ermee omgaat!!! Je bent echt een sterke vrouw hoor hoe je met zoveel dingen omgaat daar kunnen velen een voorbeeld aan nemen!!!

16. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Jadore, er zit inderdaad geen slaapstand op maar Juul slaapt echt nooit in de kinderwagen. Heb hem ook alleen gekocht voor vakantie en als schoonm wil wandelen op donderdag. Verder gebruiken we gewoon de stokke

17. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    a ha :D bevalt die kinderwagen? Wij gaan er pas laat een aanschaffen, omdat ik dan wil beoordelen of Chloe ook nog een buggy of iets nodig heeft zo niet dan wil ik toch ook een stokke kopen denk ik dus ik hoor graag wat jij ervan vindt!

18. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik ben er echt super blij mee!! Hij is alleen wel wat groot in de kofferbak, die van mij ligt gelijk vol (ford focus) hahaha
    Maar ik ben vrij lang en Juul zit er lekker hoog in dus hoef ik niet zo ver te bukken. In het begin had ik heel veel moeite met hem in-uitklappen, maar als je het eenmaal door hebt is het echt een fijne wagen :D

19. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Oh de nieuwe Zap kun je trouwens wel in ligstand doen. Alleen heb je dan bij het inklappen dat je de zitting eruit moet halen. Dat is de reden dat ik hem niet heb genomen, want dan hoef ik net zo goed geen nieuwe te kopen. Ik wilde gewoon een fijne buggy die compact is.

20. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    ok thnx meis! ik vind hem sowieso heel mooi en lekker rijden...stukje in de winkel :D hahaha maar ja nog even geduld hebben en ik hoop dat chloe goed genoeg kan lopen tegen die tijd, ze kan heel goed lopen hoor maar mee lopen is wel erg zwaar voor haar anders ;)

Deel Deze Pagina