Ook naar plopsa indoor geweest. Landal Aelderhorst in Aalten. Goed bevallen. Plopsa was voor ons weinig aan. Kleine mocht nergens in, dus alleen speeltuin en één attractie.
Tja, gewoon een mooi huisje (liefst beetje modern) en een vet zwembad erbij voor de kleine.... Zoek je mee? Plopsa zit in Coevorden, dus helaas moet je dan richting Drente zoeken, al is dat niet mijn nr 1 bestemming.
Heb ik ook op gezocht, zal nog eens kijken. Plopsa is voor een ruim 2 jarige toch wel de moeite of niet??
was een net huisje, met 2 slaapkamers, kinderpakket (stoel en bedje). Zwembad is er wel, maar niet mega (gewoon stroomversnelling en glijbaan) was voor 99 euro voor een weekend toen.
Voor jou wel moppie Landal Het Land van Bartje Plopsaland | Vrij Uit Vakantiehuis online zoeken en boeken | Belvilla vakantiehuizen Aanbiedingen van bungalows nabij Plopsa Indoor Coevorden - Boek bungalowparken met hoge kortingen! Zit er iets bij????
veel gaat met een vanaf lengte. vanaf 1 meter bij heel veel dingen. Ik vond het meer een kermis binnendeurs. Een draaimolen, achtbaantje, schip, theater, speeltuin, en nog 3 attracties. Ben ook naar echte plopsa geweest, vandaar misschien beetje teleurgesteld..
Ja zag ik ook op de site.... Is wel veel geld als je kleine nog niet veel kan... Misschien is een gave binnenspeeltuin wel veeeel leuker en goedkoper Kun je weer meer uitgeven aan een mooi park
Gaat hem meer om de Bumba voorstelling. Verders maakt het me niet zoveel uit. Moet ook in de buurt nog wat te beleven zijn, maar dat is meestal overal wel ok. Betaal nu kaal 279,- zag ik net voor een weekend in Aelderholt.....dan is 99 euro beter! Ik zat te denken of er last minut een gokje te wagen valt.....zou ik het gokken? @ Fin thanks! Ik zal eens kijken!
Wil er alleen niemand mee afschrikken, wie weet vinden die het wel heel leuk. Die zijn ook wat ouder, onze kleine was net 1,5. (en had ook een dag later 40 graden koorts, dus zat al niet goed in zn vel) In aalten trouwens, op het park, zat wel een groot speelparadijs, een soort ballorig (als je dat kent?)
ja, dan zit je goed. Onze kleine was ook helemaal gek van bumba toen we in De Panne waren (hij was toen net 1), maar bumba is ineens niet leuk meer geloof ik. Alles draait nu om Thomas!!! Ik hoor ook af en toe met veel enthousiastme: THMA!!!!
Jep hebben wij hier ook Dat is wel leuk!! En last-minute: in t ergste geval moet je wat verder rijden.... Is geen hoogseizoen toch?
Ik hoor smorgen om half negen zo'n 10x achter elkaar (tot het 9 uur is) "Joepie iers bootje en dan treintje op wielen kieke" Bootje Elian en Treintje Chuggington. Maar Bumba is ook nog HOT!
Hier kwam de postbode de post door de brievenbus gooien. Finn hoort dat, kijkt op en zegt: Papa? Zooooo lief!!!!
Jas, Elias was ook erg hot. Wij hebben er een paar dvd's van. Vind hij nog steeds wel leuk (en Chuggington ook trouwens) maar Thomas is echt helemaal hot. Hij danst alles bij elkaar als hij dat hoort. Hij heeft ook thomas-treintjes enzo. Over Elias gesproken:
Ja, we lachen ons rot hier. Is echt leuk. Hij praat ook een beetje (te) wijs voor zijn leeftijd. Gisteren riepen we hem naar binnen bij Intratuin. ML: kom we gaan konijntjes kijken! J: : Hmm, ech un goed idee! Hij smijt ook vaal zijn speelgoed door de kamer en zegt dan: Wat un rommel! Whahaaa, sukkeltje van ons.