Wahaaaa Nemo gave foto! Jij met papa op een schip moet Elias wel hot zijn! Thomas wanneer komt dat eigenlijk? Ik weet zeker dat die van mij dat ook leuk vind, als het maar wielen heeft!
Whahhahaha wat een leuke foto!!! Enne Mees: Ik dacht al zoiets na zijn: Mooder wakker weere hahahahahahaha
Volgens mij rond half 12 op nickelodeon. Maar wij kijken het nooit op tv, heb een dvd. Kijken eigenlijk meestal gewoon telekids met elias enzo, maar als extratje dus thomas.
Ik zal eens zoeken. Ik ga trouwens last minut eens proberen. Hebben het koninginneweekend vrij, dus zal wel lastiger zijn om iets te scoren, maar is geen must. Anders rijden we wel naar Hasselt, is ook nog te doen.
Ik haak ook af, wordt tijd dat ik die veel te strakke positiebroek uit trek, ik stik haast.... Truste meiden!!
meiden... even een knuffel voor jullie... mis jullie ook hoor en al jullie verhalen, maar toch doet het me even goed die afstand, maar vooral nu na me ei begint het weer te kriebelen... maar goed oma is er nog tot en met zondag/maandag dus veel afleiding... liefs van mij
Lieve lieve Finny meisy, wat ben ik ontzettend blij voor je!!!!!!!!!! Ben net thuis en sta te popelen om te slapen dus via bb morgen doe ik een mooie felicitatie maar moest gewoon weten hoe t gegaan was met je! Mooie echo meis en super dat t hartje al mooi klopt!
Lieve Wolfje: Knuffel voor jou!!! Natuurlijk kriebelt het nu extra... Ik duim echt weer voor je lieverd! Veel plezier met oma!!!! @ Jadore: Dank je wel lieve meid!!! Jouw woorden doen me erg goed op de vroege ochtend @All: 5:30 Finn wakker... Wèèèèèh... In bed genomen 6:00: Mjamnjamnjamnjam Bootie eeetuh?? (boterham eten?) Mama en papa: GAAAAAAAAAAAAAAAAAP
Goedemorgen dames!!! Finn, dat zijn geen tijden Ik ga me klaar maken en zal op werk proberen wat bij te lezen! Tot straks~!
Ik dacht al wat een hang (.)(.) Mens doe normaal! Je bent ZWANGER!!! lekker genieten van dat buikkie!!
Goeiemorgen, Ik was lekker rustig aan het bijlezen, lees ik ineens iets over teennagels. GATVER! Verder erg mooie buikjes gezien! Mees, is al een flinke buik! Giraf ook al zo'n mooie buik. En FF, jij moet je echt nergens voor schamen hoor!!! Ik had net zo'n buik met 7 weken! Ik had gisteren ook een buik foto in mijn album gezet. Mees, al besloten wat jullie gaan doen met het weekendje weg? Jadore, hoe was het gisteravond? Hier helaas weer geen mooi weer vandaag Ik moet straks even een cadeautje kopen voor SM en SV. Die vieren zondag samen hun verjaardag. Iemand inspiratie?
Goedemorgen meiden, Had al een heel bericht getypt, sluit me LT ineens af...:x Allereerst Mees van harte met je 20 weken!!!!!!! Wat gaat de tijd snel zeg!! Droomde vannacht dat het augustus was haha...nou dat zou wel heeeeeeeeeel snel zijn! Wat hebben jullie veel gekletst, heb het niet meer nagelezen hoor! Klets nu wel weer gezellig mee! @ Finn Nog aan het nagenieten?
Wij geven ze altijd een weekendje weg, hebben wij tenminste 2 dagen rust! Misschien een dinerbon, kaartjes voor een mooie theater voorstelling, mooie plantjes voor in de tuin, foto van O op canvas.... Jij ook al zo'n mooie buik! Leuk! LM lekker aan het werken, ik heb al weekend (sorry) Madeliefje leuke droom! Van mij mag het nog geen augustus zijn hoor! Eerst nog trouwen, vakantie en verbouwen! Hier is het ook niet echt lekker weer helaas, wilde vandaag gaan fietsten met de kleine, maar dat zit er niet in ben ik bang... Vanochtend even langs mijn opa en oma geweest, gaat niet goed met opa Krijgt 24/7 verzorging en ligt de hele dag in bed... Straalt wel van oor tot oor als hij I ziet Nu beetje thuis aan het huishouden, wassen en strijken bleh!
Dus de film was een aanrader jadore? Fijn dat je zo'n leuke avond hebt gehad! Had je ook wel even verdiend he!
@ Jadore: Thanks liefie!!! Lief van je!!! Wat fijn dat je zo'n superavond hebt gehad!!! @ Giraf: Hier gaat het wel het weer... Niet prachtig, maar ook niet erg koud ofzo. Morgen 14 graden!!!!! Ik ga weer verder werken. Tot vanaaf!!!