We gaan voor de 2de-deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Funnyfant, 9 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ Jadore Heerlijk genoten dus!!Heb je idd verdiend hoor!! Ben benieuwd naar de foto's!!

@ Mees Spannend vandaag de 20weken echo!!

2. giraf

giraf Niet meer actief

Om 12:45 zag ik net op de site, dus das al bijna!

3. giraf

giraf Niet meer actief

oh de kleine is weer wakker dus ben er weer vandoor!
    kom straks even spieken hoe de echo van mees was...

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Goeiemorgen ladies!!!!

@Ff, je ziet er mooi uit hoor, niks te dik!!

@Mees, wat heerlijk even een weekendje weg, dat wil ik ook nog even een keer doen binnenkort. Ik vind de landal parken altijd wel mooi hoor.

@Wolfje, neem de tijd voor jezelf meid, doe wat goed voelt, ben blij dat het momenteel goed met je gaat en hopelijk gaat de komende tijd snel voor je.

@Nemo, ik heb je uitgenodigd om vriendjes te worden!

@Jadore, klinkt als een hele melige gezellige avond! Ik heb 2 kaartjes van mn schoonouders gekregen voor die film dus ik ga binnenkort ook!

@Mees, 20 weken echo! Whahoe, wat spannend, ik ben benieuwd!

Dames hoe is het nou met vlekje? Niks meer van haar gehoord he??!!

Hier gaat het goed. Ben wel heel erg moe en meer misselijk als met de eerste zwangerschap en dat valt me best een beetje tegen. Vanavond moet ik tot 22.00 uur naar cursus en daar zie ik nu al tegenop omdat ik 's avonds echt geen mens meer ben, dan wil ik zoooo graag op bed.
    We slepen ons erdoorheen!

5. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Goedemorgen dames,

heel wat bij gelezen,
    die nagels wat een vies verhaal!!!! brbr mijn brood komt gewoon alleen van het lezen al weer omhoog.

Hier en daar mooie buiken gezien, maar kan nog niet bij iedereen kijken moet nog aantal van jullie toevoegen.
    Dus zal jullie wel ff uitnodigen

@mees van harte met de 20 weken, en op naar een mooie echo
    (evt tip voor weekend weg Bonte wever all inn hotel en op dag van vertrek gratis toegang tot Speelstad oranje, als je er wat over wil weten hoor ik het wel (wij maken hiervoor de boekingen))

Verder heb ik erg veel last van hoofdpijn wat zou dit kunnen zijn???

6. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Zo ga nu proberen bij te lezen ;) heb 1 foto in mijn album waar ik heel erg moe en brak ben dus let niet op mijn hoofd en ik was me al aan het uitkleden dus mijn balero (gewoon zwart) had ik al uit hahaha dus niet dat ik zo koud gekleed was maar om even een indruk te geven, ik hoop een paar foto's die we hebben snel vd meiden te krijgen die hun camera niet waren vergeten :):D

Zo ga straks even bijlezen hoor :D

7. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Jadore, mooie jurk hoor staat je heel mooi.
    oh en dat je brak en moe bent zie je niets van hoor!!!

8. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Jeetje meiden voel me echt brak van gister whahahaha, ik spring dus even in sorry! :)

Mees mooie grote buik heb je al! Ik heb dan echt nog helemaal geen buik in vergelijking met jou, zal straks even een foto maken hihi

9. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Thanks Meis, nouuuuu ik zie het wel duidelijk hoor, echt zooo jammer dat ik geen vooraf foto heb genomen, had er ook geen tijd meer voor, vriendin was veel te laat waardoor we telkens moesten haasten echt heel vervelend dus!

10. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Ach van je zelf vind/zie je dat toch sneller he.
    maar maby heeft iemand nog een foto van je, op de avond zelf.
    ja is vervelend dat je telkens moet haasten, ben dan altijd zo kribbig voor dat de avond nog moet beginnen, nou dat snap je vast wel.
    verder alles goed, wanneer heb jij weer echo dan??

11. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    zag mooie echo van FF voorbij komen, mooi meid geniet ervan !!!

meesje vandaag echo, en gefeliciteerd met je mijlpaal, 20 weken alweer :$ je zit op de helft meid !!

jadore, fijn dat de film zo leuk was, lijkt me ook wel een hele leuke film om heen te gaan, satc vind ik ook altijd zo leuk :D

de rest niet echt bij gelezen, sorry !! als er iets belangrijks is pben jullie wel toch ?

hier nog steeds geen ongi, vanmorgen getest maar weer superwit :(, misschien maak ik mezelf van binnen te druk dat de ongi niet doorzet of zo, kan dat uberhoubt? volgende week HA, bel maandag voor een afspraak.

vanmorgen lekker wakker geworden met de geur van vers brood, heb gister een broodbakmachine gekocht en dan moet je m wel uittesten he :D, was echt super lekker !

12. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Meis ja klopt dat vinden de meeste wel van zichzelf hihi. Ja indd was ook wel een beetje geirriteerd en omdat ik haar als eerste moest ophalen stonden de andere meiden allemaal te wachten niet leuk dus! En het zijn eigenlijk mijn vriendinnen bij elkaar los van elkaar spreken ze allemaal niet af dus voelde er ook verantwoordelijk voor. Ik krijg over 2/3 weken mijn 20 weken echo al dan ben ik ong 19 weken. Ben wel benieuwd of het nog steeds een jongen is dan :p:D hahahaha
    Ja verder alles goed hoor, met jou ook?

@Vlek, Ja dat kan indd, doordat je toch stress hebt kan je ongi uitgesteld worden, heb ik ook wel eens gehad toen ik echt nog vrij jong was en echt doodsbang was om zwanger te zijn terwijl ik de pil slikte...maar misschien een keertje vergeten toen ofzo.
    Jaaa het is een heerlijke film als je ervan houdt ;) oooooo jaaaa SATC zijn wij meiden ook allemaal fan van :D heerlijk, ik moet wel zeggen dat ik sommige dingen daar een beetje nagedaan van vond, maar niet heel erg hoor maar wel sommige dingen!

13. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @ vlekkengek, ja maby bloedonderzoek?? haalt misschien de onzekerheid weg, weet je beter waar je aan toe bent.
    OOHHH vers brood heerlijk.

@jadore, oh dan zit die echo er ook al bijna aan te komen, fijn dat het zo goed gaat!!! bij mij ook alleen sinds een week last van hoofdpijn. maar over 2 weken de echo he ff kijken wat het word he.

Voor de lief hebbers heb ook een foto album aan gelegd. geen recente buikfoto's hou niet zo van op foto gaan ;);););)

14. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Krijg net de foto van mijn kerel die hij maandag heeft gemaakt. Die is pas charmant Finnie :D

15. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    leuk hoor, ach wat maakt uit uit of het charmant is.
    ik loop ook niet elke dag op z'n zondags er bij hoor.

Maar je begint al wat te zien, leuk leuk.

16. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Meis, vervelend van je hoofdpijn daar heb ik gelukkig bijna nooit last van. Leuke foto's in je album en wat een poepie is je meisje :D o spannendddd :D jammer dat wij het (nog) niet mogen weten :p:p:p:p

@LM, leuke foto meis!!! Nou nou super charmant hoor ik vind het echt wel meevallen hoor, ik zit ook heerlijk meet een joggingsbroek ofzo thuis als er niemand komt of ik hoef de deur niet uit ;) ben niet gek :p:p:p:p

17. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik had daar mijn pyama al aan hahahaha

18. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    O whahahahahahhahhahaha sexy :D hahahhaha slaap je daarin :) pffff lig altijd alleen in string/onderbroekje en als ik t echt koud heb een shirtje erbij :D hahaha

19. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @LM, nou hebben we je ook in pyjama gezien;):D, ach is toch leuk.

@jadore, ja het is ook een poepie (niet altijd hoor) maar ze ligt heerlijk te slapen nu dus dan zijn ze allemaal lief.
    ja ben ook benieuwd wat het word, geloof dat ik een meisjes mama ben, maar ja een jongen is ook leuk maar moet dan wel ff aan het idee wennen denk ik. Maar waar ik wel benieuwd na ben is of nr2 op nr1 zal lijken, jij dan??

ja en die hoofdpijn weet het niet, was laatst ook heel slap. ach komt wel weer goed.;)

20. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Nou de broek gaat wel uit als ik naar bed ga :D
    Ben nogal een kouwkleum :D

Deel Deze Pagina