O dat scheelt een hoop hoor, die van ons zijn 20 pp. maar speciale lady's night in Tuschinski en krijgen daar van alles bij ben benieuwd
Wel grappig dat we het over shoppen hebben "Wat we maar willen". En we hebben het alleen maar over eten
Hij had ze al bijna in zijn mond gestopt. Hihi Ben benieuwd hoe jouw avond gaat zijn! Broodje carpaccio klinkt ook wel erg goed! Ik heb champagne en sushi op mijn kraambed besteld.
hoi meiden druk druk druk maar ff kort berichtje van mij... volgens ff is me ei geweest, dat idee had ik zelf ook... dus nu op de wachtbank... begint dat fijne wachten weer haha ach lekker druk nu allemaal dat scheelt... ga tafel dekken en dan lekker wat eten, bah rot weer! knuffel
whahahahhahahahhaa ja wat een vreetzakken zijn we maar ach nu hebben we een goed excuus straks niet meer. Ahhh Krijg zelfs een woonplek aangeboden hahahaha super lief hihihihihi maar zo erg is het nou ook weer niet, maar ja zit er gewoon ff doorheen alsof ik minder ben en dus minder mag DAGGGGGGGG whahahahahhaha en indd Giraf tssss dat zou hij wel willen en hij probeert me dus zo te maken...maar dat lukt hem niet dus hij kan het beter opgeven whahahaha of iemand uit een ander land halen die dat ook normaal vindt en leuk vindt Nou wat gaan we behalve eten nog meer shoppen dan.... Ik heb dus wel leuke dingen gekocht, 9maanden dagboek, boekje van nijntje voor Chloe, BOEK HELP,IK HEB MIJN VROUW ZWANGER GEMAAKT op Ff's aanraden cadeau aan ML gegeven of eigenlijk wel ML maar dan is het voor mij nu even ManLul whahahahahahahahahahahahhahahahaa
Wat een lekkere dingen komen voorbij zeg hahaha...stelletje lekkerbekken zijn we!! Heb net tussendoor ff gegeten met Maaike, die was het zat. Ze ligt nu in bed en ik ga zo ook ff..heb koppijn en pijn onderin me rug, dus ff lekker middagdutje doen! @ Wolfje Ik ga heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard duimen!!!! Ik ga voor roze!!!
Maible en dan dat onschuldige koppie!!!! Lief!!! Jadore Whahaha Manl*l hihi..... Bestelling voor op mijn kraambed 's ochtends: hard broodje filet american met uitjes 's middags: hard broodje gerookte zalm 's avonds: medium gebakken biefstukje Wolfje weer in de wachtweken spannend!
Hmmm..heb net gegeten, maar als ik nu zou lunchen...een tosti ham/kaas/ananas..mjammie!! En dan paar uur later een kruimelvlaai met toefje slagroom en een lekker bak koffie erbij...ik hou van WINKELEN!! Ik koop meestal weinig, maar snoep des te meer! Zaterdag gaan ML en ik orienteren voor behang, kinderkast, vloerbedekking, gordijnen, etc. Om een beetje te weten hoeveel het allemaal gaat kosten..we hebben een budget maar niet zo heel veel, dus moeten nu alvast een beetje weten wat we willen. Dus...er wordt zeker geluncht tussendoor! @ Giraf O ja..nog een beetje van dat rood ertussen...en tartaar..ben ik dol op! Ik krijg gewoon trek haha! Meiden, ga er vandoor, tot straks!!
Oh en ik wil bubbels op mijn kraambed, maarja mag je alcohol meenemen het ziekenhuis in ik word trouwens met 36 weken overgeheveld (noem je dat zo?!?!?) aan de gyn in het ziekenhuis. Vond ik wel een tegenvaller.
Wolfje, succes op het wachtbankje! Hihi Manl*l. Dat boek van Kluun heb ik ook gekocht voor Ml. Echt heel grappig! Madelief, slaap lekker. Waar we verder voor moeten shoppen? Geen idee eigenlijk. Ik heb zelf niet echt kleding nodig. Tijdens mijn vorige zwangerschap was ik echt shop-a-holic. Maar omdat ik zelf nergens in paste kocht ik allemaal kleding voor ML en baby.
@ JAdore: Ik wilde geen big mac!!!!! Ik wilde broodje warme geitenkaas!!!:x Nou mag je niet meer hier wonen hoor @shoppen: Ik weet nog wel wat leuke dingetjes die ik wil!!!! En je mag gewoon champagne meenemen in het ziekenhuis hoor!!! Ik bestel niks raars omdat ik bv geef
je mag toch wel half doorbakken biefstuk en filet american als je borstvoeding geeft? (hoop ik ) *edit* Je bedoelde alcohol waarschijnlijk
Hahahahahaha ja ik bedoelde alcohol!!! Dan zit dat in de bv en dat is natuurlijk niet erg goed voor de beeb. Percentage alc in bloed staat gelijk aan pec in bv, dus geen alc voor mij Die rauwe dingen eet ik sowieso niet hahahaha. Ech ik voel me dan net een holbewoner die een bloederige homp vlees naar binnen werkt... BLECH!!!! Bij mij niks rosé of rauw; Alles doorbakken hahahaha!!
hahahahahaha nou ik dronk geen druppel alcohol met Chloe dr bv De rest allemaal wel!!!!!!! kan gewoon hoor tenzij je merkt dat je kindje er extra krampjes van krijgt! Nou FF : LM ja waarom??? wat gek! @All, mijn lunch zelf gemaakt he