We gaan voor de 2de-deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Funnyfant, 9 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi meiden

zo drukke dag gehad, nu zo weer eten koken...

net naar de bloemist gewandeld... sem aan het spelen in het speelhoekje en komt ineens naar me toe... mama; ik moet plassen, zo stoer:D

knuffel voor jullie

2. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

@ slapen: Finn sliep vroeger makkelijk tot 10:00-10:30 toe ie baby was, maar nu haalt hij 7:30 - 8:00 op een GOEIE dag.. Toch jammer soms hahahaha

Over slapen: Finn heeft net 3 uur:$ geslapen en mama dus ook:)
    ooooh ik was zo moe ik ben ongegeneerd gaan liggen in bed. Heerlijk ik ben een beetje bijgetankt

@Nemo: Ik begrijp helemaal dat je blij bent.. phoe het is wel weer heftig hoor WOW:$ die tsunami...
    Hopelijk komt je ongi snel en kun je gaan beginnen hahahaha

Mijn Szussen zijn wel oke...

@ Zon: SUPERVEEL zon MMMMMMMMMMMMMMM:D:D:D:D

3. Funnyfant

Of was je al begonnen en ben je misschien al roze????? Dan hoop ik dat natuuuuuurlijk:D:D:D:D

4. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @FF, lekker toch even liggen doe ik vaak ff op de bank onder mijn dekentje heerlijk.
    en de zonnestralen maken ook veel goed. voel me fleurig.

@all, zwaai ga even eten maken moet weer gewerkt worden he.

5. Funnyfant

EGO
    oooooh nee ik heb diarree... AU!!! En Finn ook die is knalrood aan zn ()() zielig hoor:( Blech voel me helemaal niet lekker en mn broertje is ook nog jarig dus moeten we ook nog heen vanavond...
    Hopelijk gaat het snel weer beter.

6. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Ohhh, balen zeg, nou rustig aan doen dan he!! en beterschap ook met de ()()tjes van Finn. zielig altijd he die kleintjes

7. Zeepaardje

@finn; balen meid... maar gefeliciteerd met je broertje!

8. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoi meiden, even snel een kort berichtje.
    De kleine meid was super mooi!! Ben helemaal in love! Krijg er dan voor mezelf ook weer zo'n zin in!!
    Wel grappig, toen mn ene schoonzusje bevallen was, was ik net zwanger van Vera en nu ben ik net zwanger van de volgende hihihi en ze weten het nog niet en ik dacht de hele tijd, ik heb een geheimpje!!!!

Morgenvroeg gaan we het aan mn schoonouders vertellen en zondag aan mijn ouders, kan niet wachten!

9. Zeepaardje

rasp; veel plezier met vertellen:)

Nou meiden ik ga afsluiten tot morgen weer:)

10. raspberry

Tot morgen en fijne avond!!

11. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Zo het is hier vandaag vrij rustig geweest. ;)

12. raspberry

Ja, ik had amper bij te lezen zeg!! Ben er helemaal van in de war haha!

13. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Hi allemaal!

Lekker gewerkt vandaag, alleen helemaal alleen, da's dan weer minder, maar ook wel eens relaxed als je je eigen tijd kunt indelen.
    Nu lekker weekend, heb zin om te shoppen, wie gaat er mee???:D
    Heb net met ML overleg gehad en we hebben geloof ik wel een overeenstemming gevonden voor een paar daagjes weg!
    Heb er zin in!
    Het is uiteindelijk geen Drente geworden (sorry voor de evt. Drentse meiden) maar vond het te duur in vergelijking met dat wat je ervoor krijgt. En zit op hete kolen, dus toch maar geen last-minute.....heb graag alles v.t.v. onder controle, vandaar.
    Er is natuurlijk in Hasselt ook een Plopsa land!
    Dus heb eigenlijk zelfs niet ver uit de buurt iets leuks gevonden.
    Ter Spegelt in Eersel (@Maible: ooit geweest? BIj jou in de buurt), veranda-chalet tussen pasen en de meivakantie 4 daagjes.
    Ga morgen even bij mijn baas checken of ik dan vrij kan krijgen!

@ Finn: beterschap meid, niet fijn he! Rode billen: bepanthen!
    @ Meis: hopen dat cyclus snel van start mag gaan!! En dan smeppen!?
    @ Nemo: oei, da's eng! Blij toe dat je moeder en svader bijna terug zijn!! Je zult daar vast komen te zitten!

@ slapende kindjes: die van mij wordt netje wakker als papa vertrekt, dus rond 7 uur/half8 , perfect, kunnen we lekker in bed tv kijken tot een uur of 8 en dan aankleden en werken. Op vrije dagen luieren we samen tot een uur of 9 soms zelf 10. Die van mij wil nog steeds wel een papflesje en dat kan lekker in bed!!! Hopelijk houd hij dit nog even vol, ik vind het heeeeeerlijk! En een beetje variatie in zijn maaltijden vind ik niet zo erg. ('s middags wel altijd brood en na de papfles vrij snel lekker vers fruit)

@ All: FIJN WEEKEND!!!!:):):):)

14. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Oh ja; @ Rasp: gefeliciteerd met je nichtje!! Mooie naam ook!
    @ Quint: zwaai zwaai!

15. raspberry

Hier ook een kindje wat om 7 uur wakker is. Bijna klokslag!
    Ze heeft eerder ook altijd geslapen tot ongeveer half 9 elke ochtend en dat was heerlijk.
    Maar ook wij blijven altijd nog even lekker in bedje liggen 's morgens en gaan soms pas om 9 uur naar beneden of eerst nog even lekker lang douchen samen, heerlijk dat aankeutelen.

@Mees, wat lekker dat jullie weg gaan, fijn dat je iets hebt om naar uit te kijken.

16. raspberry

@Mees, dank je! Ik vind het ook een hele mooie naam.

17. raspberry

Oh ja Finn, beterschap voor jou en je kleine mannetje!

18. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Rasp, net gekeken op de site, nog een keer van harte!

19. raspberry

Dank je Quint!

20. Funnyfant

Thanks meiden!!!
    @ Rasp: LEkker zo'n klein friemelke! En heeeel veel plezier morgen met vertellen :D Zo leuk!
    @Mees: Klinkt erg leuk meid!MAg ik mee? Ik ga iig mee shoppen hahahaha;)

Verjaardag was leuk. Mn nichtje van 5 logeert hier, erg gezellig! Maar vanaaf weinig hier dus. Morgen druk dagje dus ook minder op zp... Maar morgen avond weer cafe???

Dikke knuffel en ik spiek straks missch nog effe mee!! Hahahahaha

Deel Deze Pagina