We gaan voor de 2de-deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Funnyfant, 9 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Nu zit ik toch wel te twijfelen of die kleine heb gevoeld van de week. Ik heb de laatste dagen weer niks gevoeld.

2. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Even een hele snelle reactie, ben druk met vanalles, dus reageer alleen even op de paracetamol voor Finn.
    Miujn HA zei dat ik het beter niet kon nemen. Mijn VK (Margo) zei dat ze daar helemaal geen meldingen van had gehad en de gyn van mijn vriendin zei dit ook. Beide adviseerde om er 2 tegelijk te pakken als het niet meer ging. OOk ambulance vriend zei dat je beter 2 kon nemen.
    Gerustgesteld? Ik heb er toch wel een stuk of 8 gehad die week.
    Sterke met je hoofdpijn!

@ all: tot straks/vanavond!!

3. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    hallo dames, even een flitsberichtje vanaf hier.

hier alles prima, nog geen ongi en de test was (weer :() negatief.

dadelijk paardje wassen en alles klaarmaken, morgen concour :D

miss vanaaf nog op zp, anders een heel fijn weekeind iedereen !!

4. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Ha meiden,

Ik ben er ook weer!
    Rasp, gefeliciteerd met je nichtje! En veel plezier met vertellen!

Madelief, Wat erg van dat overleden kindje.. Daar word ik nou echt verdrietig van.

Giraf, Veel sterkte met je opa!

Vlek, Balen dat de test weer negatief is:x Ik hoop zo dat je snel op roze mag!
    Veel succes op concours morgen!

Wolfje, wat gaaf dat je mannetje al zo zindelijk is.

Dat ken ik niet Mees. Ik ben benieuwd naar jouw ervaring. Het is idd hier in de buurt en het is altijd goed om leuke adresjes te hebben;)

Gisteren ben ik de stad in geweest om nieuwe kleertjes voor O te kopen. Ik heb wel wat leuke dingen gevonden. Ik was ook aan het kijken voor kleertjes voor de baby. Ik heb nog niets gekocht. Ik wil toch echt eerst weten wat het gaat worden.
    Toen ik terug kwam uit de stad had ik echt mega hoofdpijn. Ben dus lekker vroeg naar bed gegaan. Vanmorgen lekker van het zonnetje genoten bij de paarden.

5. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Hallo Meiden,

even een zwaai,

heb iets meer rust dus hoofdpijn word weer minder.
    verder is ML druk in de tuin krijgen nieuw achtertuin, eindelijk.
    straks lekker van genieten.

Allemaal nog een goed weekend verder!!!!

6. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ik wil je niet tegen het hoofd stoten hoor Mees, maar ik wil wel even tegen iedereen zeggen dat mijn VK echt niet voor niets heeft gezegd dat je beter niet te veel kunt nemen, ik zal de volgende keer aan haar vragen hoe ze hierbij komt. Iedereen moet het zelf weten, maar ik zou er echt zo min mogelijk van nemen! En waarom meteen 2 slikken als je misschien eerst kunt kijken hoe een halve gaat gaat dat na een half uur nog niet zou ik weer een halve nemen tot het dragelijk is.
    Maar dit is natuurlijk MIJN mening dus doe wat je zelf wilt, wilde het wel even zeggen aangezien ik het ook prettig had gevonden als ik er niet zeker van zou zijn. Better safe than sorry denk ik dan altijd.

Ik ben er morgen denk ik weer dus iedereen een fijne dag verder kussies

7. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi meiden

ik ben er weer effies...

wacht op ml dat die thuiskomt, dan soep eten, kaarten en morgen dagje weet nog niet...

maandag oma weg brengen en savonds komt er iemand voor de beleasting; saai:( hihi

fijn weekend allemaal

8. Zeepaardje

hmm sorry ga ff met sem naar het speelveldje toe...

9. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Dag dames,

vanmorgen ML terug naar boord gebracht, vanmiddag ouders van schiphol gehaald, met zn alles chinees gegeten en nu bij ML aan boord. Gezellig een nachtje blijven slapen.

@slapen: onze kleine man sliep tot een maand geleden nog 2 keer per dag! om 10 uur en 14 uur weer! Wel steeds maar een uurtje. Nu rek ik het tot na het eten (12:30/13:00) en dan slaapt hij max 2 uur. Maar als ik hem 2 keer op bed zou leggen zou het volgens mij ook best vinden. Hij is vaak moe en daardoor dan chagrijnig. Maar het één-slaapje patroon gaat wel steeds beter nu.

Verder ff weinig. Fijne weekend nog allemaal!!

10. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoi dames

Hebben het vanmorgen aan mijn schoonouders verteld en ze reageerden heel erg blij, dus superleuk!! Morgen vertellen we het aan mijn ouders en daar zal de reactie wel net zo blij zijn denk ik. Verder een bezig dagje gehad, vanmiddag nog wel even lekker tegelijk met Vera geslapen. Straks lekker quality time met mn vent op de bank, heerlijk!!

De paracetamol discussie is weer begonnen zag ik hahahaha.
    Ik heb even op het internet gezocht en het enige wat ik er over kan vinden is dat er onderzoek naar gedaan wordt en dat het schade kan toebrengen aan het ongeboren kind wanneer de moeder het langdurig en veel gebruikt tijdens de zwangerschap. Dus af en toe een paracetamol is niet verkeerd stond er ook.
    De ene vk zegt mag wel en de andere zegt mag niet, dat komt ook omdat het nog in onderzoek is, er staat nog niks 100 % zeker zwart op wit.
    Ik ben van mening dat wanneer het echt heel erg gevaarlijk is voor het ongeboren kind, er een landelijk alarm af gaat naar verloskundigen en dat is nog niet aan de orde.

11. Zeepaardje

rasp; wat leuk die reacties:)

vlekje; nog geen ongi of posi test, balen! hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

all; ga sluiten knuf

12. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Tis rustig hier...

Rasp, wat leuk dat ze zo enthousiast reageerden! Veel plezier morgen met vertellen.

Nemo, fijn dat je ouders goed zijn aangekomen!

Meis, het was ook wel heerlijk weer om in de tuin te werken.

wbt paracetamol, ik denk dat je gelijk hebt Rasp, dat er meteen een waarschuwing zou komen als schade aangetoond kan worden. Aan de andere kant is het natuurlijk ook zo dat er nog wel onderzoek naar gedaan wordt dus we weten ook niet wat dat gaat brengen. ( 25 jaar geleden keek er ook niemand vreemd op als je aan het roken was tijdens de zwangerschap)
    Ik probeer zelf geen medicijnen te nemen maar wanneer (hoofd)pijn echt ondragelijk is neem ik wel een halve paracetamol. Gelukkig heb ik tijdens de zwangerschap weinig hoofdpijn. (wanneer ik niet zwanger ben heb ik vaker hoofdpijn dan niet, heb bovendien met regelmaat migraine).

Ik ga dvd kijken met ML.

Fijne avond allemaal!

13. raspberry

Fijne avond Maible!

14. raspberry

Ik haak ook af, tot morgen dames en fijne avond en nacht!

Knufknuf x

15. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Hello, nou visite is weg ze zijn lekker met zijn allen gaan stappen en ik kan weer thuis blijven zoals altijd ;)

Niet druk geweest hier en geen kroeg avond dus :p:D hahaha

Nog een laatste keer over paracetamol en dan hou ik er echt over op ;):p:D, mijn VK beweerde toen ze het tegen mij zei dat het wel algemeen geintroduceerd was maar dat het heel recent is na ja anyway ik ga haar het zeker de volgende keer vragen maar ik neem alleen als het echt niet te doen is, wat ik trouwens sowieso altijd doe want ik hou niet van pillen enzo ;)

Nou ga maar mijn bed in en o ik heb een idee van een van jullie gepikt...ik weet even niet meer wie...maar iemand of meerdere zeiden dat ze haar man uit bed schopt als die dronken is ofzo, hij vroeg weer of ik het goed vind als hij weg gaat...hij gaat nu echt ieder weekend en nu heb ik gezegd na ja prima, maar je slaapt op de bank :D:D:D:D::D:D hahahahahaha ben helemaal opgelucht dat ik dan even lekker mijn 180*200 bed helemaal voor mij alleen heb :D:D:D:D::D net als Gollum van de Lord of the rings .... FOR ME!!!!!!!!!!!! Whahahahahahhahahahaha
    Ok ik ga ik praat echt onzin nu hahahaha

Truste lady's :D

16. raspberry

Hahahahaah Jadore, maf mens. Hopelijk heb je heerlijk geslapen in je eentje in het grote bed!

Nog even over de paracetamol. Het lijkt me ook wel heel erg vervelend wanneer je het niet mag gebruiken na de bevalling. Het schijnt namelijk ook niet met borstvoeding te mogen maar wat nou als je een keizersnee gehad hebt dan heb je echt wel veel pijn en dan mag je dus niks nemen tegen de pijn. Vreselijk is dat dan lijkt me.
    Ik ga het ook nog zeker een keer vragen aan de vk wanneer ik er voor de intake heenga en ik grijp zelf ook nooit naar de paracetamol dus voor mij is het voor nu nog geen probleem want ik heb ook geen pijn gelukkig.

Vannacht heb ik echt heel veel gedroomd, hebben jullie dat ook zo erg tijdens de zwangerschap? Ik had het met Vera ook, hele drukke vreemde dromen en daardoor soms heel raar slapen.

17. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Ooooooh meiden wat heb ik mem slechtgevoeld gisteren tijdens en na het zwemmen:$ Ik viel bijna flauw, was kotsmisselijk en had hele erge buikpijn (ik denk bandenpijn nu). Ik ben mn bed in gekropen en er niet meer uitgekomen. Nu gaat het wel weer...

@Rasp: Wat leuk die reacties!!:D Ben benieuwd naar vanmiddag:D Superleuk he!!!!
    @Paracetamol: Ik ben benieuwd. Ik heb er gisteren een halve genomen, want mn hoofd explodeerde bijna. Ben er niet rouwig om, bij Finn heb ik ze ook wel eens genomen.

@dromen: Ik heb ook gedroomd en echt niet leuk. Ik heb gedroomd dat Vlekkie dood was en iedereen op het forum voor haar in een lettertype ging schrijven met koeienvlekken:$:$:$:):):)
    Sorry Vlek ik weet echt niet waar mijn hersenspinsel vandaan kwam:(:):):):)... Oh wat was ik blij toen ik wakker werd!!! Het was maar een droom... Zo stom!!!

@dronken mannen: Heb ik nooit last van. De mijne drinkt ZELDEN een biertje. Heerlijk vind ik dat:)

18. raspberry

@FF, heh bah wat vervelend dat je je zo slecht voelde gisteren, en je had er zo'n zin in om te zwemmen.
    En wat een nare droom zeg, bah!!!

En je moet je ook niet bezwaard voelen dat je een halve paracetamol hebt gehad hoor.
    Ik wil het wel even goed weten nu want ik vind dat wanneer het niet samen mag met bv dat wij als kraamverzorgsters dit ook moeten weten en wij zijn (nog) nergens van op de hoogte.
    Daarom denk ik vooralsnog dat het niet een hele ernstige situatie is want dan was er groot alarm afgegaan naar iedereen.

19. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Goedemorgen,

wilde alleen even het 'fijne' nieuws melden dat de kleine man na 5 ochtenden om 6 uur te hebben opgestaan, nu eindelijk tot kwart voor acht heeft geslapen. Mama had het even nodig.
    Nog steeds bij ML aan boord

20. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Waarhet schommelen van een boot al niet goed voor is!!! HEEEEEEEEEEEEERLIJK!!!

Deel Deze Pagina