Giraf, veel sterkte... Vlekkengek en Wolfje, knuffel meiden. Het zal wel een keer goedkomen zoals Vlekkengek het al zegt maar het is zacht uitgedrukt niet leuk of gewoon k*t. Nemo, namen bedenken doe ik ook, is een hobby van mij en ik vind het heel erg leuk om te doen dus waarom niet Er zijn genoeg meiden met deze hobby die geen kinderen hebben, hoor. Zolang je nuchter blijft is er niks aan de hand.
quint; thanks meid komt idd gaat met of zonder zwangerschap we redden ons wel maar hoe is het met jou? of wil je het daar niet over hebben?
Lieve Wolfje, het gaat wel goed met mij/ons, dank je wel voor het vragen. Het is alleen af en toe een beetje moeilijk voor mij omdat er veel over zwanger zijn/zwangerschap gepraat wordt. Daarom ben ik er ook wat minder/lees ik niet alles.
Goedemorgen dames!!! Ik hoop dat jullie mij kunnen vergeven dat ik niet altijd alles bijlees en op iemand reageer. In de weekenden ben ik sowieso nooit op internet en ik ben de laatste tijd zoooooooooooooooooooooo moe. Zodra ik thuis kom duik ik op de bank en het liefst daarna zo vroeg mogelijk mijn bed in
Goedemorgen allemaal Pff wat een nacht heb ik achter de rug zeg Is het de kleine niet die me wakker houd, dan ben ik het zelf wel Heel de nacht over mijn opa liggen dromen, over de rot ziekte, mijn oma, de begrafenis Ik zit gewoon te wachten op het telefoontje "het is zo ver" Maar dank jullie voor al die lieve woorden! Dat doet me echt goed! Zeker ga ik er deze dagen zoveel mogelijk langs met I.... En ik hoop nog steeds (net als mijn oma) op een wereldwonder dat hij weer beter zal worden en alsnog in goede gezondheid de 100 mag halen! Het is trouwens een rustig weekend geweest hier Ik had verwacht dat ik weet-ik-veel-hoeveel pagina's moest gaan bijlezen, maar dat viel mee! Allemaal lekker dit weekend van het gezin en het weer genoten? Nemo Ik ken het wel hoor, dat je er veel mee bezig bent (namen, kaartjes) zonder dat je zwanger bent. Net wat Quint al zegt, zolang je er niet in doorslaat is het toch niet zo erg? FF Hoe gaat het met je nu? Doe je wel een beetje rustig aan? Als je moe bent, gewoon lekker eraan toegeven hoor! (behalve als je op je werk zit he ) Hoop dat je je snel beter voelt! Maible Zo das geen leuke thuiskomst voor je moeder! (en voor jullie) Hoop dat ze zich snel weer beter voelt en dat ze snel hersteld van de operatie! Was het toch nog wel een gezellig etentje gisteren? Mees Ik moet altijd zo lachen om de uitspraken van J! Je zou een boek over hem kunnen schrijven! Haha, jullie kleine cabaretier! Raspberry Leuk dat de familie zo blij reageerden op het mooie nieuws! Is toch altijd weer super om te doen! Gaat alles goed met je szus en de baby? Wolfje Ik snap dat je een hele trotse moeder bent! Sem zonder luier! Knap hoor! Ik hoop nog steeds dat de 22e de hemel losbarst ipv de hel! Geen bloed geeft moed! Vlekkengek 1e geworden! Super! Die termen zeggen mij inderdaad verder niet veel, maar 1e worden is goed! Quint Kan me voorstellen dat het nu een beetje veel over kwaaltjes/zwangerschap gaat hier Sorry! Zal proberen er zoveel mogelijk rekening mee te houden... LovingMom Geeft niks! Fijn om te lezen dat het verder wel goed gaat met je! Jadore Waar ben je? Mis je!
hier nog even een foto van gister, eerst vond ze het eng maar na een rondje stappen wou ze er niet meer af let maar niet op mij, dit was na 2 proeven, paard moe en ik moe, maar heel trots
Hey meiden, Zo, druk weekendje achter de rug... @ Giraf Veel sterkte met je opa! Moeilijk hoor en voor je oma vooral natuurlijk! Wat schattig dat I. dan als enige door kan drinen bij je opa..zo zie je maar hoeveel een krachtige band met een kind kan doen. Dat moet heel bijzonder zijn om te zien denk! Sterkte hoor! @ Nemo Gister lekker beetje bij kunnen slapen en vanmorgen? @ Finn Balen dat je je zo beroerd kan voelen!!Hoop dat je je snel beter mag voelen! @ jadore lekker he een bed voor jezelf..hebben een beroerde nacht gehad, Maaike hoest heel veel, hadden het allemaal warm, dus zodra ML om 5 uur eruit ging...heerlijk een stuk koel bed erbij! Maaike had een deken minder op bed gekregen en sliep vanaf 5 uur tot 8:15 uur als een roosje en ik kon dus ook bijslapen..heerlijk!! Kun je een hoestdrankje trouwens overal halen? Of gaat de hoeat vanzelf over? @ Vlekkengek Mooie foto!!!! Hoest verder? Oooh en zaterdagavond lag ik op de bank en vroeg aan ML of hij wilde luisteren op me buik...ligt tie daar met zn oor, voel ik een tik en hij ook, we kijken elkaar tegelijk aan, met een blijde blik van: dat was em! Helemaal blij dus, en voel de kleine nu weer vaker. (sorry, moest dit prachtmoment ff vertellen)
Goeiemorgen, Aaaaah, Madelief, wat en lief en bijzonder momentje!! Vlek gefeliciteerd met je 1e plaats! Je gaat hard zeg! Nu al +7. Waanzinnig hoor! Wolfje, wat gaaf dat het al zo goed gaat met de zindelijkheid! Ik duim dat je de 22e niet ongi bent maar een posi test mag hebben! Giraf, kan me voorstellen dat je nu slecht slaapt. Het is ook wel erg heftig wat er gaande is. Ik hoop zo dat er ene wonder gebeurt en je opa idd beter mag worden! FF, hoe voel je je vandaag? Rasp, leuk, al die positieve reacties! Wanneer ga je het aan vrienden en op het werk vertellen? Quint, snap je afwezigheid maar ik mis je wel hier! @ all, gisteravond was nog wel erg gezellig. Ik was wel super moe. Vanmorgen wakker geworden met een enorme snotneus en keelpijn:x Heb geen zin in een verkoudheid. Vandaag het huis even poetsten en dan boodschappen doen en even bij m'n mams op bezoek. Wat zijn jullie plannen?
Werken Ach hierna nog maar 2 dagen en dan heb ik alweer weekend! Vlekkengek Mooie foto! Echt een winnaars-paar Madeliefje Leuk momentje zo samen met je man! Die van mij kan dan ook helemaal gaan glunderen "Ik voelde hem!"
@vlek, verder heb ik niets gelezen! Wat een SUPER mooi en leuke foto zeg! Wauw echt een mama-dochter foto zo mooi!