Maible, jij ook sterkte!! Moet werken tot half 3, dan snel wat kleine boodschapjes doen en vanavond naar stal
meiden ga nu overblijven, dan oma weg brengen, dan naar de bank en naar de bieb dan om 16uur bij vriendin ff oppassen dan eten/zwemmen en dan komt er iemand van de belasting om alles in de vullen, pff druk druk heel misschien nog tot straks anders tot morgen!~ knuffels
Haha, wij zeggen eigenlijk altijd hij/hem tegen de baby... Maar we weten nog steeds niet wat het is (en willen het ook nog steeds niet weten ) Jadore Beterschap meissie!
Jaaaaaaaaa,20 weken echo is afgesproken, op 8 april (de dag dat we een weekje op vakantie gaan) om 10.00 uur. Het was op een andere locatie, dus heb eerst ff gevraagd of ze wel dvd hadden, anders zou ik het ergens anders laten doen! Het is tenslotte wel een herinnering van hem/haar in je buik!
Leuk Madeliefje!! Ik heb ook net een afspraak gemaakt. 13 april. Dan ben ik al 21 weken maar het kon niet eerder. (wil graag in de avond) Toch maar een pret echo plannen. Wolfje succes met je drukke dag! Belasting hebben wij gelukkig al gedaan.
Vlekkengek, wat een gave foto! Ontzettend leuk! Madeliefje en Maible, 20 weken alweer, het gaat erg hard. Maible, ga je dan bekend maken wat het wordt? Verder ben ik helemaal niet nieuwsgierig, hoor! J'adore, beterschap! Belasting. Ben net bezig geweest om alle spullen bij elkaar zoeken. Nu nog de aangifte zelf downloaden en invullen en klaar is Kees Wij hebben onze zomervakantie geboekt, hoera! Ben daar super blij mee.
Spannend Maible en Madeliefje!!!! Voor je het weet is het zover! Ik heb zaterdag deze jas voor zoonlief gekocht. Staat zo wijs!
Leuk! Wij mogen 14 April, heb er nu al super veel zin in! Zien jullie er altijd tegenop, die 20 weken echo? Omdat ze dan toch controleren of alles wel goed is... Ik zie er eigenlijk niet tegenop, kijk er juist naar uit....
@ Maible Leuk leuk! @ Giraf zie er nu wel meer tegenop! Bij Maaike was heel relaxed, maar nu besef ik dat ik er wat aan de hand kan zijn! Het is een beetje dubbel denk ik! @ LM Leuke jas! Echt stoer!!
Doe je de belasting gewoon zelf? Knap! Ik snap er echt werkelijk waar geen ene r**t van! Waar gaan jullie naartoe op vakantie?
Hallo Dames, iedereen genoten van het mooi weer het weekend? ga even snel reageren op wat ik nog weet @lm mooi jas, stoer hoor @giraf ja belasting is ook niet mijn ding, gelukkig man die er voor gestudeerd heeft. @quint, oohh lekker vakantie waar gaat de reis naar toe?? @maible, leuk of spannend 20 weken echo? kan je wel even je kindje zien @madeliefje, jij ook al weer bijna 20 weken he gaat hard meis @jadore, heel veel beterschap @all, zwaai, ja sorry niet alles meer onthouden doe mijn best
Giraf, wij gaan eind juli een weekje naar mijn ouders in Frankrijk. Ze staan daar op de camping. Juul gaat dan in de caravan bij mijn ouders en vriendlief en ik gaan in een tent Als het me lukt normaal te slapen dan, anders ga ik ook mooi de caravan in hahaha
lm; gaaf jasje belasting; kreeg gister van de week pas jaaropgaaf kan dat echt niet zelf laat het mooi doen hiih ben weer weg
Hoi dames Even snel een berichtje van mij. Ik ben druk met alles op orde te krijgen in huis want vanavond om 0.00 uur begint mijn werkweek weer! En daar komt bij dat ik zelf niet fit ben en Vera is ook begonnen met snotteren en hoesten. Vannacht moesten we er 4 keer uit voor haar dus ml en ik zijn behoorlijk moe!! Dus wij gaan vanavond vroeg naar bedje!! Dames, ik denk aan jullie allemaal maar heb even geen tijd! Dikke knuffels!! XX
Ik ben me lam geschrokken!! Ik ging net even op de weegschaal staan en ik ben al 2 kilo aangekomen!!! Ik eet wel iets meer als anders omdat ik meerdere keren op de dag wat moet eten ivm misselijkheid. En ik heb ook wel wat meer honger dus ik eet een paar boterhammen meer maar snoepen doe ik niet meer als anders. Als het met dit tempo verder blijft gaan dan ben ik straks MEGA! Groeiden jullie in het begin ook zo?? Ik kan me dat niet herinneren van mn eerste zwangerschap.
rasp; haha ja wat er aan komt moet er straks ook weer af... maar je hebt het nodg meid, dus lekker gezond dooreten