We gaan voor de 2de-deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Funnyfant, 9 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ja, ik eet in ieder geval wel gezond en das het belangrijkste maar tja, die kilo's he. Blijft een dingetje he.

2. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ rasp ach, je meid ook al ziek!Maaike precies hetzelfde..ze heeft nu verhoging. Beterschap he!
    Bij mij komen de kilo's er nog niet aan gevlogen, maar let wel op hoeveel ik eet. Zeker qua chips etc. Maar je doet het al prima meer kun je niet doen. Klinkt heel flauw, maar het kan ook minder snel gaan straks. Binnen hoeveel tijd was je 2 kilo aangekomn eigenlijk?

3. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    ja maar wat wil je met het weer he, de ene dag mooi en lekkere temperatuur en dan is het weer donker en regen.
    vind je gek dat ze ziekjes zijn, hier ziet het al groen met alle snotterbellen.

iedereen veel beterschap, de zieken onder ons dan.
    Op na warm weer

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Madelief, ik ben die 2 kilo aangekomen in de laatste weken, ik weet niet precies want ik sta niet dagelijks op de weegschaal maar ik was een paar weken geleden nog niet zo zwaar.

Ik duim ook voor heeeeeel mooi weer en dat we maar snel veel vitamientjes van de zon mogen krijgen, dat hebben we nodig!!

5. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ Rasp: eet maar lekker door meid! Geen drama van maken, misschien was je afgelopen weken eerst wel afgevallen? Ik ben nog niet veel aangekomen t.o.v. vorige zwangerschap, maar eet me wel een slag in de rondte, en het kan me geen reet schelen!

@ Jadore; Beterschap!!! Hopelijk snel weer hier!

@ Finne: algehele malaise zo te lezen? Ook jij beterschap!

@ Meis: thanks voor je lieve pb!

@ All: zie site.

x

6. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Merel, balen dat het zo gegaan is en snap je gevoelens.

LM, stoere jas!

Rasp, ik zou ook gewoon gezond dooreten! :D

Giraf, ik doe onze aangifte inderdaad zelf, ik vind het niet moeilijk. Alle spullen bij elkaar zoeken is nog de meest ingewikkelde opgave. Heb vandaag alles ingevuld, nu samen met ML alles doornemen/controleren en verzenden maar!

Vakantie, wij gaan in juni naar Bulgarije. Wilden eerst naar Turkije maar kwamen niet uit qua prijs/kwaliteit verhouding.

7. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ Quint: thanks! Fijn dat je een lekker vooruitzicht hebt! Vakantie doet je vast goed!!

@ Belasting: doet onze acountant fijn! (eigen zaak. Ik zou niet weten waar ik het zoeken moest anders! Ben een belasting nono)

@ LM: waar heb je die jas vandaan!! Gaaf!!! Welk merk??? (als ik dat vragen mag?) Erg cool!!

8. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Eigen zaak is wel meer werk ;) maar als alles goed bijgehouden is, valt het ook weer mee, hahahahahahaha.

En wij hebben uiteraard ontzettend veel zin in vakantie! Moeten alleen nog een paar maandjes geduld hebben :D

9. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ Quint: jij werkt toch bij iets van belastingdienst of accountantkantoor? Dan heb jij er hobby aan toch!?
    Nee, dat wordt uitbesteed en is sowieso afdeling-ML, ik doe liever de was, haha!
    Wij gaan er na pasen 4 daagjes in eigen land tussenuit. Korte break, maar trek er ook niet aan om ver te gaan. Zowieso niet, maar zwanger al helemaal niet! (heb het thuis veel te goed!)

10. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Hoihoi,

zo, lange werkdag is weer achter de rug. Kleine opgehaald bij mijn schoonmoeder, daar gegeten, boodschappen gedaan, kleine op bed, zelf in bad en nu lekker op ZP.

Ik merk wel dat ik nog te nieuw ben hier. Ik lees al jullie verhalen, maar een paar pagina's verder weet ik al niet meer wie wat zei :p Ik haal jullie volgens mij allemaal door elkaar (en dan gaan jullie nog namen veranderen ook :D)

Hier gaat alles prima. Zaterdag op zondagnacht bij ML aan boord geslapen, was gezellig. Afgelopen nacht heeft de kleine bij mijn schoonmoeder geslapen, dan hoef ik niet zo te haasten 's ochtends, heerlijk, en zij vindt het ook leuk. Morgen komt ML weer thuis. Nog twee dagen werken en weekend ;)

@belasting: doe ik ook zelf, het voordeel van economie-docente zijn!
    @zieke kinders: hier ook één en al snotneuzen (ook bij mama)

Heb trouwens zelf een allergietest bij de dokter laten doen (donderdag ff bellen) en ga naar KNO arts. Ben elke maand wel weer ziek (dikke keel, volle holtes, etc.) dus wil er nu een keer naar laten kijken!

11. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Merel, hahahahaha, nee werk gelukkig niet bij de belastingdienst :D maar inderdaad wel in de financiele administratie/accountancy dus heb daar een beetje verstand van.
    Gaan jullie dan nooit echt wat verder weg met vakantie (als je niet zwanger bent dan)? Wij vinden een lange vakantie in eigen land juist wat minder leuk en ook erg duur tegenwoordig daarom doen wij het haast nooit. Maar een paar dagen tussenuit daar is helemaal niks mis mee/erg leuk!

Nemo, hebben zij bij jou bloed geprikt om allergietesten te doen? Hier is iedereen helaas allergisch. Moet met zoonlief eind maart naar de KA weer, pfffffff.

12. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Ik ben al vaker op allergieën getest, maar daar kwam niets uit. Ze hebben mijn neusschotje al rechtgezet, holtes 'uitgeboord', maar blijf fulltime verkouden, met fulltime dikke keelklieren.. Pffffff

13. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Nemo, erg vervelend en ook vervelend dat de oorzaak onbekend is. Sterkte en ik hoop toch echt dat de artsen iets voor jou kunnen doen om je klachten te verlichten/weg te nemen.

14. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    dank je Quint :)

15. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Truste! XX

16. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

nemo; wat naar telkens verkouden...

quint; vervelend al die allergieen meid!

merel; hoe is het met je?

17. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Ik heb alles gelezen meiden, maar ik weet de helft niet meer, dus ik ga morgen even rustig reageren.
    Ik heb vandaag van 8:45 tot 22:15 gewerkt dus ik ben kapot. ik ga slapen!!Maar ik ben wel al wat opgeknapt, thanks lieve meiden. Maar ik merk dat ik echt mn rust moet pakken. Ik heb maar 45 min pauze gehad tussendoor:(

18. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

finn;dat was dan een pittige dag meid, slaap lekker en morgen gezond weer op:)

19. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Goeiemorgen meiden,

Wat is het hier toch rustig de laatste tijd;)

Finn, beetje bij kunnen slapen na je lange werkdag?

Nemo, wat vervelend dat je zo'n last hebt van verkoudheid etc. Ik hoop dat ze na die test iets kunnen doen voor je.

Quint, heerlijk vakantie!! Ik zou ook wel graag willen maar we gaan verbouwen..

Rasp, 2 kilo valt toch wel mee? Ik ben in de eerste weken ook een paar kilo aangekomen en toen weer weken lang niets. Nu begint er weer wat bij te komen.

Jadore, hoe is het meid? Al een beetje opgeknapt?

All, hier ook snotneuzen:x Het wordt vandaag mooi weer dus ik ga lekker naar buiten!
    Als het goed is mag mijn moeder vandaag weer naar huis dus dan ga ik daar ook even op bezoek.

20. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

@Giraf: Pfffft heftig hoor wakker liggen piekeren.... Heel veel sterkte meissie en goed voor jezelf zorgen he!!.

Nemo: Wij hadden de namen ook al zo ongeveer toen ik nog helemaal niet zwanger was:)

Maible: Wel fijn dat het gezellig was die avond!

Raspberry: Ach die 2 kilo, niet te druk maken je bm groeit hard... Goed eten en NIET lijnen hoor!!!

Wolfje: En toch hoop ik dat je een positest in handen hebt hoor wijffie!!!!

Vlekkengek: Gefeliciteerd met je eerste plaats!!! En wat een mooie foto!!! Ech lief! Ik ben helaas als de dood zo bang voor paarden :p

Quint: Lekker op vakantie!!! Echt iets om naar uit te kijken. Hier helaas geen geld voor lekkere vakanties in het buitenland:):

LovingMom/Rasp/Jadore: Rustig aan meisjes... We zien jullie wel weer (meer) verschijnen:D Beterschap voor de zieken en zieke kindjes:)

@ belastigdienst: Hebben we ook iemand voor, anders waren we een hoop misgelopen hoor!!

@Allergieën: OEi ik heb er ook een heleboel: Hooikoorts van februari-oktober:x, notenallergie, stervruchtenallergie (appel, peer, pruim, kers enz enz enz), soja-allergie, stofmijtallergie, katten,honden,konijnen en nog meer beesten-allergie... ach ik kan nog wel effe doorgaan hahahahaha. Oh ja en astma:D
    En Finn heeft een melkallergie, daar krijgt hij exceem van... Dat vind ik nog het ergste.

@slapen: Jaaaaa heeeerlijk tot 9:30 geslapen!!!!!:$:D:D:D Lieve lieve Finn:D:D:D

Deel Deze Pagina