We gaan voor de 2de-deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Funnyfant, 9 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ik denk trouwens niet dat je alcohol mag net na je bevalling..verdunt je bloed en dat zou volgens mij best gevaarlijk kunnen zijn iig lijkt mij!

2. giraf

giraf Niet meer actief

Oh lekker!!! Hmmm, zit ik hier aan een boterham met boterhamworst :(

3. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Omdat ik de vorige keer een keizersnede heb gehad, dan neemt vanaf 36 weken de gyn het over.
    Vind ik wel jammer hoor, je loopt dan zo lang bij je VK en ineens moet je naar een ander.

4. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Jadore, ik ruik ze!!!!!

5. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Goedemiddag dames,

jeetje wat gaan jullie snel!!! ben de helft al weer kwijt maar heb jullie gevonden, gelukkig

@LM SUPER ECHO, EEN OM TROTS OP TE ZIJN
    @Jadore maak me gek met de broodjes zeg!!!!!!! kom nu naar je toe

@eten, oh heb zoveel lekker voor bij zien komen brbrbr nog 26 weken wachten

@alchol na bevalling, ik kreeg in het ziekenhuis beschuit met muisjes en glas champy, heerlijk was gelijk dronken hihi
    @rest sorry ben het allemaal beetje kwijt ga vandaag bijhalen oke??!!

6. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

SOOOOO kreeg net op hyves een krabbel:$
    Een oude vriend van me had me verwijderd als vriend dus ik vroeg waarom. Kreeg ik dit:

Sorry, maar ik had in een opwelling iedereen verwijderd met baby/kinder tunnelvisie, ik werd op een gegeven moment knettergek van de mensen die het alleen maar over hun eigen kindje kunnen hebben. Inmiddels ben ik er wat meer aan gewend geraakt..

Alles goed met je, heb je de carnaval een beetje goed doorstaan met de family?

Ja daaahaaag:x ik heb terug gestuurd:

SOOO lekker lullig dan:$ Tunnelvisie dus.... Tja het is nou eenmaal het belangrijkste in iemands leven en als je daar niet tegen kunt, kun je t maar beter verwijderen. Dan kun je maar beter weer verwijderen want er is een tweede op komst en ik was niet van plan daar mn mond over te houden de komende jaren;)
    Wat een eikel zeg:$:$:$

Sorry egobericht!

7. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    oooooh, Jadore, lekker!
    Je brengt me op een idee! Ik heb hier nog een pak afbak croissantjes.

8. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    LM, kan me voorstellen dat het heel gek is om dan ineens naar de gyn te moeten.
    Krijg je nu weer een ks, of mag je kiezen?

Finn, wat een eikel! Die WIL je niet eens meer in je vrienden lijstje:x

9. Funnyfant

MMMMMMMMMMMM Jadore, heb je er ook 1tje voor mij:)

10. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Hihihihi zo zetten we elkaar aan het bakken :D ben echt door jullie gaan doen en het bevalt me geweldig :D:D:D

@LM< naaaaaaaaaaaaaaaaaaa jaaaa zeg wat een gek zeg tssss die zou ik ook niet in mijn lijst willen tgggggg echt heel raar!

11. Funnyfant

Ja idd.. Ik heb m ook meteen weer verwijderd:D Zit ik echt niet op te wachten zulke mensen whahahahahaha

12. giraf

giraf Niet meer actief

hebben wij ook pasgeleden gehad met een vriend van ons :(
    Mochten we het niet meer over kinderen hebben enzo....
    Even een pittig gesprek mee gehad! Bleek dat hij het allemaal zo snel vond gaan, hij zei "3 jaar geleden stonden we nog met zn alle elk weekend dronken op de bar" Hij miste onze oude vriendschap :D
    Nu letten we er met zn allen op dat het het niet alleen over kinderen/stappen hebben.

13. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Kom maar halen dames, ik heb er 1 op en geen trek meer, was heeeeerlijk maar heb net nog 4 broodjes gegeten dus zit vol hahaha dus heb er nog 4 over voor wie wilt :D

14. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ze gaan uit van een gewone bevalling dus ben benieuwd :D

15. Funnyfant

Ja oke, maar dit is een ex van toen ik 17 was... Die heb ik niet nodig, dus doei!!

16. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @FF, jeetje wat heftig, nou kan je dan ook maar beter geen vriend mee zijn toch???

17. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Juist FF: CTRL-ALT-DELETE

18. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    ben nog onderweg!!!

19. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Nou sorry hoor, maar moet je je trots dan inhouden voor zulke "vrienden" die zelf weet ik veel stil blijven staan in het leven ofzo, ik moet ook wel eens dingen aanhoren dat me totaal niet interesseerd en toch luister ik en probeer ik er wat zinnigs over te vragen en mee te praten dus als er niet over mijn kinder gepraat kan worden ben ik snel klaar sorry we blijven niet eeuwig 18

20. Funnyfant

SH#T lekke band.... ik kan niet komen Jadore... Misschien dat Mees m af kan droppen hier hahahahaha

Deel Deze Pagina