Dank jullie wel! Als ik weer internet hebt kom ik weer vaker op zp! Is niet bij te houden op mijn phone helaas! Onze dag kan niet meer stuk en wordt morgen mijn zoontje ook 1 jaar dubbel feest dus 
@wolfje, daar mag je zeker trots op zijn super hoor, echt heel knap van sem @vinkje, lekker genieten en mooie dag morgen
@ Vink Gefeliciteerd met een goed echo!!!! Helemaal opgelucht zeker? Heerlijk..lekker genieten nu! Ben benieuwd naar foto's!! Fijne verjaardag morgen!!Heel bijzondere dag! @ LM gefeliciteerd met je 10 weken!! Gaat hard he! Sinds de echo vliegt de tijd! @Finn jouw tijd komt straks ook! En hopelijk gauw! @ Wolfje Spannend op het wachtbankje! Duim heel hard!! @ all op onze website ken ik geen berichtjes plaatsen, heb telkens een foutbericht. Zie alles wel, maar kan zelf dus niks neerzetten in gastboek, das balen!
WHOOP WHOOP VINKI!!!! Gefeliciteerd lieverd! Ook met je zoontje morgen. Geweldig wat een heerlijk nieuws en ik kan niet wachten op jouw internet @Wolfje: Heeeeeeeeeeeeeeel knap zelfs! @Hahahaha zo'n ijssalon, daar kan Merel ook over meepraten mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!! Ik trouwens ook en in de winter hebben ze hele lekkere bonbons
Vinkje Gefeliciteerd met de mooie echo! Genieten he.... En alvast gefeliciteerd met jullie zoon morgen! Voor de rest heb ik alles wel gelezen, maar er is niks blijven hangen... Zie onze site voor uitleg.....
Lieverd ik begrijp het. Ik heb op de site ook een berichtje voor je achtergelaten. Dikke knuffel ik denk aan je.
VINKJE: Van harte met je mooie echo vandaag!!!!! Ook ik ben erg benieuwd naar je mooie foto's! Ook van jullie huisje! Bevalt het daar goed triouwens?? En morgen een hele speciale dag voor jullie! Gefeliciteerd alvast met je kleine man en verwen hem maar goed!! @ Jadore: rustig uitzieken meid, beterschap he!! @ Maible: fijn dat je moeder al weer naar huis kan. Hopelijk snel weer op de been! @ Wolf: super Sem!!! Wat knap, echt hoor! Ik merk hier dat het best veel energie kost om je kleine zindelijk te krijgen, zijn wij nog niet echt mee bezig, maar hij gaat wel elke avond op het potje 'proberen' en plassen lukt soms wel al. En wat fijn dat je zo'n goed gevoel over de school hebt! Leuk hoor, je eigen oude school! @ LM: waat had je dat leuke jasje nou vandaan?? Ikke erg nieuwsgierig...! @ Meid: balen van je hoofdpijn.....ik merk nu dat ik het soms al best zwaar begin te vinden.....vind dat best erg. Ik heb heel vaak het gevoel alsof mijn vel en buik te klein zijn, heel vervelend gevoel. Alsof ik bijna uit elkaar ga knappen.....en met lopen en traplopen merk ik ook al dat ik echt 'buik bij me heb'. En dan moet ik nog 19 weken....pfffff, volgens mij ga ik deze zwangerschap op het einde stiekem heel zwaar vinden, terwijl het me tot nu toe geen energie/misselijkheid/moeheid gekost heeft! Beterschap met je hoofdpijn, hopelijk snel vanaf! @ Madelief: lekker genoten van het weer! En wat geweldig dat je je kleine samen gevoeld hebt! Hier ook een man die helemaal blij wordt van de bewegingen! Heerlijk he. Wordt nu elke week sterker hoor! @ Finn: ijs...,mmmmmmmmmmmm als ik mijn straat uitloop sta ik daar voor de deur.....(wel een hele lange straat, helaas) heerlijk! Voor de ijsliefhebbers: ik heb hier een meervoudig prijswinnaar van NL-ijssalons in het dorp. Heerlijk!!! Verders alles goed met je? Beetje opgeknapt? @ All: zat net stevig te balen.....ML kwam vandaag met het bericht dat hij het eigenlijk misschien niet zo'n goed idee vind om een week weg te gaan, omdat het dan de drukste tijd op het werk is en nu met de verbouwing in zicht.....pffffff Net gesprekje gehad en daaruit bleek dat zijn broer (hij heeft eigen zaak samen met 2 broers en vader) had gezegt dat het zo'n drukke tijd was om weg te gaan, en dat dat niet verstandig was, enz. enz.. Dan haalt ML er nog allerlei zelf verzonnen dingen bij zoals de zolder verbouwing, enz. En dan trekt hij de keutel in! Ik baalde als een stekker. Zit ik extra te zoeken naar goedkope varianten t.o.v. het weekend....ok een weekend scheelt 2 vrije werkdagen t.o.v. midweek, maar kom op! Hij werkt altijd voor als er iets loos is, en zal er alles aan doen om zijn werk af te krijgen. En dit hele 'ik weet niet of we het moeten doen' komt gewoon omdat zijn broer zo'n opmerkingen maakt tegen hem. Komt hij net binnen zegt hij: Wij gaan er gewoon even tussenuit, we doen het gewoon. Ja, nou heb ik echt zoiets van: bah, heb al geen zin meer als het zo moet! Ik zei al: je broer zal me wel eeuwig dankbaar zijn dat ik in het begin van de bouwvakvakantie uitgerekend ben! 4 dagen op een heel jaar, en dan wetende dat we verder het komende jaar niet kunnen gaan vanwege de zwangerschap/baby! Mannen.....:x Sorry voor klaagzang, moest het even kwijt! Verder alles goed hier hoor!
Oh nou das ook niet leuk zeg.... Heb je je helemaal verheugd op je vakantie krijg je dit. Waar bemoeit die broer zich mee, dat ie t zelf maar oplost. Pfffft... Een weekje weg kan toch wel? Nou ik hoop dat je toch een lekkere vakantie krijgt meissie Enne T.e.d.j.e is idd mmmmmmmmmmmmmmmm!!! Maar P.a.s.s.i is ook wel heel lekker hoor!!!
Ha dames, ML is weer thuis! Dus als jullie me missen, weet je wat er is. Wat zijn sommigen van jullie toch vervelend om steeds te zeggen dat jullie kids tot 9:30 slapen! GRR, na een week tot 6 uur geslapen te hebben, slaapt de kleine nu iig tot na 7 uur. Er zijn tijden geweest dat hij soms tot 8:30 sliep, maar dat was het wel! @ Giraf, weet niet wat er is, maar sterkte ermee @ rest: zwaaizwaai, heb niet zo goed gelezen... schaamschaam
ML is geloof ik al een half uur bezig om de kleine man op bed te leggen. Ik hoor ze samen gieren boven, wat een lol! Wel leuk om te horen! Ze hebben elkaar duidelijk gemist. Heb nog een leuke foto gemaakt toen we aan boord waren:
vinkje wauw wat onzettend leuk !!!! ga maar gauw genieten nu en geen angstige verhalen lezen , en alvast van harte met je kleine kerel !! 1 is echt zo'n mijlpaal verder niet echt bijgelezen, las wel dat wolfje's zoontje zindelijk begint te worden, 2 x op een dag een ongelukje is prima toch voor het begin !! en school definitief gekozen, scheelt weer slapeloze nachten meiske hier is weer ziekjes, vandaag niets binnengehouden zo zielig , ze was vanmorgen nog geen half uur beneden of ze had haar 3e paar schone kleren aan, alles ondergespuugd. nu maar een zetpil gegeven van de HA, zodat haar maag rustig word, ze slaapt nu, hopenlijk blijft dat ook zo, afgelopen nacht er 3 keer uitgeweest. kan enkele weken duren zei HA
oh ja even een dingetje, al die "nieuwe" namen is zo moeilijk onthouden, misschien op onze site even een hoekje maken?