Hier ook een heimwee-enaar... Helaas heb ik ook als ik in het buitenland zit alleen maar het gevoel dat ik naar huis wil. Vreselijk is dat. Ik vind de campings in NL en Belgie erg leuk, dus komt goed Dit jaar wil ML niet op vakantie, dus helaas niet voor ons
Super merel, is prachtig. Idd alleen voor stellen ouder dan 18 en gezinnen met kinderen onder de 3. Verder geen animatie dus, lekker rustig 's avonds. Prijs valt mee..
Goedemorgen dames!!! Ik schaam me kapot, niet bijgelezen. Ben lichaamlijk aanwezig, maar geestelijk niet helemaal. Ben echt beroerd. Vanmorgen zelfs zittend brood moeten smeren omdat ik anders van mijn stokkie ging. Merel, 21 weken!!!!!
Lees iig dat jullie het over vakantie hebben gehad. Ik heb ook zo'n zin in vakantie. Al heel lang niet geweest en dit jaar gaan we eindelijk weer op vakantie!!
Camping 4* du Domaine de Chalain - Site officiel - lac de Chalain - Jura - mobil home - chalet - centre aquatique Wij gaan hier weer heen. Kom ik al van kinds af aan
Morge! LM@ bekend probleem! Ik heb het ook heel erg gehad bij de eerste rond 12 weken. Had lage bloeddruk en lage hartslag. Dextro energie en drop!!! Nu ook weer last van, maar heb het ook met vlagenheel erg benauwd door mijn buik....nu al.....ben benieuwd wat dat nog gaat geven straks.... @ Finne: enne...hoe ben je er lichamelijk aan vandaag?? Heel fijn om herkenning te krijgen voor het heimwee probleem. Ik denk soms dat ik echt de enige ben op de wereld met dit 'kinderachtige' kwaaltje. Ben zelfs vaak v.t.v. voor we gaan echt ziek van ellende, en eenmaal op bestemming gaat het dan prima! We hebben het thuis ook veel te goed he! Ik hoop alleen heeeeeel vurig dat ik J daar nooit mee aansteek! @ nemo: is echt heel mooi, en heel mooi zwembad! maar het strand is wel redelijk nederlands, dus geen palmbomen enzo! Wel veel flamingo's daar, en leuke uitstapjes genoeg! En inderdaad heel rustige sfeer, er tegenover kun je ook gebruik maken van het zwembad en animatie, deden meer mensen met baby's en peuters op onze camping. Hebben ook ooit in Bretagne en Atlantische kust beide prachtige campings gehad, mocht je die kant op willen. (en in de Ardeche, maar dat was wel heet.....)
@LM: daar heb ik ook meerdere malen al naar gekeken! is ook niet zo extreem ver he, misschien ooit wel weer een optie als ik het aandurf met 2 kleintjes om over de grens te gaan!
Ik solo 8 uur rijden. Mijn ouders doen er 12 uur over met de sleurhut Maar die rijden het ook in 2 dagen dus dat is ook nog een optie. Echt een geweldige camping, niet goedkoop maar je hebt wel wat
@ LM: scheelt echt dat wij in Limburg wonen dan ben je al met een dik uur aan de grens van België. Ik hou 'm in gedachte! Hoe voel je je nu?
Oh dat scheelt inderdaad!!! Ik heb het super koud, gewoon een grieperig gevoel. Straks lekker naar bed als ik thuis kom.
Aan het werk dus....net als ik.... Volgens mij zit mijn maag gewoon klem omdat ik achter een bureau zit en heb de neiging om erg ineengedoken te gaan zitten.....moet steeds boeren en heb het gevoel super 'vol' te zitten.....is natuurlijk ook wel een beetje zo... sorry voor mijn klaagzang....maar ik zit mezelf soms ind e weg de laatste tijd.
@merel: ja atlantische kust lijkt me ook wel wat. Ben nu gewoon naar Yelloh! parken aan het kijken. Zitten best redelijk geprijsde tussen. Thx! lekker aan het werk, even pauze. Kleine man was weer 6:45 wakker. Denk dat het ook door het licht komt.. Is natuurlijk niet mega vroeg, maar uitslapen mag ook wel eens...
HEYYYYYYYYYYY LIEVERDDSSSS Zo ik ben weer beter Pfff ik ga niet alles bijlezen hoor lieverds sorry ik spring even in! Ik heb nl ook een hoop in huis te doen, ik word gek van achterstanden wegwerken en ben bezig foto's aan het uitzoeken en serieus al weken bezig begon met 18.000 stuks!!! Ik moet er nu nog 6.000 dus erg trots op mezelf Hier voel ik mijn ventje sinds precies een week geleden nu echt schoppen elke dag en met de dag harder gewelidg weer. Ik voelde hem al heel vroeg maar dat was het langszwemmen laat maar zeggen t is zo bijzonder weer @Vakantie, pfff ik moet er niet aan denken, ben blij niet te gaan! Ik wil pas weer naar t buitenland als mijn ventje wat groter is en iig kan lopen en mee eten met de pot en goed eet! Zo'n drama als je pap opraakt wij gaan denk ook naar een camping dit jaar leuk! Doe ik nooit whahahahha, maar ik wil wel in een luxe caravan ofzo ik ga echt niet (zwanger) in een tent en sowieso niet want ik ben als de dood voor insecten en spinnen brrrrrrrrrrr hebben ze daar vast ook, maar is toch anders dan in een tent @Giraf, denk aan je lieverd!!! @Quint en ei al een beetje inzicht? Je kaartje ziet er iig al goed uit en volgens mij heb jij ook een latere ei altijd he of niet? Sorry meiden dat ik niet bijlees
Meiden ik ga zo richting huis..........lekker mijn warme bedje in. Denk dus niet dat ik vandaag nog online kom. XX
Misselijk is zo goed als weg, af en toe vlagen. Dit is iets van een griepje. Zo even naar de ah sinasappels inslaan en yoghurt en dan mijn bed in
Ahhh wat vervelend meis, beterschap!!! Hopelijk slaan de sinaasappelen snel aan maar je bent nooit meer aan de Emesafene of andere medicatie gegaan? Je dokter had toch wat voorgeschreven alleen was die vergeten door te geven aan de apotheek ofzo?