Jemig collega ging even pauze houden en zou me dan overnemen. Bijna een uur later is ie nog niet terug IK WIL NAAR HUIS!!!!
Jeetje wat vervelend, weet hij wel dat je ziek bent? Hopelijk komt de verlossing snel Ok nou misschien maar beter ook dat je het niet genomen hebt! Gelukkig hoef(de) jij niet over te geven dat scheelt wel een hoop, maar alsnog heel vervelend dat je ook zo misselijk bent! @Vinkje, hoe is je echo gegaan gister...heb ik dat gemist?? @All, weten jullie t van Vinkje, ik weet niet of ze inmiddels alweer internet heeft vandaar dat ik het even aan jullie vraag, ze had gister toch haar 7 weken echo?
@ jadore: welcom back! Echo van Vinkje was goed! Mooi kindje met hartactiviteit schreef ze. Foto's volgen als ze weer internet heeft! ben je weer op de hoogte! LM: beterschap!!!!
Dag meiden, Hier steeds meer misselijkheid, die ook niet meer wegtrekt als ik iets eet... Enorm duizelig, trillerig en MOE. Ik kan net zo goed niet slapen zeg maar, zo voelt dat. Gelukkig hoef ik niet meer te werken deze week, dat scheelt wel. Ach ja we nemen het er bij want het is voor een goed doel. Kennen jullie ook dat je in de rechter taille erge steken hebt, had ik bij Finn ook alleen later. Komt vast goed
Hey meiden, Vanmorgen hoorde ik Maaike weer hoesten en niezen in de box. Bleek ze flink overgegeven te hebben. Echt sneu! Gelukkig ben ik zelf (nog) niet ziek, dus kan er tegen! @ Giraf Gecondoleerd en heel veel sterkte! Idd mooi dat je zondag nog dat ene moment hebt gehad! Dikke knuffel!! @ Vlekkengek Beterschap met je meisje!Weken lijkt me wel heel lang? Hoop het niet hoor! @ Merel balen zeg rond je midweekje weg. Maar dat heb je toch nodig voordat de kleine komt! JE valt in de vakantie, dus dan ga je erna ook niet snel ff weg. Gezin gaat voor werkr hoor! Knuf! @ Nemo Leuke foto van je ventje!!! (ga weer verder lezen)
Thanks meiden! ben ook blij er weer te zijn! Al hoewel ik nu echt weer even door in huis moet en mijn kleine Chloe even aandacht geven @Vinkje, wat fijn meisy!!!!!!! Echt geweldig !!!! Ben super blij voor je! @FF, Uhmm balen zeg, ik had het ook hoor in die weken dat het het zwaarst was! En zoveel en zolang werken als ik laatst voorbij zag komen is natuurlijk ook niet zo goed voor je meis! En dan maar 3 kwartier pauze over zoveel uur werken...FOEI Hopelijk knap je snel op lieverd!
Jadore, tja ik ben bang dat ik mijn ei kwijt ben Temperatuur doet raar en ovu testen blijven negatief Gisteren helemaal een omo witte test gehad en voor die tijd wel een licht streepje maar echt niet positief. Ik ben een beetje bang dat ik eiloos ben
@ Jadore Fijn dat je weer beter bent!!Niks an ziek zijn!! @ vakanties heerlijk hoe jullie er over zitten te babbelen!! haha..krijg er zin van! Wij blijven voorlopig de eerste jaren in NL of vlak er bij. We gaan in april een weekje weg naar Landal Green Parks in Enter. Voor 384 euro, een vrijstaand huisje..dus das helemaal top! Je moet echt goed opletten, want je betaald zo meer voor een huisje op een park die maar weinig opppervlakte heeft. Het maakte niet veel uit, nou, geef me dan maar vrijstaand In de zomer gaan we nog een midweekje, maar waar...geen idee! Ben al lekker bezig met behang trekken op Maaikes nieuwe kamer. We hebben zaterdagmiddag in 2 uurtjes de boel nog uitgezocht. Met 20% korting!! (behalve op behang) Dus viel ruim binnen het budget, ben helemaal blij! Het is wel veel licht roze geworden, had ik eerst niet verwacht. Zal es kijken of ik op internet een plaatje kan vinden. We hebben een band op 1 meter hoogte en onder overal roze behag en boven streep (roze, paars, creme, donkerblauw/grijs) of creme/beige behang. Dus nu lekker aan het 'klussen'.
farandole kinderbehang Op deze pagina rechts bovenin zie je het behang. Op 1 muur hebben we i.p.v. die streep, beige/creme behang. We hebben beige/creme vloerbedeking en de kleur van dat donkerblauw/grijs van het behang als kleur voor de gordijnen. Zien jullie het voor je?
Hoi dames, heb het een en ander bijgelezen, maar ben het weer kwijt erg maar waar. ben vanochtend boodschappen wezen doen en ging bijna van mijn stokje de hoofdpijn is niet over, en dacht dat ik ging flauwvallen midden in de winkel die cassiere keek ook al raar naar mij ga morgen naar osteopaat kijken of dat helpt @vakantie, heb goed ideeen op gedaan heb ze al doorgestuurd naar ML. vooral die in Italie heb nu al zin. @jadore fijn dat je weer beter bent @LM, beterschap lekker rustig aan doen. @madelief, ga jij van de zonnestralen genieten lekker @quint, vervelend dat je ie zoek is, maar heb je idee hoe dit komt ik had bij ronde 2 ondanks clomid ook geen ei, wat zittenw e soms toch raar in elkaar he, maar niet de moed op geven he @FF ook jij rustig aan he, goed op je zelf passen hoor Kom straks nog wel even lezen, maar duizelt me al aardig
Meis, doe jij ook rustig aan?! Lekker genieten van het zonnetje! Mijn ei... Daar ben ik verrassend rustig onder Maar ik denk eerlijk gezegd dat deze ronde hem niet zal worden. Ik blijf wel tempen/testen misschien komt mijn ei alsnog te voorschijn. Ik heb wel het idee hoe dat komt, waarschijnlijk ben ik nog ontregeld na mijn mk + ziek geweest.
He Quint, was wel lekker geweest he meid, als je m meteen had gevonden. Knap dat je er zo rustig onder bent! Komt idd waarschijnlijk door alles wat er is gebeurd. Knuffel! En hopelijk heeft ML je ei wel (snel) gevonden @Jadore: Ha lieverd!!!!! Ja hoor ik doe rustig aan, maar ik kan moeilijk tegen de kinderen zeggen: Nou ik heb pauze, vermaak jezelf maar even hahahaha!!! Met mij komt t wel goed, ik zal niet meer klagen @ Meis: Nou zeg, dat is ook niet zo mooi Rustig aan meisje... @Mliefje: He bah, wat rot weer voor je meisje. Jullie krijgen het wel voor jullie kiezen zeg. Ga maar lekker genieten van de zonnestraaltjes, groot gelijk! Hopelijk snel weer alles en iedereen fit! Schattig behang Ben heel benieuwd, krijgen we foto's? Ik hoop dat ons behang vandaag geleverd gaat worden!!! Dan kunnen we de rest er bij uit gaan zoeken @Vakantie: Jullie zitten mij lekker te maken Ik wil ook!
Finn, dank je wel, het is echt een schatje. Moet eigenlijk een paar nieuwe fotos uploaden want hij is ondertussen gegroeid. Alleen hij loopt dus nog niet, ben benieuwd wanneer het eindelijk gaat gebeuren.