We gaan voor de 2de-deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Funnyfant, 9 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    oooo spannend LM, en kijk je daar juist met een goed gevoel naar uit of zie je er een beetje tegenop?

2. giraf

giraf Niet meer actief

Oh nee, die had ik ook allang verwijderd!

3. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

@LM: Hoop je zelf op een natuurlijke of vind je het ook wel eng???

4. giraf

giraf Niet meer actief

nee, maar ik kan me ook wel voorstellen dat als je zelf geen kinderen hebt, dat je dan niet alleen maar over kinderen wilt praten als je een keer op stap bent met zn alle....
    Ik heb het zelf nog wel eens :) Een vriendin van mij praat ook 24/7 over haar kinderen, dat ik soms wel eens denk "ja ja, nou weet ik het wel" Er is toch meer in het leven dan alleen je kinderen? Je bent toch ook iemands vriendin/vrouw/maatje....

5. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Ha dames,

zat er effe doorheen vanmorgen. De kleine de dus om zes uur wakker (normaal ergens tussen 7 en half 8) en hij wil dan écht niet terug, hoewel hij wel moe is. Ik leg hem dan nog wel even bij me, zonder tv, in de hoop dat hij nog even slaapt. Hij zei na 2 seconden "die" en wees naar de tv. Heb het tot half 7 volgehouden en toen is de tv aangegaan. Kwart voor 7 had hij honger en kwart over 7 zijn we maar in bad gegaan.
    Niets aan de hand op zich, alleen als je zelf zo ziek en moe bent is dit al te veel, maar daarna!!! Toen zijn kleren en later jas en schoenen aan moesten, was het echt een drama! Gillen, schoppen, liggen, rollen, schudden, noem maar op. Negeren zegt iedereen dan steeds, maar ja, kan hem moeilijk in zijn blootje meenemen. Pfff, voelde vanmorgen voor het eerst gewoon een woede tegenover mijn kind, geen leuk gevoel.
    Heb hem afgezet bij het KVD en ook daar ging hij nog even op de grond liggen en gillen en toen ben ik maar weg gegaan...

Gisteren al met ML over gesproken en die zegt dan van die foute dingen als: als ik weer thuis ben, zullen we dat wel even regelen ??? Jaja

Maar goed, nu even tot 12 uur geslapen en ik voel me al beter. Ik moet gewoon positief blijven met de gedachte dat ik nog gewoon filet, carpaccio enzo mag, hahahaha...

6. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik vind het idee van een natuurlijke bevalling wel eng ja. Maarja ik kan er toch niet veel aan doen en het moet eruit :D

7. Funnyfant

Ja natuuuuuurlijk en in real life hou ik er ook rekening mee. Vind het zelf ook niet leuk om alleen over Finn te praten... Maar dat iemand je op hyves verwijderd omdat je www's voornamelijk over je kind gaan, SORRY HOOR. Maar dat gaat me te ver!!!:x

8. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @Lm, wat wil je zelf graag dan, nu een natuurlijke bevalling>?? maar moet je sowieso in het ziekenhuis bevallen.

ik ga nu voor thuis, gezien vorige keer snelle bevalling was en wij minimaal half uur moeten rijden naar dichtbijzijnde Zkh, leek dit de Vk ook het beste plan, vind het wel een fijn idee geloof ik.

9. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    O ja natuurlijk! Daarom zei ik ook dat ik ook gesprekken heb waar ik totaal niet op zit te wachten, maar dat hoort erbij indd en ik ga ook echt niet alleen maar over mijn kids praten is indd niet gezellig voor de ander, maar daar ben ik me gelukkig wel bewust van haha

@Vlekky, hoe gaat het met je meid? Heb je al wat duidelijkheid?

@Wolfje wat fijn dat je paassdagen voorbij zijn :D

10. Funnyfant

@ Nemo: Dit had Finn een paar weekjes geleden ook, maar nu is het al veel minder. Ze schelen ong een maandje onze mannetjes:)
    Hij gaat nu zelfs zelf op zn rugje liggen voor een schone broek, superknap!! Het is ook weer een sprongetje dat ze maken met praten en begrijpen enzo:) Komt wel goed schatje!

@LM: Ja snap het wel, maar jij kan het ook hoor!!! En het is 1 kl#tedagje in je leven en daar heb je dan een beebje voor terug. Komt echt wel goed en je kan het!!!!:D

11. giraf

giraf Niet meer actief

Nee dat vind ik ook een beetje ver gaan ja.... Maar sommige mensen vinden zichzelf nou eenmaal het belangrijkst :(

12. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    LM, ja dat heb ik ook hoor en vorige keer ben ik gewoon vag. bevallen dus ja bevallen is gewoon op het moment zelf verschrikkelijk in mijn ogen ;) en volgens mij is een keizersnede misschien wel makkelijker op het moment zelf dat het eruit gaat natuurlijk, maar oefffff wat een pijn moet je achteraf hebben en ook met een keizersnede heb je gewoon weeen gehad ik heb het idee dat sommige mensen denken dat een KS pijnloos is, lijkt me niet het geval!
    Wat ik me wel goed kan voorstellen is dat sommige vrouwen die via ks bevallen zijn niet het gevoel te hebben ja uhmmm hoe zeg je dat "moeder" te zijn of nee eigenlijk anders maar sommige vrouwen hebben dat doordat ze het dan niet vag. hebben gebaard, dat lijkt me wel erg rot! Je hebt al zoveel nadelen aan een KS! Ok ik was echt heeel erg ingeknipt, maar ik ben wel blij achteraf bedoel het idee dat je je kindje niet als eerste vast kan houden dat lijkt me nog het aller moeilijkst!

13. giraf

giraf Niet meer actief

Waarom had je vorige keer een KS dan?

14. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Meis, ik zou nu het liefst gaan voor een keizersnede. Maar ja dat is makkelijk praten ik heb nooit een normale bevalling gehad :D
    Bij een keizersnede vond ik de pijn daarna wel erg kl*te die wil ik dan niet hahaha

15. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Voorhoofdsligging :D

(ik dacht altijd dat Juul sterrenkijkertje was, maar dit is me gisteren uitgelegd en blijkt dus niet zo te zijn hahaha)

16. Funnyfant

Oooooooh sorry meissie ik had je niet gelezen:):):):) SORRY!!!
    Oeh het wachtbankje zit zoooo vreselijk, maar gelukkig is pasen over;)

17. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Wat is het verschil dan:)

18. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Sterrenkijker kijk naar voren zeg maar.
    Bij een voorhoofdsligging komt niet eerst de achterkant van het hoofd (kruin) maar zo ongeveer het hele hoofdje :D

19. Funnyfant

ik had sterrenkijker ook niet goed uitgelegd volgens mij

20. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland

Deel Deze Pagina