Hoi meiden @wolfje: dikke kus meid! @all: nog niet echt bijgelezen. Ben versleten! Hele dag met die k*t bijkeuken bezig geweest. De vorige bewoner had de oorspronkelijke bijkeuken (klompenhok, zeg maar) weggesloopt, maar afgelopen zomer hebben we hem weer teruggebouwd. De buitenkant was wel al mooi, maar binnenkant was eerst nog alleen maar balken en losse electra. Paar weken geleden heeft ML er gipsplaten tegenaan gedaan en heb ik de electra naar de goede plaatsen gedaan. Nu alles in de structuurverf, laminaat er in en kast er in! HEEERLIJK!! En NEE, er wordt niet bij anderen geklust!!
PS: kast was 49 euro bij de ikea!! Haha, koopje. We waren er zo blij mee, dat we dus maar de hele bijkeuken hebben afgemaakt, zodat de kast er in kon, haha!!
Wolfje: Knuffel meissie! @ Meis: Goed bezig meid!! Ik klus ook niet bij anderen, zou ML niet zo leuk vinden @All: Ik lig al sinds 18:30 in bed. Poeh ik ben erg misselijk. Alleen als ik lig gaat het wel. Hahahaha nou weet ik ook weer hoe dat ook alweer was. Maandag of morgen toch maar ff vk bellen voor iets er tegen als t doorzet. Ik wil wel blijven werken! Knuffels aan iedereen ik ga liggen ***burp*** Oh ja Finn praat echt superveel!!! Knap kereltje! Mama is trots
finn; gezellig he, soms zou je willen dat ze dan eens 5minuten stil zouden zijn hihi nemo ziet er mooi uit! All; klets ff niet meer mee.. dis voorlopig laatste blogje hier... knuffels
Zoiets! Morge.. We gaan zo boodschappen doen met z'n drieën, en dan volgen er nog een bezoekje aan de kapper met zoonlief, en her en der wat bezoekjes. De zon schijnt hier zo hard dat de fiets ook nog wel uit de stal moet vrees ik.... Heb een kleding probleem, dus volgende week wordt er geshopt Ik krijg het gruwelijk benauwd in mijn enige echte positiebroek.....echt niet fijn.... Heb momenteel 2 broeken, mijn moeder heeft mijn skinny verbouwt tot positiebroek....heerlijk! Zit super fijn!! 2 is erg karig he! Al mijn positiebroeken van de 1e passen niet meer, ben veel smaller nu... Ik kan echt niks straks verdragen om mijn buik....hebben de andere zwangere dames daar ook last van? En dan moest ik goed steunende broeken dragen tegen de harde buiken....nee dank je, dan liever een harde buik als me zo dichtgeknepen voelen. Sorry voor mijn klaagzang, vroeg me alleen af of ik als enige zo'n gevoelige buik heb? @ Nemo: vandaag lekke kast inruimen! Heerlijk he, als je zo'n vorderingen kunt maken, en wat een koopje zeg, mooie kast!! @ Wolfje: knuffel meid, maar ik snap je wel hoor.... Tot gauw!! xx
ML is al bezig geweest met de kast. Heel de schuur lag vol met van alles, maar dat is nu uitgezocht. Een deel gaat naar de stort, een deel netjes in de kast en de rest blijft in de schuur. Trouwens, waarom de kast zo goedkoop was, bleek wel tijdens het in elkaar zetten. Heb wel meer Ikea kasten in elkaar gezet, maar dit was echt kl*te. Wat een pokke ding. Hij staat vastgeschroefd aan de muur om hem waterpas te krijgen. Net met de kleine man boodschappen gedaan, straks gaat hij nog even naar bed en daarna naar een verjaardag waar we ook kunnen mee-eten. Morgen wéér een verjaardag, ook mét eten. Scheelt weer in de boodschappen.. PS: ik wordt gék van al die kinderen bij de Super de Boer die webbies willen. Ze trokken dat zakje bijna uit D zijn handen... Fijn weekend allemaal!
BALEN! Net slaan de stoppen er uit in de meterkast! Was al bang dat we iets verkeerd hadden gedaan in de bijkeuken, maar na veel getest blijkt het de CV! Hij lekt ook zag ik!! PFFFF... maar even snel iemand naar laten kijken.
@Wolfje, ik begrijp het goed hoor, ik hoop tot snel en ik volg je wel op BB! Dikke knuffel en denk goed om jezelf he! X
Heel even snel een hele dikke knuf voor Wolfje....... tot snel maby Dames fijne avond ga eens even de hort op vanavond
Vond zaterdagavond 21:30 uur wel een geschikte 'uitgaans-tijd' ....maar het café is gesloten zie ik.... Volgende week beter...?
Ik ben verbaasd dat het hier zo rustig is geweest... Wolfje, dikke knuffel en ik hoop dat je snel met een goed nieuws terugkomt!
Waar was je geweest dan? In je eigen durpke? Beetje vreemd wel ja @Quint: Tja De allergrootste kletskonten zijn misselijk of druk hahahahaha dan wil het niet zo Ik hoop snel weer een cafeavondje te hebben, was wel erg gezellig! Maar hier sluimert de misselijkheid en ik ga zo snel slapen voor hij toeslaat hahaha