We gaan voor de 2de-deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Funnyfant, 9 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Woehoeeee Quint wat een goed nieuws!!!! Ik ga MEGA hard voor je duimen!!!

@Jadore: Ja meid je had het uitgelegd en we zien je hopelijk snel weer wat meer:D **MWAH** smakkerd voor jou!!!
    @Giraf: Heb je een mooi afscheid gehad? Ik hoop het. En ik hoop dat je het een beetje een plekje kunt gaan geven. Knuffel!!

@Vlek: Hoe is het lieverd? Morgen ging je de HA bellen, toch? Spannend hoor.. Knap van je:) Ik heb heeeeel veel respect voor je dat je de stap gaat nemen. Superwijffie ben je!:D

@Mliefje: Ach arm meisje van je. Je krijgt het wel te verduren daar in huize Madelief:( Hopelijk gaat het snel weer lekker en kun je weer wat tijd voor jezelf (lees ons:p;)) vrijmaken:):) Knuff!!!

@Merel: Thanks voor je PB. Ik had dat jasje idd gezien en daarvoor ging ik kijken. Maar dat was in RL een heel lichtgrijs dun jasje met meer lila dan paarse strepen. Ik vond hem tegenvallen tegenover de site. Maar misschien vind jij dat helemaal niet, kan ook! Ik vond hem niet lelijk hoor, maar andere vond ik leuker toen ik daar was :D.Er was ook een grijs-blauw jasje en die vond ik heeeel stoer, maar ML vond een ander veel mooier, die ik ook erg gaaf vond. De jas die we nu hebben staat in mn album:). Ben er erg blij mee. Jouw blousjes zijn echt helemaal te gek Merel!! Ben dol op Vingino!! (lang leve MP haha, maar Hema en Jola zijn ook perfect hoor!!) Lekker combineren is ook erg leuk vind ik.

@all: Ik heb zoooo'n zin in dinsdag!!! Een van mn beste vriendinnen is nu 31 wk zwanger (van nr 3) en ik ga lakentjes voor haar maken. Toen gingen we dus stof uitzoeken en toen was ik dus naar neutrale kleuren aan het kijken. Zegt ze opeens: Maar ik kan ook gericht kopen. Weet ze dus al wat ze krijgt!!! Superleuk!! En ik ben echt de ENIGE die het ook weet hahaha. Maar nu kriebelt het bij mij dus ook om het wel te weten... Oooooh ik weet het niet meer hahahaha:D:D

2. Funnyfant

Oh ja en ik heb een heeeeeel leuk jurkje gekocht wat ik wel op de bruiloft van mn broer il dragen denk ik... Was in de aanbieding, ook nog! Kostte maar 10 euro:$:$:$ Maar als ik nu iets nog leukers tegenkom, is dat niet zo erg, want 10 euro is niks:D Die staat ook in t album van Finn

3. Funnyfant

Thanks voor je reacties bij de foto's meis!! Ja het jurkje moet je eigenlijk wel aan zien hahaha. Komt nu niet echt over... Maar hij is erg mooi. En die jas, ja ik ben er helemaal blij mee!

4. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Wanneer trouwt hij? Heb je dan een bescheiden buik, of een lekkere toeter?? Hadden ze leuke positie kleding nieuw binnen? Wil ook nog eens kijken, want is niet veel soeps wat ik heb....constant hetzelfde aan nu.... (ik vond tot mijn grote blijdschap gisteren een geweldig passende bh z.g.a.n. in de kast bij mijn positie ondergoed. Hoef ik daar niet weer voor te zoeken, pfieuw!)

5. Funnyfant

Begin mei trouwt hij, maar een bescheiden buik heb ik nooit hahahahaha!! maar ook nog geen toeter denk ik.
    Lekker van die bh! Ik vond dat ze erg leuke dingen hadden ja!

6. Funnyfant

Zooo even Finneman in badje doen en lekker in bedje met die boef!

7. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    zo word er dagen niet veel gepraat en zo weer 2 blz vol ;)

iedereen lekker van het zonnetje genoten vandaag ? wij wel, lekker wezen fietsen en vanmiddag met vrienden naar een pannekoekenhuis geweest, was echt top !!

en FF idd, ik bel morgen de HA, ben er helemaal klaar mee, nu moet er maar actie genomen worden.
    maar sta nog in dubio, zal ik ML meenemen of het 1e gesprekje bij HA alleen doen, alleen vind ik wel net zo fijn, maar las in een ander forum dat de HA je serieuzer neemt als ML meekomt :(, wat zouden jullie doen ?

leuke jurk FF lekker romantisch printje, hou ik wel van :D

giraf, hoe gaat het met je meid, een mooie afscheidsdienst gehad gister?

Quint, hoera een ei, en het is nog niet eens pasen ;), hopenlijk is het gelijk goed, we duimen voor je !

Mlief, sterkte met je dochtertje, zo zielig als ze pijn hebben maar je kunt niets doen, hopenlijk zijn de kiesjes er snel doorheen

oh gister ook concour gehad, was 1e met 179 pnt, baal zo, 179 is net geen winstpunt :( (dat is 180) maar goed wel weer even gereden :D

8. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    @Quint: mooi zo, ik ga voor je duimen!
    @Jadore: rustig aan he meid, we zien je snel weer!
    @madelief: sneu he, die tandjes.. Hier wachten we nog steeds op de laatste kiezen. Elke keer kwijlen, vieze poep, alles in zijn mond, mqar nog steeds geen kiezen te zien
    @Finn: leuk jasje, stoer! Dat jurkje is ook erg leuk. Vind Vingino ook erg leuk, om te zien iig, D heeft er nog nooit iets van aangehad, weet ook helemaal niet hoe het valt.. Ben wel altijd op zoek op mp.

@All: ben braaf aan het klussen :p want volgens mijn tijdlijn is het zover ;). Ik ga niet tempen of bijhouden ofzo, ik wacht eerst af totdat mijn eigen cyclus op gang komt.
    Weer 3 dage werken voor de boeg, niet veel, maar wel drukke dagen. Vroeg naar bed dus.

Truste alvast :)

9. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoi meiden

Ik kom even snel gluren.

Quint, heel fijn dat je ei geweest is! Nou hopen dat je man raak geschoten heeft!

@All, ik kan het niet zo goed opbrengen om op iedereen te reageren. Ben de afgelopen week, sinds ik aan het werk ben, zooo moe! Ik ga zo dus al lekker op bedje want ik moet nog 2 dagen werken, en dan heb ik de 8 dagen gelukkig weer gehad!

10. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    @vlek: van harte met je eerste plaats! In een ver verleden heb ik ook nog aan paardrijden gedaan. Leuk..

Ik zou alleen gaan, als jij dat fijner vindt. En die HA moet je gewoon serieus nemen, je gaat toch niet voor niks naar hem toe!!

11. Pandabeer

Pandabeer Niet meer actief

Hallo allemaal,
    Ik ben hier nieuw en kom ook even zwaaien. Dinsdag slik ik mijn laatste pil en dan gaat hij de deur uit. We hopen dan een prachtig 2e kindje te krijgen, want we hebben al een hele mooie meid van 2,5 jaar oud.

12. Funnyfant

@Vlekkie: Ja meid, als jij het prettiger vind om alleen te gaan, dan moet je alleen gaan. Maar blijf wel bij je wens en laat je niet afschepen. Je hebt recht op hulp en onderzoek, vergeet dat niet! Ik hoop dat de HA je meteen serieus neemt en er duidelijkheid komt. En ROZE natuurlijk!!! Dikke knuffel ik denk aan je morgen!!
    En paarden, sorry ik snap er niks van, maar wel gefeliciteerd!

@Nemo: Vingino is erg mooi gesneden en draagt getailleerd. Hele smalle meisjes hebben soms moeite met de (strakke) broekjes, maar voor jongens gaat het volgens mij altijd wel. Ze krijgen er zo'n lekker kontje van hahaha:D Spannend Nemo, hopelijk is het snel raak!!!:D Sucsex met klussen:p

@Rasp: Oh lieverd, doe maar rustig aan! Ik kijk nu ook wel op tegen morgen als ik eerlijk ben. Toch zwaar zo'n hele dag werken nu he meid. Zeker 8 achter elkaar:$. Maar gelukkig dan wel lang vrij:)

@All: Heel gek, maar ML noemt Finn altijd Knoet(ie) als koosnaampje, en nu Knut de ijsbeer dood is vond ik dat heel erg, gek he;)
    Thanks voor jullie lieve leuke reacties op mijn aankopen! Enne Merel, mocht je de blousjes ooit verkopen, meldt het dan ff hahahaha:p

13. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Oh, das mooi. Ons ventje is lang, vooral een heel lang bovenlijf. Shirts zijn altijd te kort, zitten we weer tegen zn romper aan te kijken. Sommige (goedkope) shirts worden alleen maar wijder en niet langer als je een grotere maat neemt. Erg dom gezicht, een te wijd, te kort shirt. Moet alleen oppassen voor je korte jackjes. Dat jasje wat jij had leek ook wel lang en smal.
    Ga gelijk even op MP kijken en daarna snel verder met klussen ( :Dhahahahahahahahaha)

14. Funnyfant

Ja dat jasje kon ik ver over de billen van Finn trekken, maar het is ook een 98, terwijl het in de breedte mooi aansluit.

15. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Okee, onthouden dus! :D

16. Funnyfant

Oei iemand de Pfaffs aan t kijken? Wat is er met JM's mond????

17. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @Nemo/Finn: heb ook gelijk eens zitten kijken op MP voor Vingino aanbiedingen, en moet zeggen: als ik deze 2 niet kado had gekregen had ik wel iets vergelijkbaars op MP gevonden hoor! J is ongeveer 90 cm lang en ik heb nu 1 maat 1 (92) en 1 maat 2 (98) gekocht. De 98 viel erg smal, is wel lang!
    Ik zou zelf op MP best blousjes durven te kopen, die passen bij smalle lange jongetjes altijd wel geloof ik. Die 98 is wel iets groter, maaromdat het met korte mouw is kan het ook makkelijk weer met een longsleeve in de winter. (die longsleeves ben ik lekker bij de Hema gaan kopen;))
    Zulke blousjes leveren altijd wel weer geld op he Finn! (maar dan moet jouw 2e een jongen zijn (want F en J zijn net zo groot denk ik?) en mijn 2e een meisje, anders wordt het niks met overnemen;))

We moeten hier eigenlijk een ruilbeurs houden straks! Zijn er altijd wel bij die nu een beeb 'van het andere geslacht' krijgen, en dan kun je helemaal opnieuw een garderobe gaan aanleggen! (geen straf!)

18. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Krijgt een nieuwe brug geloof ik?!

19. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Ja, zoiets. Vorige keer tanden (en stuk bot) er uit gehaald. Toen bot uit zn heup ofzo gehaald om zijn kaak weer 'op te bouwen'. dacht ik..

I LOVE the pfaffs

20. Funnyfant

uhm... even een vraagje: We hadden eigenlijk besloten dat we meer dames geen goed idee vinden, omdat we het anders echt niet meer kunnen volgen... Maar negeren is denk ik ook niet de manier;):p

Zwaai terug pandabeer!! Wat leuk dat je voor een tweede gaat, hopelijk tel je snel aan meid!!
    We zijn hier in korte tijd wel flink gegroeid in het aantal meiden en het is nu al bijna niet bij te houden. Ik vind het moeilijk om te zeggen en ook zo lullig klinken, maar eigenlijk hadden we een paar pagina's besloten dat we het bij dit vaste cluppie zouden houden. Het is anders echt niet te volgen meid. ooooh ik voel me nu net zo'n pubermeisje zo van: Jij mag er niet bij, maar zo bedoel ik het ECHT NIET!!! Ik vind het super moeilijk en ik haat het dat ik dit nu schrijf, maar ik voel me wel verantwoordelijk omdat ik het 3e topic heb geopend...:):):):)
    Sorry meid, ik schaam me dood, echt waar.:):)

@All: Of hoe doen we dit nu meiden???

Deel Deze Pagina