D is ook tegen de 90 cm denk ik. Was laatste keer op cb 88cm. Die maten vind ik alleen raar. Op mp geven ze hun eigen interpretaties over de maat. Sommigen zeggen dat maat 5 zelfs maat 92 is . D heeft gewoon een te smal kontje. Net 2 nieuwe broeken van Name-it gekocht (2 voor 20 euro = te doen), maat 86, en nog moet er dan een riem om. T-shirts koop ik echt in 92 (en soms nog te kort)
Tja, moeilijk moeilijk.... @ Pandabeer: zwaai terug en alvast heel veel suc6!! Ben het wel met je eens Finn, dan moeten we NU ook een ander topic met andere naam openen, anders wordt ons voornemen niks...en zou ook erg jammer zijn als er meiden van het vaste clubje afhaken omdat ze het niet meer kunnen bijhouden.... Iemand nog een andere mening?? Naamsuggesties???
Ja, zoiets ja En pandabeer: spannend!! ben ook maar net gestopt met de pil, maar vind het nu al eng... leuk eng dan... Zwaai terug..
Nou ik ga het gewoon doen! Ik wacht het stemmen niet af deze keer, want zo kwetsen we meiden. Het gaat heten: ZP-dinnetjes voor een 2e wonder. Sorry wij zitten VOL Link: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/265125-zp-dinnetjes-voor-2e-wonder-sorry-zitten-vol.html#post9510833
Okee, vreemd. Ik zit al jaren op fora (ook grote), maar ik heb nog nooit gehoord dat het ergens vol was. Maar goed, dan niet.....
sorry pandabeer... Ik voel me erg lullig nu. Maar we zijn ook een verhaal apart denk ik.. We hebben ook een website waar allemaal privacygevoelige verhalen op hebben staan... Nogmaals sorry meid!!!
Wat zullen we nu beleven zeg .. een nieuw lid die gezellig mee wil kletsen maar dat niet mag? Iedereen mag meekletsen! Lotte
Goedemorgen meiden!!! Niet bijgelezen, hele weekend niet online geweest. Sorry! Zag alleen een bericht van pandabeer en lotte. Tja ik vraag me af of we wel echt iemand kunnen wijgeren hoor. Tis een openbaar forum
Meiden, heb een PB naar Lotte gestuurd: Lotte, Nou wordt er wel een beetje overdreven geregeerd vind ik, sorry hoor! Alleen maar omdat we het bij een select clubje wilden houden, omdat we het persoonlijke zo fijn vinden... Wist helemaal niet dat dat niet mocht, een soort ledenstop op topics, dan kan dat toch ook op een gewone normale manier gezegd worden ipv "wat zullen we nu bleven zeg" Ik vind het hier een fijn forum, waar ik graag op meeklets, en zou het jammer vinden als dat door zoiets onbenulligs zo verpest zou worden. Alvast bedankt voor het lezen! En ik hoop ook dat er vanuit jullie kant begrip kan komen, het was echt niet zo hard bedoeld vanuit onze kant!
Meiden, het antwoord van Lotte... Beetje miscommunicatie dus Ook vanuit mijn kant was het niet zo hard bedoeld, ik dacht alleen, wat zullen we nu beleven. Waarom starten jullie hier niet een club? Die kun je besloten houden. Lotte Dus gaan we daar ons eigen clubje opstarten? Wie gaat er mee?
Tja....had dit nog nooit gezien dat dat kon..... Jammer dat dat dan niet direct duidelijk was, dan was deze discussie er niet geweest.... Giraf aan jou de eer, give it a name, ik volg!