We gaan voor de 2de-deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Funnyfant, 9 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    als je links in je balk naar clubs gaat dan zie je waarcshijnlijk je uitnodiging toch? als je je uitnodiging opent kan je rechts bovenin geloof in het groen lid worden zien staan als je daarop klikt dan ben je lid en hebben we een soort van eigen forum, heel vaag nog voor mij ook hoor moet echt wennen en ben helemaal in Shock whahahahahaha he maar naast lid worden staat ook iets van niet lid worden ofzo....in de trant van hyves dat je je kan accepteren of weigeren...ik hoop dat het lukt!:D

2. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik heb geen uitnodiging. Ik kan de club wel vinden, maar kan nergens lid worden. Of is dat bewust :D ;)

3. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Volgens mij moet Giraf je uitnodigen anders kan je er niet bij.

4. giraf

giraf Niet meer actief

Heb je nu wel uitgenodigd LM
    Had Loving Mom uitgenodogd ipv LovingMom :D
    Zat een spatie tussen.... Sorry!

5. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

lieverds, ondanks dat ik er de laatste tijd niet veel ben...zou wel graag lid willen worden van de club...

knuffel...

nou ik ga nu koffie drinken... overblijven...en dan met me ma shoppen, mag van me ouders een magnetron uitzoeken, de mijne had ik verkocht, kon er niet mee overweg, rot ding!
    Gelukkig geeft S.em me heel veel kusjes om de pijn te verzachten:)

knuffel voor jullie allen...

enne nog flink ongesteld, pff... maar goed hoort erbij...
    en ontzettend last van ongi pijn, de laatste paar keren heb ik dat niet meer zooo erg gehad!

6. giraf

giraf Niet meer actief

Uitnodiging voor wolfje verstuurd!

7. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Ja heeee meiden ik heb het gevonden. Ik wil wel ff zeggen: Ik vind het niet lzo euk dat als we het er over hebben iedereen zegt: Ja nu moeten we stoppen want anders kan ik het niet bijhouden, en als ik dan de stoute schoenen aantrek en het probeer te regelen, sommige meiden mij afvallen door te zeggen dat we niemand moeten/kunnen weigeren... Het maakt mij niet uit hoor, maar ik wilde ook niemand negeren!!!:(

8. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Finny, ik heb dat volgens mij als enige gezegd dat we niemand weigeren, toen ik nog niet wist wat er allemaal aan de hand was! Ik snapte er allemaal niets van! Niemand zou jou afvallen meid je bent onze dikke-zpdinnetje dat zou nooit zo zijn bedoeld!!! Dus lieverd kom en lees even bij ons clubje Giraf meis en ik zijn bezig met een oplossing dus alle hulp is welkom, zou jou toch voor geen goud kunnen missen dat weet je wel lieverd nou knuffy en zie je daar :D

9. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    dames, had even bijgelezen want bij zo naar de club gegaan
    maar was gister niet online, maar na het lezen is me idd boel duidelijk geworden
    en FF niet schuldig voelen, wij allemaal hebben vorige week of zo uitgesproken dan we niet meer dames moeten toevoegen omdat het anders lastig word op iedereen te reageren.
    dus niet doen he finny!!!
    maar zag dat er ook een nw topic was geopend en ook weer gesloten door lotte.?? maar zag berichtjes van pandabeer, die de boel aan gezwengeld heeft en die bestaat niet meer.
    dus dames wat gaan we doen???
    en dus nu maar nieuwe (semi gesloten) topic openen??

10. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ik denk dat we beter weg kunnen gaan hier na al dit gedoe heb ik er geen lekker gevoel meer bij om eerlijk te zijn, maar dat is mijn mening.

11. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    uuuh dames, ikke niet meer snap :(

wel op het besloten forum of gewoon hier verdergaan?
    jadore, waarheen dan :(

FF je hebt goed gehandeld hoor meid, ik had geen tijd om pandabeer te verwelkomen en had dus nog niets tegen haar gezegd, en idd negeren is niet lief ! niet jezelf de boeman gaan voelen ajb, ik denk dat via het net het heel anders gelezen word dan dat het bedoeld is.

hier staat tenmiste de banner eronder vind ik altijd wel handig !!

vanmorgen een zenuwslopende morgen gehad, mocht om 12 uur naar de HA, had mezelf dus helemaal opgevreten van tevoren ;)
    de beste man was superlief, mocht meteen door naar gyn, ik barste natuurlijk in tranen uit, had me helemaal klaargemaakt voor een strijd om bij de gyn te komen en toen ie zo lief was kwam de ontlading.
    hij was helemaal verbaasd dat ik het zo lang had uitgesteld, ik moest maar niet teveel op het net lezen :D
    naar goed, verwijsbrief voor gyn meegekregen, net gebeld en kan er 1 april terecht (geen grapje !) meteen om 8.50, dus geen zenuwochtendje.
    hopenlijk is deze man ook zo lief om mij meteen te helpen !

12. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    OOOOOOOOOOOO Vlek meis wat goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! O wat ben ik blij voor je voor zover je op dat gebied blij voor iemand kan zijn ofcourse!

Ja ik was ook even vd kaart toen ik me vanochtend aanmelde maar meer omdat je dit niet verwacht! Als het goed is heb je een uitnodiging gekregen om lid te worden van onze club...zie links in je menu Clubs staan onder netwerk! Dan klik je op lid worden en zie je waar we nu waarschijnlijk tijdelijk even kletsen! Ik hoop je er snel te zien lieverd!

Deel Deze Pagina