ja een KS geeft na de tijd veel pijn, tenminste als ik na mijn SZ kijk die heeft een heftig bevalling gehad ,maar heel veel vrouwen denk van oh dat is makkelijk en dan heb ik geen pijn maar het is gewoon een open buik operatie. heb respect voor vrouwen met een KS, maar goed mag dan ook niet praten over mijn eigen bevalling die was appeltje eitje. kan alleen maar hopen dat dit deze keer ook weer het geval is. maar jij moet dan wel met 36 weken naar Gyno!! ik heb ook nog gevraagd stond eerste 12 weken bij hem onder controle of ik terug moest komen omdat onze kleine 5 weken te vroeg was maar dat hoefde niet. maby heb je nu vagn bevalling??
Als je het niet kunt lezen: Na 36 weken zwangerschap: Hoe ligt je baby in de buik? | Mens en gezondheid: Zwangerschap
dank LM, das pas duidelijk hahahahaha e is die aangezichts dan een sterrekijker? Lieverds ik ben al laat met klaarmaken door jullie jullie zijn veel te lief en gezellig Dus ik ga jullie verlaten voor vandaag! Lieve Finny veel plezier met je 1e echo geniet ervan meisy denk aan je! Knuff
Ik heb gewoon respect voor alle vrouwen die een kind krijgen, hoe dan ook!!! Zelfs appeltje-eitje bevallingen kun je niet iedere dag doen hoor!!
Die 2e is een sterrenkijker! Doe Jadore!!! Tot morgen? VEEEEEL PLEZIERRRRRRR EN NIET DE FOTO VERGETEN!!!!!
Nou een KS lijkt me ook echt geen pretje nee.... We gaan gewoon allemaal voor een pijnloze, makkelijke en snelle bevalling, waarbij we niet hoeven te gillen, onze make up niet uiloopt en onze haren de hele tijd perfect blijven zitten!
Nou daar heb je een punt, tuurlijk een bevalling doen je niet elke dag. En ik heb het gewoon heel makkelijk gehad. begrijp me niet verkeerd hoor!!
Ja maar dat heb ik ook wel, maar mag niet klagen. OOOOHHH ontplofte kamer ja dat is hier ook dagelijkse korst, mevrouw zit in de gooi fase, alles wat niet leuk is gaat de lucht in. gelukkig heeft ze haar eigen speel stuk dus de schade blijft redelijk beperkt.
Jadore, Veel plezier! KS lijkt me geen pretje (het herstel). Ik heb gelukkig een makkelijke en snelle bevalling gehad. Na de bevalling had ik echt zo'n oer-kracht gevoel. Ik denk dat ik dat zou missen met een KS. Maar uiteindelijk is natuurlijk het belangrijkste dat zowel mama als kind het allemaal gezond doorstaan. Nemo, fijn dat je nog even hebt kunnen slapen. Volgens mij zijn die buien normaal op die leeftijd. (kan er nog niet echt over mee praten, mijn uk is nog niet zo oud). Beterschap iig!
Zo meiden we zijn bij deel 3 Julie kletsen wat af niet bij te houden! Net lekker geshopt voor mijzelf en de kleine man voor zijn verjaardag! We zijn weer helemaal in het nieuw Verder een rustig dagje! Zo beetje schoonmaken! Ik ga zo heerlijk stokbroodje ei eten! En vanmorgen bij de vd een broodje kruidenkaas gegeten mmmmm!! Jadore@ mannen zijn soms irritante wezens !!!
Ja, dat praten herken ik wel. We zeggen soms ook wel dat het makkelijk zou worden als hij kan uitleggen wat er is. Ik ga er ook meer op letten om te vertellen wat we gaan doen. "kom, we gaan liggen voor een schone broek", ipv hem gewoon neerleggen. Ik denk zelf dat het er ook mee te maken heeft dat ML 2 weken weg is. Ik denk dat het ventje dat nu ook steeds meer gaat beseffen..
ons manneke was ook een sterrekijker. Moeizame bevalling daardoor. Hij lag de eerste weken alleen maar op zijn rechterkant en kreeg een heel scheef hoofd. Omdat we daar op tijd bij waren is dat voordat hij 4 maanden was redelijk bijgetrokken, zodat hij geen helm hoefde. Alleen de klachten bleven. Uiteindelijk zijn we pas met 1 jaar naar een manuele fysio geweest, en die constateerde dat niet alleen zijn hoofd scheef was, maar ook zijn nek (dat verklaarde de mislukte BV, het niet gaan draaien en kruipen, het spugen, het overstrekken, het huilen) het manneke had gewoon veel pijn. Achteraf is waarschijnlijk de scheefstand in zijn nek al gekomen in de baarmoeder, door de persweeën van 5 uur. Dáárdoor is ook zijn hoofd scheef gaan staan. Dit is trouwens het Kiss syndroom, maar ik noem dat woord liever niet, omdat je aan allen kanten wordt aangevallen dat het niet bestaat.. Wat ik gewoon wel weet, is dat de fysio heel duidelijk een blokkade in zijn nek voelde, hem gekraakt heeft, en dat ik sindsdien een ander kind heb. Hij wilde zich daarvoor ook niet echt aan ons binden (waarschijnlijk door de pijn, elke keer als we hem optilden) en sindsdien is het een kroelkont. Hij is ook 2 maanden later gelijk gaan kruipen, lopen en rennen.