Valt mee hoor, er staan veel mensen voor me klaar. En het is wel lekker dat ML daarna ook echt 2 weken thuis is. Een 'normale' man is uiteindelijk ook alleen de avonden thuis, en dan ligt de kleine vaak al op bed. Verder moet ik vaak juist weer wennen als hij weer thuis is, gelijk een heel ander ritme. En daar zal de kleine ook aan moeten wennen denk ik.
Wauw wat een mooi verhaal zeg.... Heel heftig, begrijp me niet verkeerd, maar wat mooi dat je een ander kindje hebt gekregen... En wat moet het prachtig zijn geweest je manneke zo te zien opbloeien en ontwikkelen! Wauw.... Na zo'n moeilijke en onzekere tijd pfffft. Heftig hoor!
ooooh dames, dit is toch niet bij te houden, alweer deel 3 !!! ik heb jullie weer gevonden maar daar is alles mee gezegd, zal morgen wel even alles proberen bij te lezen voor zover dat lukt, dadelijk even een middagje weg om iets op te halen wat ik van mp had gekocht en vanavond sportschool.
Hoi meiden Niet helemaal mijn dag vandaag dus niet zoveel aanwezig hier. Ik heb enorm veel bij te lezen zeg!!! Ben al een heel eind, ga zo verder! @LM, wat geweldig dat je echo goed was en een mooie foto van je kleintje hoor, wat een wonder!! Even over de alcohol en borstvoeding kwestie. Je kunt gerust na de bevalling een klein glaasje drinken hoor. Er komt in het begin vrijwel niks uit de borst dus de alcohol komt ook niet bij het kindje. Er zijn verschillende verhalen over het percentage wat in de melk komt en veel alcohol is natuurlijk nooit goed. Maar zou je elke dag een glaasje drinken dan is dat niet ongezond voor het kindje hoor. Je moet gewoon direct na een voeding dan een glaasje drinken dan is 3 uur later de alcohol weer uit je lichaam en krijgt je kindje niks binnen. Het kan wel zijn dat je melk er anders van gaat smaken waardoor de baby niet of slechter drinkt met het gevolg dat het honger krijgt natuurlijk. Zo, zuster Rasp heeft gesproken hahahaha! Nu ga ik verder lezen.
@ Nemo Meid, dat moet heftige maanden geweest zijn...en dan beseffen dat hij altijd pijn heeft gehad! Gelukkig is het goed gekomen en is het verholpen! En dat driftig doen..herkenbaar!! Toen ik zo ziek was, werd ik ook heel boos, je kan gewoon het er niet meer bij hebben. Je energie is dan gewoon op en dan moet je kind meewerken en niet tegenspartelen. Beterschap!! En dat tie morgen wat langer blijft slapen!! @ hyves wat idioot van die vriend zeg...maja die kun je dan beter kwijt zijn ja! @ Jadore Veel plezier vanavond!! @ Vlek Hoe gaat het??Al duidelijkheid? @ Finn Nog ruim een uurtje toch voor de echo? Spannend!! @ Rasp Doe maar lekker rustig aan!
Oooooooh ik moest 2 uur voor de echo uitplassen en dan binnen een uur 1/2 liter drinken... Heb ik gedaan maar ik moet nu PLASSEN!!! En het duurt zeker nog een uur voo ik de echo krijg HELP!!!
Oh neeeeeeeeeeee!! Nou ik zou gewoon gaan plassen en daarna weer opnieuw beginnen met je 1/2 liter hoor. Anders is het niet te doen.
En even goed eten want anders gaat het vocht rechtstreeks naar je blaas en moet je binnen de kortste keren weer plassen.
finn; wat balen meid, veel plezier bij echo! All; sory niet bijgelzen... nemo welkom of naamverandering?
Oh FInn ik ben zo benieuwd naar je echo maar ik moet straks weg te eten en daarna sporten (denk t niet gezien mijn lichamelijke gesteldheid) dus ik moet even geduld hebben nog.
Ik ben ook even weg, maar kom vanavond kijken naar de foto van de garnaal van FF! Heel veel plezier bij de echo meis....
FF alvast veel succes voor zo straks, waarom moet je zo veel drinken voor echo, ja ben nieuwsgierig aangelegd
ik ga!!! Moet zoooo piesen, maar blaas moet juist vol zijn voor de echo! Die is uitwendig en anders liggen de darmen ervoor.... Aaaaaaaaah nou nog 45 min in de auto... DOEI!!
nemo; stuur me dan ff pb met je oude naam, wel zo makkelijk rasp thanks meid, hoop de laatste keer, maar verwacht het niet, afwachten maar all; thanks voor duimen!