Wist trouwens niet dat ze met 7 weken al een uitwendige echo kunnen doen....is wel veel prettiger als inwendig!
Veel plezier Finn! Meis, je moet bij zo'n vroege echo een volle blaas hebben omdat je bm nog achter je schaambeen ligt. Een volle blaas duwt je bm omhoog zodat er meer kans is om iets te zien. Anders doen ze de echo inwendig. Vlek, fijn dat je ons gevonden hebt!
@Maible, ja dat zal wel. Ik heb nog nooit inwendig een echo gehad hoor dus ik weet ook niet hoe het voelt maar het lijkt me niet zo prettig. Maar goed aangezien ik de echo pas vanaf 10 weken heb ofzo zal ik hem ook niet inwendig krijgen deze keer.
Mijn eerste echo van de 1e was inwendig. Ik ging (net als Finn nu) met een mega volle blaas. Toen konden ze alleen maar mijn reuze blaas zien. Toen mocht ik gaan plassen en hebben ze de echo inwendig gedaan. Ik vond het niet zo heel erg omdat ik toch naar mijn kruimeltje kon kijken. Maar ik was wel blij dat het verder donker was in die kamer
Hihih ja zeg! En tuurlijk, je bent al lang blij dat je even kunt kijken. Ik zou ook wel graag willen maar ik wacht geduldig af. Ik krijg tijdens de intake bij de vk de verwijzing voor de echo en dan kan ik zelf een afspraak maken.
@ Maible Lijkt me ook heel apart zo'n inwendige echo! Volgens mij heb ik die gehad bij controle van me baarmoeder. Ik moest toen wel heel genant gaan zitten/liggen ja...dus als je dat ook moest, snap ik het wel!haha
@maible, bedankt voor de uitleg!!!! Ik heb zelf alleen met 6,5 week en 10 weken inwendig gehad, idd voor mooier beeld. maar ach alles went moest ook al telkens voor het kijken van ei rijping ed. @madelief, ja het zijn geen sexy poses hihihi
Elegant is anders ja Maar ach, je kunt mooi naar je uk kijken. En er zijn ergere dingen. Zoals op je kraambed liggen, en drie dames die naar je muts zitten te kijken en allemaal roepen hoe mooi het eruit ziet.
@Maible, whahahaha je vreemd he!! Maar gelukkig maar dat ze niet zeggen dat het neit mooi is. Mijn vk had een band om haar hoofd met een lamp er voor op. Zo'n mijnwerker met een bouwhelm idee hahaha, wordt je ook niet vrolijk van.
Nou dat deed ze met het hechten hoor, en dan hoef je je niet te concentreren dan wil je juist aan andere dingen denken!
Whahahaha, ja ik heb er na die tijd smakelijk om gelachen en nu nog! Maar het is natuurlijk super dat ze er zo voor gaan om onze doosjes weer mooi te maken hihii.