Dat is helemaal waar! Ze doen dat hechten ook wel erg secuur. Het leek echt uren te duren en uiteindelijk had ik maar iets van 4 hechtingen.
Ik ben er natuurlijk al vaak getuige van geweest vanaf de andere kant en ik weet dat verloskundigen het heel belangrijk vinden en het liever overnieuw doen zelfs wanneer ze niet tevreden zijn. Het duurt altijd wel vrij lang maar de vrouwen moeten het er de rest van hun leven mee doen he.
Ja, hé! Ik zie ook dat ik de zoen van J'adore heb gemist, balen! Het gaat wel goed, ben mijn ei aan het zoeken, altijd spannend
Ik moet zo helaas gaan, had graag nog even op het nieuws van FF gewacht. We gaan bij schoonouders eten. Heb het sporten van vanavond afgezegd want dat trek ik vandaag echt niet. Eigenlijk baal ik wel maar ik moet even goed naar mn lichaam luisteren nu, er zijn nu andere dingen belangrijk he. Meiden ik spreek jullie vanavond nog even kort en dan ga ik heerlijk vroeg op bed. Tot later!! Knuf, knuf!
@Quint, meid succes met zoeken, laat je man maar flink met z'n radar op zoek gaan hihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!
Verstandig dag je het sporten het afgezegd Rasp! Eet smakelijk en fijne avond. Quint, ben je ovu testen aan het doen? Of ben je daar mee gestopt?
Rasp, veel plezier vanavond bij schoonouders! Het ei is nog niet in zicht, ik denk/hoop dat het dit weekend komt. Maible, ja ik gebruik de ovu testen weer, nu kan het dus d's fijn.
Ik ga zo ook verder. Kwam eigenlijk kijken hoe het met Vlekkengek ging maar in plaats daarvan heb ik een heleboel andere dingen gelezen...
Tja, je zou niet met smeppen bij mijn man moeten aankomen... Als mijn ei in beeld is dan gaan wij ervoor => lees wij gaan gericht klussen.
Quint nou dan hoop ik voor je dat je dit weekend je ei kan opsporen! En dan succes met klussen, veel plezier
Sorry, ik had mijn vraag aan jou weer weggehaald omdat ik dacht dat je weer offline was en ik wist niet of mijn vraag te persoonlijk was. Maar ik ben iig blij om te horen dat je man er ook voor wil gaan!
JOEHOE!!! Het was helemaal super!!! Het hartje klopte goed en het zakje was gevuld Finn zat te swingen op de maat van het hartritme... Ik ben BLIJ!!! Foto volgt lieve meiden!!