Thanks Maible, bedoel je dat ik een jongen krijg hahahahaha (grote blauwe letters hihih)??? Alleen zei de man dat mn BM erg HOOG zat Geen verzakking dus??? Nou ik begrijp t echt niet meer hoor hahahaha! Jouw verhaal klopte helemaal. En in dit centrum doen ze niet aan inwendige echo's dus moest de blaas echt vol zijn. En hij moest wel echt zoeken hoor! (mn darm zat ervoor: door mn p**p ben ik bang hahahaha) Bij mn eigen vk krijg ik wel een inwendige echo de 22e.
Hihi, ik zie nu dat ik idd blauw heb gebruikt. Het had paars moeten zijn. Maar ik had even snel mijn berichtje geplaatst. Het was net spits hier Maar als ik een gokje moet doen denk ik idd dat je een jongen gaat krijgen. Geen idee waarom en ik heb het meestal ook fout. Wat gek dat je bm toch zo hoog zit Maar wel fijn! Als je bij de vlos bent toch even naar vragen! Ben echt helemaal blij dat het goed is met jullie uk!
WAUW!!! GEFELICITEERD FINNEFANTJE!!! Echt te gek dat je toch al zoveel kon zien! En een hartje gehoord al, superrrrrr! Wat zul jij met een big smile op de tafel kruipen over 2 weken bij je eigen VK's!! Super dat je je plasje opgehouden hebt! Heb eigenlijk altijd inwendige vroege echo's gehad, en ik moet zeggen: bij de gyn in je blote kont van het kleedkamertje naar de stoel lopen er er dan via het verhoginkje zelf inklimmen vind ik veeeeeeeel genanter dan bij je VK met je broek op je enkels en je benen uit elkaar liggen. (hoefde mijn broek niet eens helemaal uit te doen, hihi) Ach alles went! (behalve een vent he Jadore!!) @ all: ik moet nu ook nodig toiletteren, dus ben straks terug! XX
@ Finn Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Wat een opluchting!!Lekkker genieten meid!!en straks dubbelop genieten van de termijnecho!!
FINN, SUPER!!!! MOOIE ECHO was je plasje ophouden niet voor niets hihi nou fijn hoor zulk goed nieuws.
Sorry ik was teveel met mezelf bezig... GEFELICITEERD MET DE 20 WEKEN LIEVE MEES @ Maible: Ja ik denk ook een jongen... hihi we zullen zien @ Mees: Tja dit was echt een echo-praktijk in Helmond Echoscopie Kijk Nou! -- In gezondheidscentrum De Poort -- Helmond @ Mliefje: Ja echt wel! Bedankt dames
Oh en hij zei dat ik toch echt wel ongeveer 7 wk ben...Hahahaha nou ik weet zeker van niet hahahaha Maar dat komt wel goed hoor! Zal zich 3 daagjes schelen ofzo
Mees, gefeliciteerd met je 20 weken mijlpaal! Meiden, geniet van jullie avond! Ik ga in bad en dan op de bank hangen.
Wauw FF, dat is een hele mooie garnaal! GEFELICITEERD!!!! En het hartje ook al gehoord! Super joh! Ook voor jullie kan het grote genieten nu beginnen.... Mees 20 weken! Gaat snel!!! Dus jij ook bij deze: GEFELICITEERD!!!! met het bereiken van de helft! Morgen 20 weken echo! Leuk en spannend! Lekker lang loeren naar de baby!
Finnefantjuuuuh!! Geweldig!! Gefeliciteerd! Wat zul je opgelucht zijn nu, ga maar lekker nagenieten hoor!!